夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8766


1#
發表於 13-8-11 12:20 |只看該作者
本帖最後由 unasze 於 13-8-12 12:22 編輯

我朋友跟老公結左婚十幾年..... 冇細路仔

因為老公
要返廣州巡鋪, 隔個星期六下午返大陸至星期日晚上11:30才回家(有時1:30),
每次問點
解....都答應酬D大陸客係咁架啦! 所以近來感情淡左

有一晚, 她發現他的老公, 公事包放了5-6粒偉哥.....
我朋友: 為什麼帶偉哥返工 ?

C6 : 賣比同事
我朋友: 成排偉哥你剪到一粒粒都買到?
C6 : 梗系有, 方便携帶

第2晚再check 個公事包已經唔見曬D偉哥.......應該身有C收埋曬

朋友個老公有食開偉哥, 食左都唔太使得, 已經5-6年了, 睇極醫生都係咁, 老公話我已經冇心冇力, 他們一向只有神交

點算好, 要離婚嗎 ?


大宅

積分: 1896


53#
發表於 13-8-19 15:14 |只看該作者
回覆 unasze 的帖子


問題正係呢度,個老公擺明唔想食老婆去出去搞女人,仲要食偉哥來搞。
美麗源於自然,追求美麗人之常情!  


複式洋房

積分: 149


52#
發表於 13-8-19 14:52 |只看該作者
神交咁嚴重


男爵府

積分: 8766


51#
發表於 13-8-19 14:07 |只看該作者
Josephmon 發表於 13-8-17 20:16
回覆 unasze 的帖子

咁就要睇下佢怕唔怕你,千其唔好番外家,對你百害而無一利,惡d,管佢嚴d,設門限,追 ...

好的, 多謝指教


禁止發言

積分: 55904


50#
發表於 13-8-18 10:20 |只看該作者

回覆:為什麼帶偉哥返工

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13197

BK Milk勳章


49#
發表於 13-8-18 07:43 |只看該作者

引用:要搵出個問題....貪新鮮定點..

原帖由 April_B 於 13-08-18 發表
要搵出個問題....貪新鮮定點..
一定係要新鮮




男爵府

積分: 8861

BK Milk勳章


48#
發表於 13-8-18 04:11 |只看該作者
要搵出個問題....貪新鮮定點..


大宅

積分: 2328


47#
發表於 13-8-18 01:56 |只看該作者

回覆:為什麼帶偉哥返工

其實無必要啦 問番你朋友 她研究想係依段感情度得到啲咩!? 如果係安穩她都得到囉 !
如果個男人去偷食到完全唔掂你成五六年 我真可以話 依個男人都真係好男人囉 五六年都無掉左你朋友仲咁負責 除非係你朋友養他呀

加油做索媽 大肚都要加油扮靚~哈哈


大宅

積分: 4750


46#
發表於 13-8-17 20:16 |只看該作者
回覆 unasze 的帖子

咁就要睇下佢怕唔怕你,千其唔好番外家,對你百害而無一利,惡d,管佢嚴d,設門限,追魂call


子爵府

積分: 12943


45#
發表於 13-8-17 19:51 |只看該作者
unasze 發表於 13-8-17 18:36
精神交往
性同精神交往是兩回事吧,精神交往 is not an alternative to 99.999999999999999999999999999% of men, unless he is exceptionally religious or faithful


男爵府

積分: 8766


44#
發表於 13-8-17 18:43 |只看該作者
Josephmon 發表於 13-8-17 18:17
咁既情況,偷食就更架啦!可能去叫雞又可能有小三!好離講離唔離婚,因為好多野外人唔知!凶下佢睇下佢會唔 ...
怎樣凶佢? 請指教


男爵府

積分: 8766


43#
發表於 13-8-17 18:36 |只看該作者
Bling11 發表於 13-8-17 18:08
咩嘢係"神交"
精神交往


大宅

積分: 4750


42#
發表於 13-8-17 18:17 |只看該作者
咁既情況,偷食就更架啦!可能去叫雞又可能有小三!好離講離唔離婚,因為好多野外人唔知!凶下佢睇下佢會唔會檢點d


子爵府

積分: 12943


41#
發表於 13-8-17 18:08 |只看該作者
unasze 發表於 13-8-11 12:42
yes, 有食開偉哥, 食左都唔太使得,
已經5-6年了, 睇極醫生都係咁

一向只有神交
咩嘢係"神交"


男爵府

積分: 8766


40#
發表於 13-8-17 16:40 |只看該作者
本帖最後由 unasze 於 13-8-17 16:43 編輯
tsoi520 發表於 13-8-13 16:41
我會問: 你D同事係冇錢去買一排偉哥定係唔識自己去買偉哥呢??
個老公幾多歲呀? 咁快冇心 ...

重點: 老公係對住個老婆我已經冇心冇力 不能做了 個老婆獨手空房 5-6年
老公食藥出去搞其它女人





珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


39#
發表於 13-8-13 17:54 |只看該作者
kent_ken 發表於 13-8-12 14:27
偉哥周圍都買倒,我喺男人,就算要買,都唔会同的friend買啦,唔怕俾人唱啤i ...

正到痺


大宅

積分: 1363


38#
發表於 13-8-13 17:06 |只看該作者
回覆 TropyC 的帖子

agree


男爵府

積分: 6251


37#
發表於 13-8-13 16:59 |只看該作者

回覆:為什麼帶偉哥返工

咁嘅理由想人信:;pppp:


男爵府

積分: 6167


36#
發表於 13-8-13 16:41 |只看該作者
unasze 發表於 13-8-11 12:20
我朋友跟老公結左婚十幾年..... 冇細路仔

因為老公要返廣州巡鋪, 隔個星期六下午返大陸至星期日晚上11:30 ...
我會問: 你D同事係冇錢去買一排偉哥定係唔識自己去買偉哥呢??
個老公幾多歲呀? 咁快冇心冇力, 不如去搵下D"神醫"啦,
我又覺得咁, 如果老夫老妻了, 個老公唔得, 冇性生活就要離婚,
咁同D男人發現個老婆冇得生離婚有分別咩?? 好PK囉....


複式洋房

積分: 189


35#
發表於 13-8-13 15:47 |只看該作者
賣曬比同事...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo