跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1426


1#
發表於 13-9-25 12:36 |只看該作者
大家亞B而家飲奶係咪仲用緊奶樽定已經戒奶樽, 咁樣你地而家比杯定有蓋水樽代替奶樽呀?


男爵府

積分: 5272


12#
發表於 13-10-7 23:07 |只看該作者

回覆:戒左奶樽未

我個個連奶都介埋,自己話唔飲奶,飲水用水杯

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/Hj3Hp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 8366


11#
發表於 13-10-2 23:37 |只看該作者

回覆:戒左奶樽未?

在家,所有飲品都用杯仔飲! 出街先拎飲管學習杯飲水。如出外用膳,直接用大人杯。



冬天的味道


大宅

積分: 3398


10#
發表於 13-9-30 22:26 |只看該作者

回覆:co609 的帖子

戒左,用杯飲



大宅

積分: 3324

2018復活節勳章


9#
發表於 13-9-27 18:17 |只看該作者
我個女飲奶飲水都一定要用奶樽先肯飲, 瞓覺都一定要啜住奶樽飲水先肯瞓
傻豬大王  2005年6月27日 聯合出世 3.01kg/ 滿月~4.2kg/ 兩個月~5.8kg/ 三個月~6.5kg/ 四個月~7.1kg. 妹妹於2011年1月20日出世, 重2.79kg/ 滿月~3.92kg/ 兩個月~4.89kg/ 四個月~6.44kg/ 六個半月~7.33kg/ 一歲~8.61kg


男爵府

積分: 9838


8#
發表於 13-9-27 14:23 |只看該作者
回覆 co609 的帖子

係呀,都係用杯,就算清晨醒左要飲奶都要佢起身用杯飲架!


大宅

積分: 2303


7#
發表於 13-9-26 18:53 |只看該作者
co609 發表於 13-9-26 15:33
回覆 ylcyvonne 的帖子

咁應該用咩杯代替好呀?

咁S.T.冇講,我就用學習杯代替,可以係有飲筒呢一款。


大宅

積分: 1426


6#
發表於 13-9-26 15:33 |只看該作者
回覆 ylcyvonne 的帖子

咁應該用咩杯代替好呀?


大宅

積分: 2303


5#
發表於 13-9-26 13:37 |只看該作者
回覆 co609 的帖子

要戒架! S.T.話用奶樽飲奶會影響說話發音。


大宅

積分: 1426


4#
發表於 13-9-26 12:43 |只看該作者
回覆 sindychung 的帖子

咁飲奶係咪都用水杯呀?


男爵府

積分: 5544


3#
發表於 13-9-26 07:20 |只看該作者

回覆:戒左奶樽未?

我個還未呀,飲奶一定要用樽




男爵府

積分: 9838


2#
發表於 13-9-26 00:50 |只看該作者
未夠2歲戒左喇,用緊水杯飲水

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo