夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 1342


1#
發表於 13-10-17 17:30 |只看該作者
成日開口嗌離婚,又話要搬走,走完一日又話要反泥,又無啦啦會作野泥話我有男人!系屋企就成日管住我,我去邊都吾中意,就連系屋企同女性朋友講電話又吾中意!放工反泥系又閙,吾系又閙!
終於到我忍吾住,夜晚走左去落吧玩,但仔女起身前一定反到!跟住又鬧得仲勁!我知我甘做系吾岩,但唯一可以令我放鬆,找到開心的地方就系同朋友玩!
有一次同他嘈到他一巴打落泥,打到我嘔血。隻眼種哂,紫紅色!
而家真系吾知點做!
但我有兩個好細的仔女,我吾知可以忍到幾時!如果我再忍,再要俾他留我系屋企,我相信我會做傻事!


水晶宮

積分: 68486


30#
發表於 13-11-26 11:48 |只看該作者
离婚吧
我也有個 pk c6


複式洋房

積分: 397


29#
發表於 13-11-26 09:13 |只看該作者

回覆:bb1901 的帖子

可以点做?我也想知

汶汶 :-D  :-D  :-D


子爵府

積分: 10522

畀面勳章


28#
發表於 13-11-26 08:49 |只看該作者

回覆:有個情緒化的老公

我同你經歷差不多,想知道點行第1步可以pm我教你



侯爵府

積分: 24263


27#
發表於 13-11-26 02:07 |只看該作者

回覆:有個情緒化的老公

傷害家人既男人、已經係有病\係要睇醫生、唔好浪費時間。


大宅

積分: 4528


26#
發表於 13-11-25 16:52 |只看該作者
Ablemicyan 發表於 13-10-17 17:30
成日開口嗌離婚,又話要搬走,走完一日又話要反泥,又無啦啦會作野泥話我有男人!系屋企就成日管住我,我去 ...
佢已經唔係情緒病咁簡單, 而係有暴力傾向你可能需要尋求專業人士既幫手


男爵府

積分: 6507


25#
發表於 13-11-25 16:08 |只看該作者
rose1984 發表於 13-10-17 22:08
我系隔離POST見到個JM留言好好,你參考下

回覆 yanyuenbb 的帖子
我覺得呢D係超級大愛的"神"先做得到,當然,案中的JM做到晒...係佢叻!

但樓主做唔到,都唔等於佢錯/無盡力,因為樓主的C6係過晒火,太暴力,而且仲傷害自己的小朋友 (掉小朋友落sofa),我覺得情況唔止大家所估咁簡單。

所以我覺得樓主第一時間係帶小朋友去安全的地方(機構又好,外家又好),保護好自己的安全,再搵第三者去陪你同C6講數...


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


24#
發表於 13-10-24 01:00 |只看該作者

引用:成日開口嗌離婚,又話要搬走,走完一日又話

原帖由 Ablemicyan 於 13-10-17 發表
成日開口嗌離婚,又話要搬走,走完一日又話要反泥,又無啦啦會作野泥話我有男人!系屋企就成日管住我,我去 ...
你起碼有人幫你睇住d仔女去浦下,放鬆下!我都想

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


大宅

積分: 1342


23#
發表於 13-10-23 09:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rainbow613+於+13-10-19+發表

原帖由 Ablemicyan 於 13-10-21 發表
但你地未有仔女牙嘛
有兩個


子爵府

積分: 10198


22#
發表於 13-10-21 23:16 |只看該作者

回覆:有個情緒化的老公

打女人不能接受



世界上有許多事情必須做,但你不一定喜歡做,這就是責任的涵義<<馬克思>>


大宅

積分: 1342


21#
發表於 13-10-21 23:05 |只看該作者

引用:我男朋友好情緒化,已經複合左好多次,今次

原帖由 rainbow613 於 13-10-19 發表
我男朋友好情緒化,已經複合左好多次,今次真係好後悔 我就黎忍吾到

...
但你地未有仔女牙嘛


大宅

積分: 1988


20#
發表於 13-10-19 02:45 |只看該作者

回覆:有個情緒化的老公

我男朋友好情緒化,已經複合左好多次,今次真係好後悔 我就黎忍吾到


大宅

積分: 1161


19#
發表於 13-10-17 23:45 |只看該作者

引用:成日開口嗌離婚,又話要搬走,走完一日又話

原帖由 Ablemicyan 於 13-10-17 發表
成日開口嗌離婚,又話要搬走,走完一日又話要反泥,又無啦啦會作野泥話我有男人!系屋企就成日管住我,我去 ...
其實老公點情緒化都不應該出手....
呢個係我既底線!


珍珠宮

積分: 33399

好媽媽勳章


18#
發表於 13-10-17 23:15 |只看該作者

回覆:Ablemicyan 的帖子

我都明你難受!但我想話有些男人和女人都真的100%不善於處理個人情緒問題,計而,他無可奈何地做出宣洩失常行為來表達他的壓力爆煲程度如他冇人理解他,就顯得越來越失落和迷失




大宅

積分: 1342


17#
發表於 13-10-17 22:49 |只看該作者

引用:嘔血??痴線架!

原帖由 PinkyandSunny 於 13-10-17 發表
嘔血??痴線架!
我個心真的重創


大宅

積分: 1342


16#
發表於 13-10-17 22:49 |只看該作者

引用:好多野無得計多計少.公唔平公平.有時埋怨和

原帖由 circle119 於 13-10-17 發表
好多野無得計多計少.公唔平公平.
有時埋怨和逃避亦不是上策.多包容和諒解....和尋求根源方法為恰當
...
有時就系得我明,他吾明,一講親,吾岩聽就鬧,我經已無出聲。由得他……


珍珠宮

積分: 33399

好媽媽勳章


15#
發表於 13-10-17 22:41 |只看該作者
好多野無得計多計少.公唔平公平.
有時埋怨和逃避亦不是上策.多包容和諒解....和尋求根源方法為恰當


大宅

積分: 4226


14#
發表於 13-10-17 22:12 |只看該作者

回覆:有個情緒化的老公

嘔血??痴線架!


子爵府

積分: 10008


13#
發表於 13-10-17 22:08 |只看該作者
我系隔離POST見到個JM留言好好,你參考下

回覆 yanyuenbb 的帖子

講得好啱 我都係好似你咁 我好關心佢 唔會埋怨 佢回來無心情 倦容 我會扭毛巾幫佢抹面 無時間煲湯 就焗杯參蜜 菊花茶 都好 氹下佢 佢想講嘢就講 唔想講 我就幫佢拎定衫比佢沖涼 我堅持每晚煮飯 食完飯 我會主動話 我執得啦 會話老公咁辛苦要休息下 我好錫老公的 就算佢有心情 無心情 我都唔會埋怨 就算你對咗佢好 佢無反應 都唔好鬧佢 持之以恆對佢溫柔 一定有用我老公都好錫我 放工即刻番黎 乜都同我傾 開心又傾 煩嘢又傾
有時有啲嘢 一定要有一方付出先 我覺得我成功咗 因為佢以前唔係咁的
姊妹們 加油!


http://www.baby-kingdom.com/foru ... page%3D1&page=2
今天再大的事,到了明天就是小事,
今年再大的事,到了明年就是故事。
不需要太計較、太在意,一切都會過去。


大宅

積分: 1342


12#
發表於 13-10-17 22:03 |只看該作者

引用:佢壓力甘大,又無咩朋友,你有無真正關心過佢

原帖由 rose1984 於 13-10-17 發表
佢壓力甘大,又無咩朋友,你有無真正關心過佢,體諒下佢,
或者佢未必講,但偶然一個擁抱或者默默坐系佢身邊都系 ...
你講既野我做齊哂,他連我下午帶細路去玩,都要發我脾氣,你話我仲可以點?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo