烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 7154

畀面勳章


1#
發表於 13-10-12 05:08 |只看該作者
休息左一星期,又有蛋糕做喇。
今次整俾老公的老闆,指定要栗子味道。。
我最討厭鮮忌廉,但每年最少做一次。
手工算係咁啦,進步了。
1381525590476.jpg

點評

小阿肥    發表於 13-10-18 15:57


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


29#
發表於 13-10-13 13:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+goosema+於+13-10-13+發表係

原帖由 jelly208 於 13-10-13 發表
因為我都係住澳洲。
部份IGA超市會有,一係就意大利超市或小店。
你找找,係呢款。
thanks



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 13-10-13 13:52 |只看該作者


男爵府

積分: 7154

畀面勳章


27#
發表於 13-10-13 13:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jelly208+於+13-10-12+發表你

原帖由 goosema 於 13-10-13 發表
係?我住澳洲可能我無留意
因為我都係住澳洲。
部份IGA超市會有,一係就意大利超市或小店。
你找找,係呢款。
1381643241483.jpg



翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


26#
發表於 13-10-13 09:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+goosema+於+13-10-12+發表tha

原帖由 jelly208 於 13-10-12 發表
你住邊度?會唔會係無留意?
若果外國,係意大利食品店會有栗子蓉賣。
係?我住澳洲可能我無留意



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


子爵府

積分: 13219

開心吸收勳章 分享愛 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 13-10-13 08:53 |只看該作者


男爵府

積分: 7154

畀面勳章


24#
發表於 13-10-13 08:25 |只看該作者

引用:請問鮮忌廉係咪=甜忌廉打起?

原帖由 上貝 於 13-10-12 發表
請問鮮忌廉係咪=甜忌廉打起?
這裡無甜忌廉,我係用淡忌廉+糖

點評

上貝  明白!謝謝回覆!  發表於 13-10-13 09:21


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 13-10-13 00:45 |只看該作者
好靚


水晶宮

積分: 73572

BK Milk勳章


22#
發表於 13-10-13 00:19 |只看該作者

回覆:栗子鮮忌廉蛋糕

食譜pls


別墅

積分: 530


21#
發表於 13-10-13 00:02 |只看該作者
So professional!


別墅

積分: 719


20#
發表於 13-10-13 00:00 |只看該作者

回覆:栗子鮮忌廉蛋糕




子爵府

積分: 12729

育兒性格勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 13-10-12 23:44 |只看該作者
請問鮮忌廉係咪=甜忌廉打起?


大宅

積分: 3901


18#
發表於 13-10-12 23:41 |只看該作者

回覆:栗子鮮忌廉蛋糕






子爵府

積分: 11220


17#
發表於 13-10-12 23:12 |只看該作者

回覆:栗子鮮忌廉蛋糕

整得好靚^^


公爵府

積分: 28742

2023年兔年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 瞓得好勳章


16#
發表於 13-10-12 23:07 |只看該作者

回覆:栗子鮮忌廉蛋糕



⋆☆知足常樂


男爵府

積分: 7154

畀面勳章


15#
發表於 13-10-12 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jelly208+於+13-10-12+發表栗

原帖由 goosema 於 13-10-12 發表
thanks!因為我住呢度無栗子蓉賣..
你住邊度?會唔會係無留意?
若果外國,係意大利食品店會有栗子蓉賣。


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


14#
發表於 13-10-12 20:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+goosema+於+13-10-12+發表我

原帖由 jelly208 於 13-10-12 發表
栗子蓉係用罐裝無糖栗子,自己加牛油,糖和淡忌廉打的。
thanks!因為我住呢度無栗子蓉賣..



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


男爵府

積分: 7154

畀面勳章


13#
發表於 13-10-12 20:41 |只看該作者

引用:我想問你個栗子蓉係自己整? +

原帖由 goosema 於 13-10-12 發表
我想問你個栗子蓉係自己整?
栗子蓉係用罐裝無糖栗子,自己加牛油,糖和淡忌廉打的。


禁止訪問

積分: 12681


12#
發表於 13-10-12 18:40 |只看該作者

回覆:栗子鮮忌廉蛋糕

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 351


11#
發表於 13-10-12 18:31 |只看該作者

回覆:栗子鮮忌廉蛋糕

好靚啊


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo