自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 2089


1#
發表於 13-8-4 13:52 |只看該作者
如題


大宅

積分: 2444


47#
發表於 13-8-11 20:33 |只看該作者

引用:請問大家係邊度佩眼鏡?卜 +

原帖由 Fatrix 於 13-08-07 發表
請問大家係邊度佩眼鏡?卜
有冇邊幾間可介紹,新界沙田區。




大宅

積分: 3447


46#
發表於 13-8-7 20:05 |只看該作者

引用:請問有冇過400度散光,佩眼鏡不用過千? +

原帖由 Fatrix 於 13-08-06 發表
請問有冇過400度散光,佩眼鏡不用過千?
我散光525度
如果去大型連鎖眼鏡舖配淨鏡一定過千
如果去d樓上舖我問過最平$900,1.60鏡片
我試過兩者其實差唔多,度數都準嘅,不過樓上舖嘅鏡片容易花


大宅

積分: 3447


45#
發表於 13-8-7 20:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+糖糖9+於+13-08-04+發表我個

原帖由 swanialaw 於 13-08-04 發表
我想問去驗眼個陣滴藥水係咪超痛架,個驗眼師話會好痛架……因為放大瞳孔呀……我個仔超怕痛架,諗起就心痛 ...
唔痛的,只不過滴d眼藥水入眼睛始終會有少少唔舒服,小朋友會喊都正常
同埋藥前間會睇唔清楚野,無論點捽眼睛都會睇唔清,所以要好好照顧小朋友



大宅

積分: 2444


44#
發表於 13-8-7 19:37 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

請問大家係邊度佩眼鏡?卜




水晶宮

積分: 71291


43#
發表於 13-8-7 08:13 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

尋晚先同呀女第驗,百幾度散光至於滴眼薬水放大瞳孔係唔會痛架,因為我自己做過,但呀女仍然嗌到「湯豬」咁



            


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


42#
發表於 13-8-7 07:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yubi.T+於+13-08-04+發表我小

原帖由 garfield_pooh 於 13-08-06 發表
我同你一樣小一時一驗倒有散光已經係每邊500度,生咗阿女,點知將呢個先天性散光遺傳咗比阿女,阿 ...
我都好怕虎女會有,應該話我都留意都佢似

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


禁止訪問

積分: 490


41#
發表於 13-8-6 22:40 |只看該作者

回覆:chelsea_jbb 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10201

畀面勳章


40#
發表於 13-8-6 22:39 |只看該作者
大仔二仔都有二百幾度散光,我諗細女應該走唔甩,二仔間學校有位小妺妺2歳已經有5百幾度,見佢細細個就要戴住副眼鏡,真係陰公



子爵府

積分: 11763


39#
發表於 13-8-6 22:23 |只看該作者
回覆 糖糖9 的帖子

準唔準?


禁止訪問

積分: 490


38#
發表於 13-8-6 22:21 |只看該作者

回覆:chelsea_jbb 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6856


37#
發表於 13-8-6 22:00 |只看該作者

回覆:swanialaw 的帖子

唔痛架,但我女都v娃鬼叫




大宅

積分: 2444


36#
發表於 13-8-6 21:58 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

請問有冇過400度散光,佩眼鏡不用過千?




子爵府

積分: 10475

醒目開學勳章


35#
發表於 13-8-6 21:54 |只看該作者
我個女四歲,兩邊眼250度,上個月開始戴眼鏡!


珍珠宮

積分: 34951

減齡達人勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


34#
發表於 13-8-6 21:50 |只看該作者

引用:我小一才開始戴眼鏡,誤診咗唔知幾多年先知

原帖由 Yubi.T 於 13-08-04 發表
我小一才開始戴眼鏡,誤診咗唔知幾多年先知有散光,有成4xx同3xx度,超深
視光師話係天生先有可能咁 ...
我同你一樣小一時一驗倒有散光已經係每邊500度,生咗阿女,點知將呢個先天性散光遺傳咗比阿女,阿女4歲時check 已經左眼450,右眼250


侯爵府

積分: 24702

畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 13-8-6 21:45 |只看該作者
POLY視光師話,小朋友深散光是遺存的. 我C6,400/400,我小朋友100/100.


翡翠宮

積分: 78964


32#
發表於 13-8-6 21:42 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

無散光,有遠視,700度



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


別墅

積分: 835


31#
發表於 13-8-6 20:14 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

我個女4歲,又係遺傳咗我鴛鴦眼,一隻眼散光接近300,另一隻125


子爵府

積分: 11763


30#
發表於 13-8-6 19:31 |只看該作者
請問你們在邊度驗?


翡翠宮

積分: 76418

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


29#
發表於 13-8-6 19:26 |只看該作者

引用:我個仔4歲就驗到每邊250散光,剛到88配眼鏡

原帖由 糖糖9 於 13-08-04 發表
我個仔4歲就驗到每邊250散光,剛到88配眼鏡
我以前係88配過,度數唔準


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo