自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   5


男爵府

積分: 5322


1#
發表於 13-8-25 17:26 |只看該作者
麻煩大家~~


翡翠宮

積分: 78964


17#
發表於 13-8-25 19:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yukyuk1124+於+13-08-25+發表

原帖由 CGBB 於 13-08-25 發表
我屋企人個個月都會痛到暈咁滯,行都行唔到,睇下有咩幫到佢
係咪有朱古力瘤?照超聲波睇下



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


16#
發表於 13-8-25 18:43 |只看該作者

回覆:請問如果成日m痛可以煲d咩?

m完後煲八珍湯清一清,ok架


大宅

積分: 1266


15#
發表於 13-8-25 18:37 |只看該作者

回覆:請問如果成日m痛可以煲d咩?

Copy
myphoto.jpg





男爵府

積分: 8587


14#
發表於 13-8-25 18:28 |只看該作者
八珍湯,上午飲咗,下午已經唔痛


珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


13#
發表於 13-8-25 18:19 |只看該作者

回覆:請問如果成日m痛可以煲d咩?

我都甘,每個月都不定時痛


子爵府

積分: 10254

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


12#
發表於 13-8-25 18:18 |只看該作者

回覆:請問如果成日m痛可以煲d咩?

當試過牙痛到上腦,m痛係濕濕碎


伯爵府

積分: 15762


11#
發表於 13-8-25 18:16 |只看該作者

回覆:請問如果成日m痛可以煲d咩?

黑糖薑茶,ok


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 13-8-25 18:13 |只看該作者

回覆:請問如果成日m痛可以煲d咩?

我女m完,我煲八珍湯佢飲。

佢係熱底,我一包煲四碗(淡D),分4晚飲!

謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


大宅

積分: 1914


9#
發表於 13-8-25 18:12 |只看該作者

回覆:請問如果成日m痛可以煲d咩?

我記得有人話過可以試紅棗蛋,一連食三日,好似整茶葉蛋咁,可以治經痛。我未生仔前試過,掂呀!
不過詳情唔記得啦,太耐之前既事




男爵府

積分: 6934


8#
發表於 13-8-25 18:03 |只看該作者

回覆:請問如果成日m痛可以煲d咩?

如果家中有花膠,試下燉水飲,我個妹飲左好見效


已刪除用户

積分: 1228


7#
發表於 13-8-25 18:01 |只看該作者

回覆:請問如果成日m痛可以煲d咩?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9461


6#
發表於 13-8-25 17:49 |只看該作者

回覆:請問如果成日m痛可以煲d咩?

益母草




男爵府

積分: 6454


5#
發表於 13-8-25 17:48 |只看該作者

回覆:請問如果成日m痛可以煲d咩?

最好搵中醫調理下啦,我以前痛到標冷汗臉軟手震咁,完全行都行吾到,食止痛藥都無用咁制,搵中醫調理佢話我好濕熱,食左一排藥雖然都仲有痛,但已經俾之前好10倍




男爵府

積分: 5322


4#
發表於 13-8-25 17:44 |只看該作者

引用:留名,我成日痛到訓唔到 +

原帖由 yukyuk1124 於 13-08-25 發表
留名,我成日痛到訓唔到
我屋企人個個月都會痛到暈咁滯,行都行唔到,睇下有咩幫到佢


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


3#
發表於 13-8-25 17:31 |只看該作者

回覆:請問如果成日m痛可以煲d咩?

留名,我成日痛到訓唔到




寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-8-25 17:30 |只看該作者
http://vip2561.mysinablog.com/in ... p;articleId=1501930

不過如果熱底人士就唔好太濃


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo