自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


1#
發表於 13-7-31 17:32 |只看該作者
前幾日跟團去大陸,個當地導遊一去到就迫我地自費$650/一位,話唔自費呢個團根本冇嘢玩,但我地同其他團友覺得唔值,所以唔想參加,點知個導遊就好似男版亞珍咁發難渣,話我地唔自費唔應該報呢個團,因為呢個團日日轉酒店,應該報D日日住同一間嘅團,咁你地咪可以日日留係酒店囉,我當日報個個人係話可以自由選擇而唔係強迫參與,同埋明明個個唔想去都因為冇錢賺為原因,迫人一係坐門口,一係比錢入去,迫人參與,最後大家發難渣先收手,但就不停話:「你地到時唔好話個團冇嘢玩,日日返酒店啦你地!」次次講行程,講玩臨尾都話:「冇嫁啦,返酒店啦你地!」日日發脾氣唔係黑面就食煙,四個字「不知所謂」我第一次參加呢間旅行社,但印象差到不可挽回,我直頭以自己參加咗零團費



點評

b52    發表於 13-8-1 17:34
Jolin_Yuen    發表於 13-8-1 17:27
車仔人    發表於 13-8-1 12:04
swanmonki    發表於 13-8-1 10:46
亞旺媽  咁其實你係去邊度地方玩呢?  發表於 13-8-1 01:28


侯爵府

積分: 20662


142#
發表於 13-8-2 17:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lingluk1306+於+13-08-01+發

原帖由 hayley_leung 於 13-08-02 發表
點解D口吻咱似嘅
可能依d就係佢地公司培訓出黎ge result 其實wing xx 都係咁衰嫁,但佢地就唔會公開講出黎,只係巧合比我私下偷聽到個導遊+領隊話我地咩都唔肯自費


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


141#
發表於 13-8-2 17:27 |只看該作者

引用:我多年前又係join+e間旅行社去桂林,+個導

原帖由 lingluk1306 於 13-08-01 發表
我多年前又係join e間旅行社去桂林, 個導遊逼我地比錢去佢指定安排ge活動,之後無人想去,佢就"發懶詐"話 ...
點解D口吻咱似嘅




侯爵府

積分: 20662


140#
發表於 13-8-1 18:38 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

我多年前又係join e間旅行社去桂林, 個導遊逼我地比錢去佢指定安排ge活動,之後無人想去,佢就"發懶詐"話咩都無得去依家提早返酒店,係你地自己揀嫁,無野玩唔好怪我,所以果日2點就返左酒店到第2朝先有活動



大宅

積分: 3683

瞓得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


139#
發表於 13-8-1 17:56 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

1向參加佢d團刀覺5好,又貴 住又5好,其實跟d2線旅行社仲好


子爵府

積分: 13035


138#
發表於 13-8-1 17:49 |只看該作者
回覆 umama 的帖子

上年9月跟佢去又幾好wor.........


男爵府

積分: 6454


137#
發表於 13-8-1 17:48 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

有時報一d小型啲既旅行社可能仲好




已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


136#
發表於 13-8-1 17:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6435

畀面勳章


135#
發表於 13-8-1 17:15 |只看該作者

回覆:hayley_leung 的帖子

大陸團,我自己覺得新華比較好




珍珠宮

積分: 34853

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


134#
發表於 13-8-1 17:12 |只看該作者
我仲想報北京團添


男爵府

積分: 8560


133#
發表於 13-8-1 16:07 |只看該作者
唔知新X旅遊得唔得,我報左今個月跟佢地去台北?


大宅

積分: 4214

好媽媽勳章


132#
發表於 13-8-1 15:58 |只看該作者
小妮子 發表於 13-8-1 15:24
我而家去大陸多數跟美X之旅....佢公司承諾冇另加費活動,冇去買野....
另外,講開康X,我早兩年跟佢去 ...
我今年過年跟星X去韓國, 真係要讚吓個女領隊(領隊同導遊又係同一個人), 完全無HARD SELL, 又無自費項目

點評

小妮子  咁你就好彩啦,跟著個唔好的導遊真係影響晒成個旅程....  發表於 13-8-1 16:16


珍珠宮

積分: 33197

畀面勳章 BK Milk勳章


131#
發表於 13-8-1 15:24 |只看該作者
我而家去大陸多數跟美X之旅....佢公司承諾冇另加費活動,冇去買野....
另外,講開康X,我早兩年跟佢去韓國,真係比個領隊同導遊(同一個人,係香港人)勁掠,加行程,要我地加去梨花大學,話好靚又有街行,要我地出車費(比左百幾蚊港紙)...
加行程(睇冰,鐅冰),比左大大話百幾二百一個人....
自費lunch又話帶我地去食好野,又百幾二百一個大人....
前後大大話話比多左二千幾蚊比佢賺.....跟住個行程有野摘水果,又話天氣唔係幾好,不如取消,我唔肯,佢就啤我.....
同其他團友講點解佢地唔say no,佢地話唔想得失佢喎,搞到我地一家都要跟住去....


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


130#
發表於 13-8-1 15:12 |只看該作者


侯爵府

積分: 21501


129#
發表於 13-8-1 15:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jolps+於+13-08-01+發表其實

原帖由 hayley_leung 於 13-08-01 發表
呢個團有行程,但少,因為sale陽光與海灘,但去到個導遊話因為少,所以要我地自費加,但人人一心想



...
即係行程上係冇自費活動,去到就無啦啦加d自費要人參加 ? 咁都有架,好離譜啫~


男爵府

積分: 9796


128#
發表於 13-8-1 14:12 |只看該作者
hayley_leung 發表於 13-8-1 13:08
咁最後有冇自費,我都想去沙巴吖可唔可以講多D,等我留意下吖
當時全團廿幾人,只係我地一家四口自費激流,佢真係由第一晚黑面到離開,仲講說話俾我地聽:帶咁耐團未帶過好似你地咁乜都唔參加!返hk時寫意見書我都寫曬,唔知有冇炒佢,我見隔離東X遊個導遊好搞氣氛,因為我地同東X遊一齊玩激流,其他d團友講返!


公爵府

積分: 29789


127#
發表於 13-8-1 14:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ivycowcow+於+13-08-01+發表W

原帖由 hayley_leung 於 13-08-01 發表
留係車有冇冷氣嫁
我果時係冬天去北京,晚上零下十度,根本冇得行出街。只有焗住比錢去睇"功夫表演"。仲有另個唔知咩特技表演,表面上唔收入場費,但表演完台上的人會走落黎逐個收貼士lor!




子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


126#
發表於 13-8-1 13:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hayley_leung+於+13-08-01+發

原帖由 ivycowcow 於 13-08-01 發表
Wing on 一樣jar! 報名時白紙黑字講明冇自費活動,去到咪一樣有!唔參加要留係車內,痴線!



...
留係車有冇冷氣嫁




子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


125#
發表於 13-8-1 13:08 |只看該作者

引用:Quote:hayley_leung+發表於+13-8-1+12:38+

原帖由 chun521 於 13-08-01 發表
你講起,啱啱諗起早2年跟康x去沙巴又係遇到「男呀珍」,又要我地參加自費節目,唔參加就黑面,全程再無介紹 ...
咁最後有冇自費,我都想去沙巴吖可唔可以講多D,等我留意下吖




子爵府

積分: 13645


124#
發表於 13-8-1 12:54 |只看該作者
去消委會投訴啦

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo