懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 899


1#
發表於 13-9-27 15:24 |只看該作者
有無jm搵元朗陸加寧產檢架?佢好無,仔細嗎?


大宅

積分: 3975


21#
發表於 13-9-29 16:22 |只看該作者

回覆:元朗陸加寧

我上年生仔睇佢,佢雖然個樣好cool, 有時都好嚴肅,但識落其實佢好細心,對我都好好。佢都算係有醫德既醫生,唔會動不動就勸你開刀。




大宅

積分: 1891


20#
發表於 13-9-29 16:16 |只看該作者

回覆:元朗陸加寧

我住元朗但去尖咀睇岑德强醫生,好好人又解釋得詳細,有問必答,都係八舊,相有3-4張,點解要貼錢買難受?


別墅

積分: 899


19#
發表於 13-9-29 11:10 |只看該作者

回覆:元朗陸加寧

咁我唔去啦



大宅

積分: 2654

畀面勳章


18#
發表於 13-9-28 22:34 |只看該作者
要元朗睇,不如睇馮澍明,又nice又詳細,係就係難約d,新証要兩個星期度啦,產檢780包維他明加鈣片。我之前都揾過陸加寧問下佢婦檢既意見,唔係幾願答問題同埋無表情甘囉,佢都唔平,做一次陰超要700幾


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 13-9-28 15:35 |只看該作者

回覆:元朗陸加寧

我都係住元朗,寧願撘車去佐敦睇,佢太多負面嘢


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


16#
發表於 13-9-28 14:33 |只看該作者

回覆:bonniechan1203 的帖子

吾好,又黑面又衰格,免費都吾去


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-9-28 14:23 |只看該作者
我係照結構搵佢咋
可能我唔多野問啦,又唔覺佢好差


禁止訪問

積分: 1444


14#
發表於 13-9-28 14:06 |只看該作者

回覆:元朗陸加寧

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 208


13#
發表於 13-9-28 02:18 |只看該作者

回覆:元朗陸加寧

下我有次去睇 walkin入去,等左大半個鐘到,不過入到去醫生都好nice幾多笑容架喎,都唔會唔想答野。不過係d相,無咁清楚。


禁止訪問

積分: 1735


12#
發表於 13-9-28 00:49 |只看該作者

回覆:元朗陸加寧

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2287


11#
發表於 13-9-28 00:09 |只看該作者

回覆:元朗陸加寧

睇過一次冇再去,覺得好cool,


男爵府

積分: 5364


10#
發表於 13-9-28 00:04 |只看該作者

回覆:元朗陸加寧

親身體驗,醫生黑面,唔太願講解,就算講解態度語氣都唔好,佢回應你既問題時,會令人感到自己問既問題好無知!如果你有問題要問,絕對唔好搵佢!姑娘又寸,又唔helpful !


大宅

積分: 1264


9#
發表於 13-9-27 23:48 |只看該作者

回覆:bonniechan1203 的帖子

我今日都睇咗陸醫生,因為之前睇開既楊立和醫生退咗休,見即日book都有位,所以去咗睇佢!
照既過程好快,無咩解釋,只係最後問你有冇問題!我都係問佢[咁BB係咪即係發展正常同健康],佢答我[係],我先至安心!


別墅

積分: 695

畀面勳章


8#
發表於 13-9-27 23:26 |只看該作者

回覆:元朗陸加寧

我都係住元朗,寧願岀去荃灣做產檢…這位醫生啲評價麻麻地


伯爵府

積分: 15032


7#
發表於 13-9-27 22:20 |只看該作者

回覆:元朗陸加寧

如果只係想搵醫生照,而你又唔鐘意同人溝通既話你搵佢就岩晒,就算無人排隊都要你等,入到去對住你黑面,人夾人自己諗


大宅

積分: 1416


6#
發表於 13-9-27 22:09 |只看該作者

回覆:元朗陸加寧

第一次產檢睇佢,問佢野唔想答$770睇一次,照下就算,如果唔介意又只係想照照,又介意唔係產科,我會去屯門walk in睇梁xx,但一般檢查都係睇返正式產科好d,但都平過睇佢囉

http://www.babyhome.com.tw/album.php?mid=286776


大宅

積分: 1771


5#
發表於 13-9-27 18:29 |只看該作者

回覆:元朗陸加寧

睇醫生要睇面色,又等得耐,問多兩句又唔願答,睇完一次無下次!


大宅

積分: 1602


4#
發表於 13-9-27 18:26 |只看該作者

回覆:元朗陸加寧

好耐之前睇过佢,经验不足,我问另一个婦科明明話手術可以做微創,但佢话冇可能只可开刀,结果我微创搞掂,加上態度好差,黑面神一个,好似贴錢買难受~以前唔識又冇得㨂先会去




大宅

積分: 1148


3#
發表於 13-9-27 17:29 |只看該作者
回覆 bulo_iris 的帖子

佢500一次 元朗有其他比佢便嗎?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo