自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2511


1#
發表於 13-9-10 12:10 |只看該作者
產後第三日,餵唔到人奶放棄左,個胸好谷好痛好硬…係咪谷谷下自己會唔谷?你咪咩都做唔到由得佢?


水晶宮

積分: 56409


21#
發表於 13-9-10 17:24 |只看該作者

引用:產後第三日,餵唔到人奶放棄左,個胸好谷好

原帖由 suet219 於 13-09-10 發表
產後第三日,餵唔到人奶放棄左,個胸好谷好痛好硬…係咪谷谷下自己會唔谷?你咪咩都做唔到由得佢?

...
第三日咋喎?點解餵唔到既?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


禁止訪問

積分: 4309


20#
發表於 13-9-10 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78964


19#
發表於 13-9-10 17:18 |只看該作者

回覆:谷奶

食左回奶食物第時個胸我細左㗎,忍到嘅,由佢啦,唔刺激自然會收,但會好辛苦。




世上已無安樂土,人人以傷人為樂


禁止訪問

積分: 10342


18#
發表於 13-9-10 17:17 |只看該作者

回覆:谷奶

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19166

環保接龍勳章


17#
發表於 13-9-10 17:16 |只看該作者

引用:產後第三日,餵唔到人奶放棄左,個胸好谷好

原帖由 suet219 於 13-09-10 發表
產後第三日,餵唔到人奶放棄左,個胸好谷好痛好硬…係咪谷谷下自己會唔谷?你咪咩都做唔到由得佢?

...
谷谷下慢慢就唔谷,但好難忍到唔谷,
可以用凍敷,同放咁啲出來




珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-9-10 17:16 |只看該作者
suet219 發表於 13-9-10 12:10
產後第三日,餵唔到人奶放棄左,個胸好谷好痛好硬…係咪谷谷下自己會唔谷?你咪咩都做唔到由得佢?

...

乜野原因??
笑下又一日。放鬆下啦大家!


別墅

積分: 918


15#
發表於 13-9-10 17:16 |只看該作者
既然谷
不如餵啦
母乳好好架!有啲人想餵都無 / 唔可以餵呀!


大宅

積分: 3162


14#
發表於 13-9-10 17:15 |只看該作者

回覆:谷奶

千其唔好由得佢呀 一陣乳腺炎都幾大獲 聽人講乳腺炎要開刀放膿㗎


大宅

積分: 4724

BK Milk勳章


13#
發表於 13-9-10 17:08 |只看該作者

回覆:谷奶

泵出嚟會舒服好多,咁既然泵得出嚟,不如餵埋佢


大宅

積分: 4285


12#
發表於 13-9-10 15:43 |只看該作者

回覆:谷奶

埋身餵唔到可以試下泵出來用奶樽餵,做乜甘易放棄呀




翡翠宮

積分: 97287


11#
發表於 13-9-10 14:50 |只看該作者

回覆:谷奶

要紮實個胸先回得快⋯



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 4498


10#
發表於 13-9-10 14:36 |只看該作者

回覆:谷奶

谷緊點解唔喂?


侯爵府

積分: 20164


9#
發表於 13-9-10 14:28 |只看該作者

引用:你想收奶?既然谷點解唔再試下餵呀?不過如

原帖由 pakheiyu 於 13-09-10 發表
你想收奶?既然谷點解唔再試下餵呀?不過如果你想收奶,可以去藥房買麥芽煲水飲!

...
我都系飲呢種


大宅

積分: 2881


8#
發表於 13-9-10 12:40 |只看該作者

回覆:谷奶

谷奶就餵下BB啦,BB係你最好嘅奶泵。




侯爵府

積分: 20163

畀面勳章


7#
發表於 13-9-10 12:39 |只看該作者
本帖最後由 Q2010 於 13-9-10 12:42 編輯

要飲回奶,最好到藥房叫佢執比你(,我以前飲淡豆豉煲水飲)返陪月保健就話買4両炒麥芽煲水回奶(以上只作參考)呢个喺唔餵人奶用


大宅

積分: 4663


6#
發表於 13-9-10 12:35 |只看該作者

回覆:谷奶

同埋飲多D炒米水食多D野同白飯,會多D奶架




大宅

積分: 3699


5#
發表於 13-9-10 12:35 |只看該作者

回覆:谷奶

你想收奶?既然谷點解唔再試下餵呀?不過如果你想收奶,可以去藥房買麥芽煲水飲!


大宅

積分: 4663


4#
發表於 13-9-10 12:34 |只看該作者

回覆:谷奶

你係咪開刀?我開刀五六日後先谷奶,之後就餵到




男爵府

積分: 8391


3#
發表於 13-9-10 12:28 |只看該作者

回覆:suet219 的帖子

去母乳版問會多d人答你




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo