6個月-1歲

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2666


1#
發表於 13-8-9 15:46 |只看該作者
4~6m仲肯食糊仔!6m一俾粥仔試后就徹底唔食輔食咗!點氹都冇用!連米糊也唔要!見到匙羹就咬實嘴仔,擰開頭!已經9M啦!我都唔知點做好!只係飲奶!




大宅

積分: 1459


35#
發表於 13-8-30 21:55 |只看該作者
要慢慢比佢試..加油..


複式洋房

積分: 134


34#
發表於 13-8-29 11:03 |只看該作者
回覆 Terrymonkie 的帖子

同埋唔記得講, 我之前成日整粥, 好似你咁用盡心機, 整魚湯底呀, 用好多唔同材料.
但後來發現我囝囝係唔鐘意食粥的, 同埋佢好唔鐘意D餸撈埋一齊.
我而家會整爛飯, D魚同菜都分開, 一啖飯, 一啖魚, 一啖菜咁餵, 佢反而肯食. 我再煲粥, 佢又唔食. 所以我念你個囝囝可能都係唔鐘意食粥同撈埋D餸.


複式洋房

積分: 134


33#
發表於 13-8-29 10:57 |只看該作者
回覆 Terrymonkie 的帖子

聽落你個囝囝都好似我囝囝咁, 嘻嘻.

初初我都擔心減少2餐奶佢會飲得少左, 會越來越瘦. 但因為試盡各種辦法都無改善, 唯有照醫生建議試下減奶. 其實真係好奇怪, 以前都係俾固體佢食先, 佢唔肯食固體先俾奶. 但而家直頭唔補奶俾佢, 佢其余3餐奶就食得好好, 固體又肯食下.

可能之前一日5餐奶, 飲得奶多, 囝囝覺得好滯, 根本無胃口同心機食固體.

既然佢一起身又唔肯飲奶, 而佢又鐘意食面包, 你可以試下唔餵朝早餐奶, 俾面包佢食. 可能佢會開心D同之后肯食下其他固體. 加油呀!


複式洋房

積分: 221


32#
發表於 13-8-28 19:11 |只看該作者

引用:回覆+Terrymonkie+的帖子Terrymonkie,+你個

原帖由 Siutweety 於 13-08-28 發表
回覆 Terrymonkie 的帖子

Terrymonkie, 你個仔仔係咪都好動? 我個仔仔十分好動, 成日坐唔定, 成日想爬高爬 ...
多謝你的分享我會參考一下, 我個仔一放低落play mat就會爬來爬去,同琴高琴低, 唔知算唔算好動,但一放上highchair 食唔夠五分鐘就冇唒心機,捽面捽眼,整咩都係食幾啖就擰開,我都掙扎了三個月,用鱼湯,雞湯底煲粥都係一样唔食,除了餅同麵包肯開口, 所以佢正餐唔肯食我都俾餅佢食,叫做有D野落肚,唔明點解佢唔肚饿咁。我個仔朝早730am餐奶都係食得好慢唔願食,都係成個鐘,係夜晚半訓狀態先食快D,擔心減佢奶仲瘦


複式洋房

積分: 134


31#
發表於 13-8-28 13:57 |只看該作者
回覆 Terrymonkie 的帖子

Terrymonkie, 你個仔仔係咪都好動? 我個仔仔十分好動, 成日坐唔定, 成日想爬高爬低, 週圍攪攪震, 簡直係唔可以定定坐係度超過一分鐘. 所以我念都影响佢唔可以專心食固體, 同埋佢太活躍, 所以消耗好多體力變左食左都唔長肉.


複式洋房

積分: 134


30#
發表於 13-8-28 13:48 |只看該作者
回覆 Terrymonkie 的帖子

我一次過減左2餐奶. 之前一日餵5餐奶, 每餐6安, 全日平均飲23 - 25安. 每餐都飲成45-60分鐘, 好攞命.
轉左一日3餐奶後, 每餐7安, 但多數都飲得晒, 所以一日都飲到21安, 最差都飲到17安. 但每餐就飲得快左好多, 而家15-30分鐘飲完.

一般BB一朝早起身就飲奶, 但因為我個囝要瞓住飲, 剛瞓醒佢根本唔想再瞓, 成日唔肯飲, 所以我就俾面包佢食先:

6:00AM -- 起床玩一陣
7:00AM -- 1/2 片方包, 有時食到3/4片
8:00AM -- 1/4條香蕉, 有時都食到1/2條
9:30AM -- 7安奶
12:30PM -- 粥/ 飯/ 米粉/ 星星粉/ 字母粉 (有肉有菜), 暫時食到1/4碗
2:30PM -- 7安奶
3:00PM - 5:30PM -- 午睡
5:30PM/ 6:00PPM (視乎囝囝幾時瞓醒) -- 小食 (生果/ 蕃薯/ BB餅乾)
7:30PM -- 粥/ 飯/ 米粉/ 星星粉/ 字母粉 (有肉有菜), 暫時食到1/4碗
10:00PM -- 7安奶, 飲完洗口瞓覺

每個BB的習慣唔一樣, 要慢慢試最啱佢地的安排. 我都同阿囝紏纏左4個月, 而家佢10個月先叫有少少改善


侯爵府

積分: 24750

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


29#
發表於 13-8-26 20:29 |只看該作者
粟米粥, 甜甜地, 好味d


複式洋房

積分: 221


28#
發表於 13-8-26 18:21 |只看該作者

回覆:Siutweety 的帖子

我囝九個月的情況同你好似,生長線跌到15, 仍然餵緊5餐奶7安,固體唔願食,最多幾啖,饿佢五六個鐘都係食最多三啖粥,呢幾日連奶都唔願飲,餵成個鐘先勉強飲三四安,每日的大部分時間只花在餵食,好沮喪。想問下你減兩餐奶一次過減定係減一餐先, 同埋想參考你囝飲食時間?我都好希望奇妙的事情會發生


複式洋房

積分: 134


27#
發表於 13-8-26 15:03 |只看該作者
我囝囝剛10個月大, 次次去親健康院都話輕磅, 因為阿仔唔鐘意飲奶, 要瞓住先肯飲, 固體唔肯食, 試過面包, 香蕉及其他生果, 蕃茄, 蕃薯及其他蔬菜, 米粉, 星星粉, 粥仔, 糊仔咩都食幾啖就唔肯食. 真係好難攪.

所以成日都代替唔到一餐奶, 一日仲要餵5餐. 上個月返健康院, 生長線又跌到最底. 醫生建議唔理佢固體代唔代到一餐奶, 都減少餵一至2餐奶. 奇妙的事發生, 一日餵3餐奶后, 反而每餐飲得好左, 飲得快左同多數都飲晒7安. 跟住仲肯食半塊方包, 1/4至半條香蕉, 粥仔雖然都係食1/4碗, 但比之前食幾啖巳好左少少.

或者仲餵緊5餐奶的媽媽, 可以試下減少1-2餐奶.


大宅

積分: 1636


26#
發表於 13-8-26 14:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yankit.baby+於+13-08-10+發

原帖由 heiphy 於 13-08-26 發表
粉面點餵呀?
整短到半隻手指咁長,之後比阿囡食,佢仲自己啜埋入口。


大宅

積分: 2666


25#
發表於 13-8-26 12:29 |只看該作者

回覆:9830didididi 的帖子

Thx,好詳細!我會努力試下!




公爵府

積分: 27000

叻叻勳章


24#
發表於 13-8-26 11:02 |只看該作者
你樣樣都要試下...bb既野..估佢唔到架..


大宅

積分: 3498


23#
發表於 13-8-26 10:31 |只看該作者
本帖最後由 9830didididi 於 13-8-26 10:32 編輯

請在煮好粥仔湖仔之後,自己先行試食,如果連自己都覺得唔好食,BB又點會愛食?大部份問題都只是煮得唔好食啫,可先學習煲豬展湯︰清保涼、青紅蘿蔔、金銀菜、覇王花、或我的至愛︰粉葛扁豆鯪魚豬展湯,記得要加蜜棗或龍眼肉,果皮要浸至軟身鏟去內皮(苦味)、後下。可加薑但不可下鹽,用奶瓶餵湯,BB如果愛飲,之後就可以用湯水燉粥仔,給BB吃,BB吃到熟悉的味道,自然會吃的了。之後可加入︰肉類、蔬菜,建議用菜芯苗(除去花芯),要在有信用的地方買。只要得到BB的信任,你煮乜嘢BB都鍾意食的了。


男爵府

積分: 5379


22#
發表於 13-8-26 10:02 |只看該作者

引用:我個囡而家9個月都係唔肯食粥,試過好多方

原帖由 yankit.baby 於 13-08-10 發表
我個囡而家9個月都係唔肯食粥,試過好多方法都唔得,我無再要佢食粥,由佢食米糊,但係麵包同粉麵就食,所 ...
粉面點餵呀?




男爵府

積分: 5379


21#
發表於 13-8-26 10:01 |只看該作者

回覆:Terrymonkie 的帖子

你有進展既可否教下我?我仔又係唔肯開口!間中開口食幾啖已開心死我!我仔都八個幾月!乜都試過整,除左香蕉,面包,米糊叫肯開下口,冇野肯食




別墅

積分: 889


20#
發表於 13-8-24 16:15 |只看該作者

回覆:miya0315 的帖子

試下開稀米糊比佢習慣。加油




別墅

積分: 970


19#
發表於 13-8-19 18:45 |只看該作者

回覆:仔仔9m仲唔肯食粥仔!好煩

試下用义或者筷子餵,但小心d




大宅

積分: 2666


18#
發表於 13-8-11 13:37 |只看該作者

引用:我囡囡差不多十一個月,都是這樣,食幾啖就

原帖由 馬騮珠 於 13-08-10 發表
我囡囡差不多十一個月,都是這樣,食幾啖就唔肯食,攪到我奶奶都無心機餵,每天只得中午一餐粥,之後都要補 ...
你BB仲肯食就加啦!食下食下就會接受!只要佢一唔想食立即停,唔好逼!我仔係一啖也唔肯掂!我只好耐心D等!




翡翠宮

積分: 94880


17#
發表於 13-8-11 13:34 |只看該作者
miya0315 發表於 13-8-9 22:23
用奶樽喂就ok!我餐餐都加米糊落D奶喂!有時煲粥煲到好綿也用奶樽喂佢也肯但用匙羹喂就立即反抗!所以我好 ...

咁睇嚟佢系抗拒用匙羹咼,慢慢嚟啦,過一段時間先再試,唔好逼佢,越逼越抗拒架

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo