自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 37631


1#
發表於 13-10-15 20:12 |只看該作者
低B仔!




子爵府

積分: 13760

畀面勳章


50#
發表於 13-10-16 01:45 |只看該作者

回覆:個醒哥好乞人憎!

小學雞

<a href="http://www.glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php" target=_blank><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/k.gif" border=0><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/a.gif" border=0><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/r.gif" border=0><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/e.gif" border=0><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/n.gif" border=0></a>


子爵府

積分: 10127

環保接龍勳章 大廚勳章


49#
發表於 13-10-16 01:20 |只看該作者
citty 發表於 13-10-15 21:20
職場都有唔少醒哥依類人

x2


大宅

積分: 4707


48#
發表於 13-10-16 01:17 |只看該作者

引用:佢真係好女人

原帖由 CarrieNazi 於 13-10-15 發表
佢真係好女人
女人邊有佢咁cheap?





大宅

積分: 4707


47#
發表於 13-10-16 01:05 |只看該作者

回覆:個醒哥好乞人憎!

個樣同角色性格好乞人憎!




子爵府

積分: 14807


46#
發表於 13-10-15 23:23 |只看該作者

回覆:個醒哥好乞人憎!

LA 仔一個但又巴之閉,小氣縮骨兼幼稚,係曈曈發雞盲先同呢d 垃圾一齊。


珍珠宮

積分: 40292


45#
發表於 13-10-15 23:19 |只看該作者

回覆:loer_er 的帖子

Yes


禁止訪問

積分: 366


44#
發表於 13-10-15 23:18 |只看該作者

引用:低B仔! +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16456

想生BB熱投 BK Milk勳章


43#
發表於 13-10-15 22:50 |只看該作者

回覆:個醒哥好乞人憎!






子爵府

積分: 11317


42#
發表於 13-10-15 21:23 |只看該作者
         


珍珠宮

積分: 41157

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


41#
發表於 13-10-15 21:20 |只看該作者
職場都有唔少醒哥依類人


琥珀宮

積分: 150441

畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 13-10-15 21:18 |只看該作者

引用:最小氣係佢!

原帖由 buucore 於 13-10-15 發表
最小氣係佢!
無錯

我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


男爵府

積分: 8806


39#
發表於 13-10-15 21:16 |只看該作者

回覆:個醒哥好乞人憎!

討厭相信現實辦公室也有這種人


珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


38#
發表於 13-10-15 21:13 |只看該作者
整亂人地張枱, 見住兩個女同事幫佢頂又唔出聲, 又唔幫阿登看袋, 我都好憎佢!!
人生本是苦


子爵府

積分: 11397

畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-10-15 21:10 |只看該作者
本帖最後由 herbalcandy 於 13-10-15 21:10 編輯

其實佢呢個角色一直都係好乞人憎~ 成日縮骨就講到好有道理~ 超衰~



唔知點解....覺得呢個角色好鬼襯佢個樣~


珍珠宮

積分: 34734


36#
發表於 13-10-15 21:03 |只看該作者
:pppp:最憎佢,仲細咩,幾十歲人甘幼稚


珍珠宮

積分: 32371


35#
發表於 13-10-15 20:52 |只看該作者

回覆:個醒哥好乞人憎!

醒哥! 一D都吾醒就真


寶石宮

積分: 407243

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 13-10-15 20:52 |只看該作者
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


珍珠宮

積分: 32371


33#
發表於 13-10-15 20:51 |只看該作者

引用:阿登做戲好得,我好鐘意睇佢 +

原帖由 高達媽媽 於 13-10-15 發表
阿登做戲好得,我好鐘意睇佢
yes, agree


珍珠宮

積分: 37631


32#
發表於 13-10-15 20:38 |只看該作者

引用:醒哥同JOHN+MA都好乞人憎佢地全部人都欠阿

原帖由 fanny590 於 13-10-15 發表
醒哥同JOHN MA都好乞人憎
佢地全部人都欠阿登一句對不起
Yes!
而且連多謝都冇聲




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo