自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10188


1#
發表於 13-9-11 21:24 |只看該作者
奶皇月餅,好味嗎?


男爵府

積分: 7893


10#
發表於 13-9-12 07:14 |只看該作者
唔係喎,上星期堂食,佢切開細細舊比人試食,我又覺得幾好味喎。可能細細舊唔覺漏啦!


公爵府

積分: 28877

大廚勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


9#
發表於 13-9-12 01:40 |只看該作者
以前好鍾意食佢 d 蛋糕,而家賣貴左細件左又差左


大宅

積分: 1738


8#
發表於 13-9-12 00:16 |只看該作者

回覆:Italian Tomato

我用aeon credit card買左盒4色食,麻麻地



禁止訪問

積分: 735


7#
發表於 13-9-11 23:37 |只看該作者

引用:奶皇月餅,好味嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4560


6#
發表於 13-9-11 23:32 |只看該作者
唔好食,舊年食過,好油


大宅

積分: 4716


5#
發表於 13-9-11 23:28 |只看該作者

引用:奶皇月餅,好味嗎?

原帖由 chy 於 13-09-11 發表
奶皇月餅,好味嗎?
甜到呢:;pppp:




子爵府

積分: 12210


4#
發表於 13-9-11 22:47 |只看該作者

回覆:Italian Tomato

幾錢?


珍珠宮

積分: 39434


3#
發表於 13-9-11 21:54 |只看該作者
vickybb 發表於 13-9-11 21:44
都幾好味
真係?要試下先


大宅

積分: 3431

畀面勳章


2#
發表於 13-9-11 21:44 |只看該作者

引用:奶皇月餅,好味嗎?

原帖由 chy 於 13-09-11 發表
奶皇月餅,好味嗎?
都幾好味


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo