跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 523


1#
發表於 13-9-24 01:07 |只看該作者
各位家長,想請教下家,我有個仔仔而家讀緊一年級,一直都想同佢轉校,如果可以選擇你地會二年級插班定係重讀一年級??


大宅

積分: 2094

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-10-7 09:33 |只看該作者

回覆:同班同學 的帖子

陳瑞祺




複式洋房

積分: 314


14#
發表於 13-10-7 00:28 |只看該作者

引用:回覆+同班同學+的帖子我就係放棄咗呢間所謂

原帖由 karen55407 於 13-10-06 發表
回覆 同班同學 的帖子

我就係放棄咗呢間所謂排名六十幾嘅學校,揀咗佢排名二百幾嘅學校 ...
最後入左邊間?


大宅

積分: 2094

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 13-10-6 23:49 |只看該作者
回覆 同班同學 的帖子

我就係放棄咗呢間所謂排名六十幾嘅學校,揀咗佢排名二百幾嘅學校:;pppp:


複式洋房

積分: 314


12#
發表於 13-10-6 22:52 |只看該作者

引用:我唔信呢個排名 +

原帖由 karen55407 於 13-10-01 發表
我唔信呢個排名
me2


大宅

積分: 2094

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-10-1 23:20 |只看該作者

回覆:chung1107 的帖子

我唔信呢個排名




別墅

積分: 626


10#
發表於 13-9-28 11:22 |只看該作者

回覆:想轉校

有啲學校下學期可能會有插班,要勤力啲問,仲有如果二年班先插可能更難,因為全部考筆試,可能幾十人爭一兩個位,自問做筆試麻麻的更難


別墅

積分: 626


9#
發表於 13-9-28 11:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chung1107+於+13-09-24+發表

原帖由 louis0717 於 13-09-24 發表
轉左邊間啊?
九龍灣聖若翰天主教小學(全港排名66)
由將軍澳區轉出去


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 13-9-25 11:32 |只看該作者

引用:各位家長,想請教下家,我有個仔仔而家讀緊

原帖由 louis0717 於 13-09-24 發表
各位家長,想請教下家,我有個仔仔而家讀緊一年級,一直都想同佢轉校,如果可以選擇你地會二年級插班定係重 ...
梗係今年操好D成績,張嘢靚仔D叩門讀小二啦,小一成隊人等叩門入無著數!





複式洋房

積分: 314


7#
發表於 13-9-24 23:31 |只看該作者

引用:各位家長,想請教下家,我有個仔仔而家讀緊

原帖由 louis0717 於 13-09-24 發表
各位家長,想請教下家,我有個仔仔而家讀緊一年級,一直都想同佢轉校,如果可以選擇你地會二年級插班定係重 ...
你應該問左想轉果d有無位淨先


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


6#
發表於 13-9-24 22:02 |只看該作者
如果讀得上就當然轉小二
小一d位好緊張,唔係咁易同班精英爭!


別墅

積分: 523


5#
發表於 13-9-24 15:59 |只看該作者

引用:我個仔開學兩星期後轉校,因為有人退學

原帖由 chung1107 於 13-09-24 發表
我個仔開學兩星期後轉校,因為有人退學
轉左邊間啊?


別墅

積分: 523


4#
發表於 13-9-24 15:59 |只看該作者

引用:小一咁快想轉校?+原先已經吾想入讀?

原帖由 bee918 於 13-09-24 發表
小一咁快想轉校? 原先已經吾想入讀?
係啊,呢間係讀住先,因為先前安排不妥,所以叩門唔成功,諗住再叩門


別墅

積分: 626


3#
發表於 13-9-24 14:55 |只看該作者

回覆:想轉校

我個仔開學兩星期後轉校,因為有人退學


伯爵府

積分: 17260


2#
發表於 13-9-24 13:32 |只看該作者
小一咁快想轉校? 原先已經吾想入讀?
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo