嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   6


別墅

積分: 908


1#
發表於 13-8-8 17:18 |只看該作者
呢個牌字網床好用嗎?
myphoto.jpg




超級版主

積分: 84854

超級版主


19#
發表於 14-4-8 10:27 |只看該作者
如欲索取資料,請直接PM有關會員(不是本人),謝謝合作
請勿在版面留下pls pm/email相關字句,否則本文可被關閉


禁止訪問

積分: 801


18#
發表於 14-4-7 16:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 298


17#
發表於 14-4-6 21:12 |只看該作者
回覆 sincity 的帖子

我都好想淘寶

Fillikid


網床,可以pm資料我嗎?thx



別墅

積分: 562


16#
發表於 13-9-24 03:19 |只看該作者

回覆:Fillikid 網床

Pls pm me thx !


大宅

積分: 2604


15#
發表於 13-9-23 21:38 |只看該作者

回覆:chengemily 的帖子

Please pm me. Thx




別墅

積分: 908


14#
發表於 13-9-23 21:18 |只看該作者

回覆:nicole_ma 的帖子

Pm 左比你




別墅

積分: 908


13#
發表於 13-9-23 21:18 |只看該作者

回覆:belabelaha 的帖子

86x51x73cm




複式洋房

積分: 495


12#
發表於 13-9-23 07:22 |只看該作者

引用:回覆+chengemily+的帖子我係淘寶買咗,+大約

原帖由 sincity 於 13-08-30 發表
回覆 chengemily 的帖子

我係淘寶買咗, 大約HK$520, 鍾意佢size細, 坐月時可以放bb係自己床邊, 到佢大咗又 ...
可唔可以pm條link比我




禁止訪問

積分: 931


11#
發表於 13-9-23 01:21 |只看該作者

引用:呢個牌字網床好用嗎?+ +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19827

BK Milk勳章


10#
發表於 13-9-22 23:57 |只看該作者

回覆:Fillikid 網床

我用到六個月,好好呀,可以放係自己床邊




大宅

積分: 3690


9#
發表於 13-9-22 23:38 |只看該作者

回覆:chengemily 的帖子

Thanks


大宅

積分: 1918


8#
發表於 13-9-22 23:22 |只看該作者

回覆:Fillikid 網床

可唔可以pm埋我呀?


別墅

積分: 908


7#
發表於 13-9-22 22:16 |只看該作者

回覆:kksun 的帖子

PM左比你




大宅

積分: 3690


6#
發表於 13-9-22 22:07 |只看該作者

回覆:sincity 的帖子

可唔可以俾陶寶條link 我呀?


別墅

積分: 800


5#
發表於 13-9-22 11:15 |只看該作者

回覆:chengemily 的帖子

我另外係海馬訂做床褥加上去,都係$170


別墅

積分: 908


4#
發表於 13-9-14 15:52 |只看該作者

引用:回覆+chengemily+的帖子我係淘寶買咗,+大約

原帖由 sincity 於 13-08-30 發表
回覆 chengemily 的帖子

我係淘寶買咗, 大約HK$520, 鍾意佢size細, 坐月時可以放bb係自己床邊, 到佢大咗又 ...
我已經淘左張床,同係HK樓上鋪見到的都一樣。。。細細張,放係廳啱啱好,不過要自己加多個薄墊/毛巾,佢個墊感覺唔太舒服。




別墅

積分: 908


3#
發表於 13-8-31 20:22 |只看該作者

回覆:sincity 的帖子

我都係諗住係淘寶淘




別墅

積分: 800


2#
發表於 13-8-30 10:27 |只看該作者
回覆 chengemily 的帖子

我係淘寶買咗, 大約HK$520, 鍾意佢size細, 坐月時可以放bb係自己床邊, 到佢大咗又可以當遊戲床用. bb下個月出世, 到時話你知好唔好用.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo