本帖最後由 Rita 於 13-10-9 22:05 編輯
因為試做, 所以只得個包, 冇餡
的.
配方係跟韋太的, 佢分兩次做, 我就懶, 試下一次過做哂睇下得唔得. 結果係: 得架^^
6個份量
低粉 110GRAM
酵母 2GRAM
泡打粉 4GRAM
沙糖 30GRAM
水 45-50GRAM
葵花籽油 10GRAM (韋太用固體菜油)
1)低粉+泡打粉過篩, 加入酵母, 沙糖, 拌勻之後, 慢慢加入水份, 稍為搓揉至材料被吸收. 加入油份再搓揉成團就可以. (不用搓成光滑有膜麵糰)
2)發酵45MIN (我在MICROWAVE 放杯熱水發酵)
3)取出稍為搓揉至表面光滑(大概十零下)
4)分成等份, 壓平, 包餡, 收口 (收口都唔需要特別技巧)
5)墊上烘焙紙大火蒸8 MIN.
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀