跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3539


1#
發表於 13-8-16 10:43 |只看該作者
想翻新屋裡面其中一間做小童房, 要拆柜, 油油, 造床, 有無邊間用過ok架?


伯爵府

積分: 17600


2#
發表於 13-8-21 15:36 |只看該作者

回覆:LittleBallBall 的帖子

我上年裝修完,用過個師傅幾好,幾有交帶,如果裝修時遇到問題,就算唔關佢事,佢都會捱義氣幫你諗掂佢,如果係佢既問題,就直頭唔駛你出聲,已經主動幫你搞掂,不過買料既話就要自己去買,佢唔會帶你去買,如果你想知道佢的contact,可以pm我


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo