自由講場

跳至

首頁

尾頁
   22


男爵府

積分: 8555


1#
發表於 13-9-10 14:23 |只看該作者
媽咪已接近80歲,近2年開始覺得膝蓋痛(尤其起床時最痛),親戚介紹咗隻藥俾佢,食咗真係冇咁痛,近日我先發覺原來嗰隻藥係有類固醇成份,一方面我怕媽咪食得多會有副作用,但唔食又怕佢會痛,真係唔知點算好媽咪係d好傳統又硬淨嘅人,佢打得電話叫我幫佢買藥一定係好痛,唔知各位jm有冇好介紹呢




大宅

積分: 2294


65#
發表於 13-9-12 12:17 |只看該作者
Vansi816 發表於 13-9-11 17:36
下,換嘅過程痛嗎?貴唔貴?
我都想知, 大約幾許,,會5會好難受?


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


64#
發表於 13-9-12 12:10 |只看該作者

引用:首先係呢度多謝以上各位jm提供嘅意見,我會

原帖由 Vansi816 於 13-09-12 發表
首先係呢度多謝以上各位jm提供嘅意見,我會好好睇下邊隻會最適合媽媽用,thank you! 媽媽係一個好傳統嘅硬 ...
GNC 好,但萬零賣得好貴!美國平一半!


禁止訪問

積分: 16396


63#
發表於 13-9-12 11:18 |只看該作者

引用:Quote:Vansi816+發表於+13-9-10+14:23+媽咪

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3197


62#
發表於 13-9-12 08:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+catgugu+於+13-09-11+發表Cho

原帖由 Vansi816 於 13-09-11 發表
萬X有嗎?
在屈X氏買的,萬X睇過無呢款!
我都係睇到BK jm介紹先買!
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 29471


61#
發表於 13-9-12 01:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10538


60#
發表於 13-9-12 00:34 |只看該作者
Vansi816 發表於 13-9-10 14:23
媽咪已接近80歲,近2年開始覺得膝蓋痛(尤其起床時最痛),親戚介紹咗隻藥俾佢,食咗真係冇咁痛,近日我先 ...
我媽咪都有膝蓋痛, 佢60 幾歲, 宜家要用柺杖形的雨遮, 睇了政府醫院話佢膝蓋退化, 我屋企人買了隻葡萄糖鞍比佢(楓之x) 佢食了2,3 樽, 宜家好好多, 不過如果佢要出街要戴箍箍住, 係要做下運動, 不過不可以過量, 唔好比咁大壓力比個膝蓋, 仲有佢去了DR. KXXX 配了o岩佢既鞋及鞋墊 (醫生都有整個墊比佢, 不過只係棉花整) ...
都有人提議佢做手術, 但係亦有人叫佢唔好, 話做完手術隻腳會無力..
之前佢又有間中去做針灸, 每晚回家用暖水浸腳, 熱水袋敷膝蓋, 希望以上既資料可以幫到妳!!


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


59#
發表於 13-9-12 00:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+柏架山莊+於+13-09-11+發表我

原帖由 unkuku 於 13-09-11 發表
omega 3?
以前係食過(7海),而家食緊雜嘜,請看#57




男爵府

積分: 8555


58#
發表於 13-9-12 00:09 |只看該作者

回覆:膝蓋痛,有咩可幫手?

首先係呢度多謝以上各位jm提供嘅意見,我會好好睇下邊隻會最適合媽媽用,thank you! 媽媽係一個好傳統嘅硬頸母親,事事盡量唔想麻煩仔女,只會同我地講無嘢、唔痛、唔使擔心,所以佢打得電話叫買藥,我就怕佢真係好痛,但我對保健產品又豪無認識,所以才向各位jm請教,麻煩晒大家!




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


57#
發表於 13-9-12 00:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+柏架山莊+於+13-09-11+發表我

原帖由 siukingkwok 於 13-09-11 發表
邊隻魚油好呀?
唉!我早排係萬0貪平買咗隻雜嘜,大粒、厚膠囊、魚膠多,所以無咩牌子推薦




男爵府

積分: 8555


56#
發表於 13-9-11 23:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vet+於+13-09-11+發表呢3樣野

原帖由 catgugu 於 13-09-11 發表
Chondroitin+msm果樽佢寫每次食兩粒(共2800mg),咁我諗食一粒再配葡萄糖胺都夠?



...
萬X有嗎?




侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


55#
發表於 13-9-11 23:58 |只看該作者

引用:我現在每天也有吃魚油丸,對眼、指甲很保護

原帖由 柏架山莊 於 13-09-11 發表
我現在每天也有吃魚油丸,對眼、指甲很保護,對膝蓋應該也是
omega 3?


禁止訪問

積分: 16396


54#
發表於 13-9-11 23:57 |只看該作者

引用:媽咪已接近80歲,近2年開始覺得膝蓋痛(尤

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8555


53#
發表於 13-9-11 23:56 |只看該作者

引用:食葡萄糖胺加深海魚油

原帖由 onne 於 13-09-11 發表
食葡萄糖胺加深海魚油
thx




禁止訪問

積分: 16396


52#
發表於 13-9-11 23:56 |只看該作者

引用:我現在每天也有吃魚油丸,對眼、指甲很保護

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16396


51#
發表於 13-9-11 23:55 |只看該作者

引用:食葡萄糖胺加深海魚油

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8555


50#
發表於 13-9-11 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Vansi816+於+13-09-11+發表請

原帖由 柏架山莊 於 13-09-11 發表
服他輕

我在2009年6月開始膝蓋痛,9月見骨科西醫,由他處方,之後在大藥房買多2盒,吃了3個月就不再痛,斷 ...
Thank you!




禁止訪問

積分: 16396


49#
發表於 13-9-11 23:54 |只看該作者

引用:我媽媽食葡萄糖胺,佢話冇咁痛,行樓梯好咗~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


48#
發表於 13-9-11 23:49 |只看該作者

回覆:膝蓋痛,有咩可幫手?

我現在每天也有吃魚油丸,對眼、指甲很保護,對膝蓋應該也是




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


47#
發表於 13-9-11 23:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+柏架山莊+於+13-09-11+發表我

原帖由 Vansi816 於 13-09-11 發表
請問你食邊隻架?
服他輕

我在2009年6月開始膝蓋痛,9月見骨科西醫,由他處方,之後在大藥房買多2盒,吃了3個月就不再痛,斷尾,膝関節也比之前靈活了。但不一定是這個牌子,因為醫生原本想給另一牌子(不知道是什麼),無貨才給這個




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo