烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


1#
發表於 13-8-26 23:00 |只看該作者
是日廚具: LC Round 28

用 LC 煲湯的好處:~
1. 容易預份量, 因鎖水, 如落 10碗水, 製成品就接近有 10碗
2. 湯會比較清, 效果偏向似燉湯

壞處:~
因為煲蓋唔夠 Staub 重, 會有蒸氣, 令到個煲會流淚...



男爵府

積分: 5255

大廚勳章


31#
發表於 13-8-28 15:51 |只看該作者

引用:like+老黃瓜

原帖由 topkidsmom 於 13-08-28 發表
like 老黃瓜



寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


30#
發表於 13-8-28 15:09 |只看該作者
like 老黃瓜


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


29#
發表於 13-8-28 14:41 |只看該作者

引用:傳熱快唔快?+凍水煮沸耐唔耐?煎炒可以嗎?

原帖由 sea-horse 於 13-08-28 發表
傳熱快唔快? 凍水煮沸耐唔耐?

煎炒可以嗎?
始終較為厚身,傳熱一定比 stainless steel 之類慢。但用後會慢慢習慣的。



大宅

積分: 1794


28#
發表於 13-8-28 13:24 |只看該作者
傳熱快唔快? 凍水煮沸耐唔耐?

煎炒可以嗎?


珍珠宮

積分: 42919

陪月勳章 畀面勳章


27#
發表於 13-8-28 09:07 |只看該作者
我一開左casting iron的資料大半年。一開始係睇lc,睇咁耐咁多係要比咁多錢買,我一定買staub。依家主要工人姐姐洗,用ikea整爛都冇咁肉尺。

用途實際d,staub大size的煲黑裡用黎炒炸都得,連鑊都唔駛買。

不過我怕size太大我的單頭電磁爐果panel都睇唔到。
同埋staub果蓋呢我對太size有d卻歩。

可能買魚煲同oval果d。

有多餘錢先會考慮lc了。不過佢d stoneware好厚身,就算比細路仔用打爛左都唔怕好似磁同玻璃咁割手,我自己覺得安全d。


work hard PLAY hard


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


26#
發表於 13-8-27 21:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SingBMaMa+於+13-08-27+發表

原帖由 mondymondy 於 13-08-27 發表
thanks ~~~
唔洗客氣!


公爵府

積分: 25979


25#
發表於 13-8-27 20:30 |只看該作者

引用:Quote:mondymondy+發表於+13-8-27+19:22+咁

原帖由 SingBMaMa 於 13-08-27 發表
係呀! 我個人覺得 LC 主打係靚, Staub 就係好用.

工展會, sogo thankful week, 一田感謝日 果 d 時候會抵 ...
thanks ~~~


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


24#
發表於 13-8-27 19:38 |只看該作者
sallybbko 發表於 13-8-27 18:21
嘩...又有湯飲...我尋晚都整左大蜆滾冬瓜,...簡單又好味...
從來煲湯都係好簡單, 係得屋企個男人以為好難.


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


23#
發表於 13-8-27 19:36 |只看該作者
黃家小新抱 發表於 13-8-27 15:30
回覆 SingBMaMa 的帖子

用staub 同lc 煲湯~~d 湯一陣都夠濃~慳d 煤氣~!
我慳唔到, 我個爐較到最細火, 對 LC or staub 來講都係太大火

我要用 flame distributor 隔火...


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


22#
發表於 13-8-27 19:33 |只看該作者
mondymondy 發表於 13-8-27 19:22
咁想請問係咪即係staub 好用啲呀?工展會會平過平時sale 嗎?
係呀! 我個人覺得 LC 主打係靚, Staub 就係好用.

工展會, sogo thankful week, 一田感謝日 果 d 時候會抵買 d~

你唔急買, 可以平日做定功課, 到上列時段又格下價, 睇準機會先出擊!


公爵府

積分: 25979


21#
發表於 13-8-27 19:22 |只看該作者

引用:Quote:mondymondy+發表於+13-8-27+15:54+其

原帖由 SingBMaMa 於 13-08-27 發表
我會中意 staub 多 d!

不過, 因為一開始, 頭一年我已響 LC 瘋狂入貨, 而家轉唔到...
咁想請問係咪即係staub 好用啲呀?工展會會平過平時sale 嗎?


公爵府

積分: 25979


20#
發表於 13-8-27 19:07 |只看該作者

引用:Quote:mondymondy+發表於+13-8-27+15:54+其

原帖由 黃家小新抱 於 13-08-27 發表
staub冇水蒸魚蒸雞冇問題~
我個人煲鍾意staub 多d~杯碟就鍾意lc 多d~
staub 個煲裡面係黑色~比較易 ...
其實我本身睇電視見到Staub 已經好想買(不過c6唔想),我又好少行百貨公司,所以只可以2選1囉…… 咁咩size 好用呢……?


禁止訪問

積分: 5390


19#
發表於 13-8-27 18:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


18#
發表於 13-8-27 17:38 |只看該作者
jenniferK 發表於 13-8-27 17:08
有錢我都會買staub,依家平平地用住ikea先
而家開始儲錢, 工展會時入貨囉!!~


珍珠宮

積分: 42919

陪月勳章 畀面勳章


17#
發表於 13-8-27 17:08 |只看該作者
有錢我都會買staub,依家平平地用住ikea先
work hard PLAY hard


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


16#
發表於 13-8-27 16:53 |只看該作者
mondymondy 發表於 13-8-27 15:54
其實staub 定lc 好呢? 想買返個用,用嚟炆野多,我又見過有jm 用lc無水蒸魚,其實staub 得唔得呢?

...
我會中意 staub 多 d!

不過, 因為一開始, 頭一年我已響 LC 瘋狂入貨, 而家轉唔到...
屋企全部係 LC, 只有 一個 Round 20 係 Staub


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


15#
發表於 13-8-27 16:51 |只看該作者
黃家小新抱 發表於 13-8-27 15:30
回覆 SingBMaMa 的帖子

用staub 同lc 煲湯~~d 湯一陣都夠濃~慳d 煤氣~!
唔知係唔係心理作用, 用佢地煲湯好似好飲 d 咁....


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


14#
發表於 13-8-27 16:49 |只看該作者
jenniferK 發表於 13-8-27 14:57
回覆 SingBMaMa 的帖子

咁d皮食唔食?東瓜連皮煲,我會唔食嘅。
皮?! 梗係唔食啦!


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


13#
發表於 13-8-27 16:19 |只看該作者
mondymondy 發表於 13-8-27 15:54
其實staub 定lc 好呢? 想買返個用,用嚟炆野多,我又見過有jm 用lc無水蒸魚,其實staub 得唔得呢?

...
staub冇水蒸魚蒸雞冇問題~
我個人煲鍾意staub 多d~杯碟就鍾意lc 多d~
staub 個煲裡面係黑色~比較易打理d~!
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo