自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1512


1#
發表於 13-9-12 09:56 |只看該作者
係咪耐用D? 穩D?


公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


9#
發表於 13-9-12 12:14 |只看該作者
我買$1XX用咗成10年, 只係換過套布


珍珠宮

積分: 30685


8#
發表於 13-9-12 11:55 |只看該作者

引用:係咪耐用D?+穩D?

原帖由 lincolnma 於 13-09-12 發表
係咪耐用D? 穩D?
我二百蚊用咗八年仲好硬淨




大宅

積分: 4872


7#
發表於 13-9-12 11:34 |只看該作者

引用:Quote:abercrombie_bbb+發表於+13-9-12+10:

原帖由 lincolnma 於 13-09-12 發表
我以為貴野耐用些. 我用開佰幾蚊, 隻腳橫支又斷!

買了下面?
但買同一樣嘢都好睇撞手神...上面有jm又話好好用...同埋可能工人比較粗魯.....但我塊扳開合係有啲難度



大宅

積分: 1866


6#
發表於 13-9-12 10:31 |只看該作者
用緊, 仲用咗好多年, 當年都係喺永X買, 當年只售好似3XX咁上下(十一年前)

其實已經比姐姐整爛咗個安全扣, 不過唔影嚮功能, 照用!

當年買呢隻係因為貪size大, 熨褲唔洗分兩次, 估唔到依家賣咁貴


大宅

積分: 1512


5#
發表於 13-9-12 10:24 |只看該作者
abercrombie_bbb 發表於 13-9-12 10:18
有…用咗唔夠半年比姐姐整壞咗隻腳…哂家

我以為貴野耐用些. 我用開佰幾蚊, 隻腳橫支又斷!

買了下面?
http://www.wingonet.com/products/detail/10899/10899/11/pcategory:66


大宅

積分: 4872


4#
發表於 13-9-12 10:18 |只看該作者

回覆:有冇人用緊$700幾呅的燙衫板

有…用咗唔夠半年比姐姐整壞咗隻腳…哂家


別墅

積分: 797


3#
發表於 13-9-12 09:59 |只看該作者

回覆:有冇人用緊$700幾呅的燙衫板

咁貴?3百幾果d都好好用架喇喎


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 13-9-12 09:58 |只看該作者
未見過,有無相睇?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo