婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1063


1#
發表於 13-9-9 17:17 |只看該作者
有無醫生介紹?


男爵府

積分: 7859

陪月勳章


11#
發表於 13-10-4 10:18 |只看該作者
阿枝 發表於 13-10-2 08:55
上BK果然學到嘢,jm好勁
咁我用埋現有果半罐唔再買了


複式洋房

積分: 176


10#
發表於 13-10-2 17:22 |只看該作者
睇中醫,調理下


大宅

積分: 1010


9#
發表於 13-10-2 16:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小巴夫人+於+13-10-01+發表就

原帖由 阿枝 於 13-10-02 發表
上BK果然學到嘢,jm好勁
咁我用埋現有果半罐唔再買了
應該呢半罐都唔好食為佳



男爵府

積分: 5695


8#
發表於 13-10-2 08:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿枝+於+13-10-01+發表我有用

原帖由 小巴夫人 於 13-10-01 發表
就係用雞粉煮餸嘅家庭越嚟越多,所以脫髮者年輕化,因本人是髮型界,所以都有對呢樣嘢有所研究

...
上BK果然學到嘢,jm好勁
咁我用埋現有果半罐唔再買了




大宅

積分: 1010


7#
發表於 13-10-1 19:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小巴夫人+於+13-09-30+發表不

原帖由 阿枝 於 13-10-01 發表
我有用雞粉呀
就係用雞粉煮餸嘅家庭越嚟越多,所以脫髮者年輕化,因本人是髮型界,所以都有對呢樣嘢有所研究


大宅

積分: 2298


6#
發表於 13-10-1 03:37 |只看該作者

回覆:yanlolo 的帖子

浸會中醫學院的沈碧瓊醫師幾好的。




男爵府

積分: 5695


5#
發表於 13-10-1 01:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿枝+於+13-09-30+發表有關係

原帖由 小巴夫人 於 13-09-30 發表
不防問下,如果有脫頭髮嘅話,通常在家煮飯都有落雞粉,濃湯宝,雞汁或時常在外吃飯,因為這些都是味精!

...
我有用雞粉呀




大宅

積分: 1010


4#
發表於 13-9-30 11:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小巴夫人+於+13-09-29+發表在

原帖由 阿枝 於 13-09-30 發表
有關係?
不防問下,如果有脫頭髮嘅話,通常在家煮飯都有落雞粉,濃湯宝,雞汁或時常在外吃飯,因為這些都是味精!


男爵府

積分: 5695


3#
發表於 13-9-30 02:36 |只看該作者

引用:在家中煮飯時有落雞粉嗎?

原帖由 小巴夫人 於 13-09-29 發表
在家中煮飯時有落雞粉嗎?
有關係?




大宅

積分: 1010


2#
發表於 13-9-29 00:27 |只看該作者

回覆:yanlolo 的帖子

在家中煮飯時有落雞粉嗎?

點評

Lashatin    發表於 13-9-29 19:48

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo