自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 42483


1#
發表於 13-8-13 00:03 |只看該作者
係咪真係好食d?
但我覺得唔洗落都夠味


水晶宮

積分: 51901

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


135#
發表於 13-8-13 20:19 |只看該作者
落少少


子爵府

積分: 12111

BK Milk勳章


134#
發表於 13-8-13 20:16 |只看該作者

引用:我都會落,代替鹽,因為比落鹽健康d,除非

原帖由 洋蔥頭媽咪 於 13-08-13 發表
我都會落,代替鹽,因為比落鹽健康d,除非你連鹽都唔落啦
健康過盬?我煮送都落架!


男爵府

積分: 6632


133#
發表於 13-8-13 20:05 |只看該作者
我自己就唔落。。但媽咪會。。話落左會好味D


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


132#
發表於 13-8-13 16:07 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

多得May姐教人煮乜都落雞汁



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


伯爵府

積分: 15452


131#
發表於 13-8-13 14:24 |只看該作者

引用:我食味精會過敏,+但雞粉唔會

原帖由 jollyma 於 13-08-13 發表
我食味精會過敏, 但雞粉唔會
我同老公都係食到味精會手軟腳軟,胃腸抽筋,反應好大,如果D野食有味精,我試一啖就嚟料。不過,雞粉我又無事喎!

其實都係各人有各人口味,好似素食者同肉食的分別,雖然知道食素最健康,但如喜歡食雞,牛排的人,真係好難做到。


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


130#
發表於 13-8-13 13:50 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

教人煮d人不會賣廣告




男爵府

積分: 6251


129#
發表於 13-8-13 13:47 |只看該作者

引用:我覺得適量加點味精或雞粉/雞汁都没有大問

原帖由 YEOMORGAN 於 13-08-13 發表
我覺得適量加點味精或雞粉/雞汁都没有大問題嘅.
如果食材真正新鮮的話, 就算落任何化學味精/鷄粉都會好味的 ...
味精其實係天然物質,好多菜同肉本身都有,紫菜就係其一,西蘭花都多~所以你會食到呢啲味,雞粉同鹽我都會用,急凍肉類唔落好難食……


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


128#
發表於 13-8-13 13:47 |只看該作者
冇益, 但暫時亦唔見得有害, 個人口味, 我鐘意落少少, 鬼唔知成隻雞去R碗汁出黎最好, 要有銀紙有時間先得, 半夜煮個通粉, JA JA 林攪掂又入得口為原則

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


子爵府

積分: 14457


127#
發表於 13-8-13 13:46 |只看該作者
我懷大寶時,有一次,老公煮了碗麵條,咸得不得了。

我問他,他說他下了一整顆的雞精。
拜託,那是味精哩! 一碗麵你還要下整顆的!

他糊疑地看著我: 是味精來的嗎? 它寫雞精我還以為是解"雞的精華"。

說不定,這世上跟我老公一樣以為是"精華"的人多的是呢!


大宅

積分: 3647


126#
發表於 13-8-13 13:41 |只看該作者

引用:我99,煮咩都落炒菜又落,連醃雞肉都會落其

原帖由 YUKIYAN 於 13-08-13 發表
我99,煮咩都落炒菜又落,連醃雞肉都會落其實咪又係味精!



...
yes... 佢仲話自己無,次次食完要飲超多水止渴


侯爵府

積分: 23369


125#
發表於 13-8-13 13:40 |只看該作者

引用:係咪真係好食d?但我覺得唔洗落都夠味

原帖由 我係女仔 於 13-08-13 發表
係咪真係好食d?
但我覺得唔洗落都夠味
唔落,因為食親都出敏感粒粒


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


124#
發表於 13-8-13 13:39 |只看該作者
YUKIYAN 發表於 13-8-13 00:12
我99,煮咩都落炒菜又落,連醃雞肉都會落其實咪又係味精!



...

同我99一樣
咩都要落,所以一唔落個仔係會食得出


水晶宮

積分: 55700


123#
發表於 13-8-13 13:37 |只看該作者
唔落


珍珠宮

積分: 34732


122#
發表於 13-8-13 13:24 |只看該作者
奶奶煮飯會落,後來我話雞粉、雞汁係味精,食得多唔好,
奶奶先少用,BTW 雞汁真係超難食


侯爵府

積分: 20715


121#
發表於 13-8-13 13:18 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

我都會用,又唔係大大匙咁落,其實ok ga!!反而我少食鹽。


珍珠宮

積分: 34327

2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章


120#
發表於 13-8-13 13:07 |只看該作者
家龍mA 發表於 13-8-13 09:31
x2 成曰叫我落雞粉 又叫我d送整多d汁 可以撈飯
話無汁無味點食 廢事理佢
我都想唔理佢,但我整親野比仔食,佢就問D仔我煮得好唔好食,我無落雞分味精,D仔食過佢D雞精食物,比較吓我煮果D梗係覺得唔好食,咁佢就會招招積積,我就無 face。:;pppp:


公爵府

積分: 25625


119#
發表於 13-8-13 11:27 |只看該作者

引用:99聽啲無知婦孺講落雞粉,用嚟代替鹽會健康

原帖由 mgm00 於 13-08-13 發表
99聽啲無知婦孺講落雞粉,用嚟代替鹽會健康啲 然後一星期用一罐雞粉

...
嘩。咩size?我屋企個一罐用好耐




珍珠宮

積分: 42273


118#
發表於 13-8-13 11:25 |只看該作者
我覺得適量加點味精或雞粉/雞汁都没有大問題嘅.
如果食材真正新鮮的話, 就算落任何化學味精/鷄粉都會好味的! 因為食物本身可以産生味精.
但香港的食材都主要靠入口,好多野都是經冷凍運來, 點新鮮極都有限, 那麽煮食時加點鈉來提鮮,我覺得可以接受啊!


好奇一問,, 我覺得紫菜湯就0甘煮,就算不落任何味精都有味精湯味..其實係咪可以用紫菜弄成粉代替味精呢?


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


117#
發表於 13-8-13 11:22 |只看該作者
要揀,就梗係落海鹽,雞粉咪又係化學野。
貴少少,買海鹽啦。
笑下又一日。放鬆下啦大家!

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo