自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 6402


1#
發表於 13-8-12 11:33 |只看該作者
請問邊隻牌子滅鼠器好用而又有用, 請指教


男爵府

積分: 6402


4#
發表於 13-8-12 13:30 |只看該作者
回覆 12312 的帖子

謝謝提供資料


珊瑚宮

積分: 119933


3#
發表於 13-8-12 13:29 |只看該作者
eeyue 發表於 13-8-12 11:33
請問邊隻牌子滅鼠器好用而又有用, 請指教

旺角實惠旗艦店 有三款 ,
一款2xx幾(呢個幾好,但不能穿牆)。
同一牌子3xx,有聱立,但要自己較高低音,
另一牌子 4xx 幾,奧洲出,自動較高低音(聲立)。要四--六星期才有效。(呢隻買了一個星期壤了--要換,暫未見功效)

(現在的老鼠太聰明)


伯爵府

積分: 16234


2#
發表於 13-8-12 12:34 |只看該作者
留位!好想知!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo