興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5476

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-9-13 14:31 |只看該作者
有無人有用紅米手機? 好用嗎?

香港能買到週邊配件嗎??

謝謝


珍珠宮

積分: 33025

開心吸收勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-9-14 00:10 |只看該作者

回覆:taddy58 的帖子

咁係會有行貨嗎?咩台測試緊?幾時有結果?



阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


珍珠宮

積分: 33025

開心吸收勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-9-14 00:10 |只看該作者

回覆:Cheuk1999 的帖子

紅米係國內機…香港冇買。



阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


大宅

積分: 1798


7#
發表於 13-9-13 23:47 |只看該作者
小米是3g的 , 可以wifi, 你上它的hk website 看看啦


男爵府

積分: 5995


6#
發表於 13-9-13 19:42 |只看該作者

回覆:sysjojo 的帖子

support 香港3g測試緊,唔用play store仲有其他方法安裝。如豌豆莢


男爵府

積分: 5476

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 13-9-13 18:02 |只看該作者
明白.. 謝.


珍珠宮

積分: 33025

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-9-13 16:31 |只看該作者
回覆 sysjojo 的帖子

咁當然可以...
2G
WIFi...

不過國內手機...係冇 google play ...可能要 root 機先有....
最好係香港店舖入, 叫佢地攪埋.....(如你真係會買)
阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


男爵府

積分: 5476

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-9-13 15:33 |只看該作者
謝謝回覆.

咁2G可吾可以用wifi上網, 同whatsapp.


珍珠宮

積分: 33025

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-9-13 14:34 |只看該作者
本帖最後由 linggo 於 13-9-13 14:36 編輯

回覆 sysjojo 的帖子

紅米到香港只可以當 2G 用..你岩駛?

水貨去到 千五囉...

# ~ price com hk 搵下, 有此機買既店, 都應幫到你.


阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo