跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 64


1#
發表於 13-9-13 14:24 |只看該作者
幫BB報PN定K1好呀??定兩樣都報,邊邊收就讀邊邊???

同埋我見有好多有D面試班上,其實係學D咩架??有冇JM有經驗??


大宅

積分: 4885


7#
發表於 13-10-2 15:17 |只看該作者
回覆 vivi_boshan 的帖子

我住西區的, 西區D N班大多數都FULL晒....


洋房

積分: 64


6#
發表於 13-10-2 01:55 |只看該作者

回覆:jywy 的帖子

下,你報左邊間呀??


大宅

積分: 4885


5#
發表於 13-9-30 12:09 |只看該作者
我都報晒K1, 有D學校有N班, 我話都想讀N插班, 但佢地已話機會唔大了, 都唔知有無同我排到N定已安排左我去左K1輪LA....


複式洋房

積分: 193


4#
發表於 13-9-17 21:49 |只看該作者

回覆:vivi_boshan 的帖子

梗係兩邊都報




洋房

積分: 64


3#
發表於 13-9-15 10:03 |只看該作者
回覆 muimui2012 的帖子

我都係咁諗,但想俾佢返下出面D面試班~~係咪應該K1好D呢...等佢獨立D~~


別墅

積分: 659


2#
發表於 13-9-13 19:41 |只看該作者

回覆:vivi_boshan 的帖子

兩樣都報,有offer先決定。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo