夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31362


1#
發表於 13-10-18 00:47 |只看該作者
之前都有去外地做野,最多三日兩夜
今次四日三夜,遲d仲可能要去成個月

自己一個係屋企好悶呀!
同埋半夜自己訓,真係唔慣,驚驚地

聽晚要煮返餐好既比c6

有冇jm既c6都係要外出工作架,分享下自己一個有咩做丫~

點評

Jolin_Yuen   給他一個熊抱  發表於 13-10-18 13:56


洋房

積分: 61


23#
發表於 13-11-25 15:59 |只看該作者

回覆:好期待c6聽晚返黎!

約朋友或叫媽媽過來瞓!


別墅

積分: 764


22#
發表於 13-11-25 14:38 |只看該作者

回覆:mini1204 的帖子




大宅

積分: 1372


21#
發表於 13-11-23 21:38 |只看該作者
習慣就無野


珍珠宮

積分: 31362


20#
發表於 13-11-12 00:53 |只看該作者

回覆:好期待c6聽晚返黎!

c6又有幾日唔係屋企喇,今日全日係屋企上網,淘寶,煮野食,希望今晚好瞓d啦。


別墅

積分: 743


19#
發表於 13-10-21 23:22 |只看該作者

回覆:好期待c6聽晚返黎!

我都會返娘家....因為驚一個人瞓
但成日俾老公話咁大個人都唔獨立




子爵府

積分: 10690


18#
發表於 13-10-21 11:42 |只看該作者
Lorican 發表於 13-10-18 17:24
我都係係咁睇電視,玩電話
尋晚隻狗仔訓訓下,冇啦啦起身望實一到,嚇鬼死我,唔知佢望到咩

好在我無養寵物, 如果唔係佢咁樣我都唔知點算

我都無外家可以返, 所以都係自己一個...


大宅

積分: 4814


17#
發表於 13-10-18 17:43 |只看該作者
我會返娘家OR約朋友上黎屋企訓陪我....


珍珠宮

積分: 31362


16#
發表於 13-10-18 17:24 |只看該作者

引用:我c6都會出trip,+平均3個月一次,+每次約2-4

原帖由 草八刀 於 13-10-18 發表
我c6都會出trip, 平均3個月一次, 每次約2-4星期

佢每次出咗去做野, 我都會好似平時咁一放工就返屋企, 以前 ...
我都係係咁睇電視,玩電話
尋晚隻狗仔訓訓下,冇啦啦起身望實一到,嚇鬼死我,唔知佢望到咩


子爵府

積分: 10690


15#
發表於 13-10-18 16:41 |只看該作者
我c6都會出trip, 平均3個月一次, 每次約2-4星期

佢每次出咗去做野, 我都會好似平時咁一放工就返屋企, 以前住樓都會出下去, 而家住村屋唔敢出夜街 返到屋企無野好做, 睇電視, 食野, 到咁上下就上床啦; 要開著盞枱橙先瞓到, 唔係會驚


珍珠宮

積分: 31362


14#
發表於 13-10-18 16:20 |只看該作者

引用:Quote:Lorican+發表於+13-10-18+15:50+我仲

原帖由 November123 於 13-10-18 發表
你做咩無端端上網睇兇宅架???
係d討論區見到,八卦click左入去,點知附近原來咁鬼多


別墅

積分: 528


13#
發表於 13-10-18 15:56 |只看該作者
Lorican 發表於 13-10-18 15:50
我仲好手多咁上網睇左兇宅網,附近有幾間,好彩唔係同一座

你做咩無端端上網睇兇宅架???


珍珠宮

積分: 31362


12#
發表於 13-10-18 15:50 |只看該作者

引用:Quote:Lorican+發表於+13-10-18+10:49+可能

原帖由 November123 於 13-10-18 發表
比我都唔慣,話就話平時喺屋企都係各自各做自己野,但知佢唔喺屋企個感覺係唔同既.所以我好明白妳感受. ...
我仲好手多咁上網睇左兇宅網,附近有幾間,好彩唔係同一座


珍珠宮

積分: 31362


11#
發表於 13-10-18 15:49 |只看該作者

引用:我c6會去帶團,不過我多數帶bb番娘家住同訓

原帖由 HEYLEYYUEN 於 13-10-18 發表
我c6會去帶團,不過我多數帶bb番娘家住同訓~冇辦法,我怕黑
要帶團,咁真係好多時間唔係香港
我c6就冇咁密


別墅

積分: 528


10#
發表於 13-10-18 15:48 |只看該作者
Lorican 發表於 13-10-18 10:49
可能我太依賴佢喇,唔係好慣
但其實平時係屋企,食完晚餐我地都係各自各,佢上網/打機,我就做家務/睇電視: ...

比我都唔慣,話就話平時喺屋企都係各自各做自己野,但知佢唔喺屋企個感覺係唔同既.所以我好明白妳感受.


大宅

積分: 2237

BK Milk勳章 畀面勳章


9#
發表於 13-10-18 15:33 |只看該作者

回覆:好期待c6聽晚返黎!

我c6會去帶團,不過我多數帶bb番娘家住同訓~冇辦法,我怕黑


男爵府

積分: 6275


8#
發表於 13-10-18 13:46 |只看該作者
我會大字型甘睡響張床度...哈哈。


伯爵府

積分: 18300


7#
發表於 13-10-18 13:02 |只看該作者

引用:之前都有去外地做野,最多三日兩夜今次四日

原帖由 Lorican 於 13-10-18 發表
之前都有去外地做野,最多三日兩夜
今次四日三夜,遲d仲可能要去成個月
聽歌睇書
平時冇乜機會做到既野


珍珠宮

積分: 31362


6#
發表於 13-10-18 10:49 |只看該作者

回覆:好期待c6聽晚返黎!

可能我太依賴佢喇,唔係好慣
但其實平時係屋企,食完晚餐我地都係各自各,佢上網/打機,我就做家務/睇電視


翡翠宮

積分: 79228


5#
發表於 13-10-18 10:25 |只看該作者
我同我老公都成日周圍走
未有細路之前, 我超LIKE, 非常享受一個人
同埋見少D感情更加好
而家我都好LIKE出差 (除左big6 :pppp:)

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo