自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 8864

畀面勳章


1#
發表於 13-10-25 16:24 |只看該作者
有時我都唔知,係咪而家學校d 嘢太難。
話說我女今年小一,佢計數ok,
但而家多左文字題,就成日錯,因為佢求快,成日唔睇題目。
我由k3 開始,教佢讀題目,到而家都成日唔讀,唔知係咪小一太細,未諗通,軟硬兼施佢都成日唔做。
我有懷疑,係咪佢閱讀上理解唔到,但係中文閱讀理解佢都算ok...唉。。。。

有冇師兄師姐教下路,可以點做?
定其實小一係真係咁樣?


子爵府

積分: 10884

牛年勳章 畀面勳章


33#
發表於 13-10-25 23:29 |只看該作者

回覆:小一。。。唉。。。

文字題係難架,我有時教仔仔都要諗一陣




水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 13-10-25 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chungsfamily+於+13-10-25+發

原帖由 wong_cat 於 13-10-25 發表
我都考慮緊買唔買,有時覺得佢地好陰工,放學3 點,又要做7,8 樣功課,之後溫書做練習,其實都好攰。
我將 ...
佢陰公好過自己嘔血c,星期六日實有時做


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-10-25 23:00 |只看該作者

引用:一味迫迫迫唔明咁細個計咁多文字題做乜

原帖由 莎莎莉莉 於 13-10-25 發表
一味迫迫迫
唔明咁細個計咁多文字題做乜
係啦!讀完都未必明講乜,點計





伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


30#
發表於 13-10-25 22:43 |只看該作者

回覆:小一。。。唉。。。

一味迫迫迫
唔明咁細個計咁多文字題做乜


侯爵府

積分: 20558

好媽媽勳章 畀面勳章


29#
發表於 13-10-25 22:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+christinefh+於+13-10-25+發

原帖由 ironmanmama 於 13-10-25 發表
Me too.....小三d中文又多又深,仲大鑊。。。
數學仲有得操下。。。中文我直到投降
係呀!!中文真係好深,又要作文又要在句子中加標點符號!我都暈!!難唯佢地


侯爵府

積分: 20558

好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 13-10-25 22:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+christinefh+於+13-10-25+發

原帖由 ironmanmama 於 13-10-25 發表
Me too.....小三d中文又多又深,仲大鑊。。。
數學仲有得操下。。。中文我直到投降
係呀!!中文真係好深,又要作文又要在句子中加標點符號!我都暈!!難唯佢地


侯爵府

積分: 20558

好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 13-10-25 22:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+christinefh+於+13-10-25+發

原帖由 ironmanmama 於 13-10-25 發表
Me too.....小三d中文又多又深,仲大鑊。。。
數學仲有得操下。。。中文我直到投降
係呀!!中文真係好深,又要作文又要在句子中加標點符號!我都暈!!難唯


侯爵府

積分: 20558

好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 13-10-25 22:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+christinefh+於+13-10-25+發

原帖由 ironmanmama 於 13-10-25 發表
Me too.....小三d中文又多又深,仲大鑊。。。
數學仲有得操下。。。中文我直到投降
係呀!!中文真係好深,又要作文又要在句子中加標點符號!我都暈!!難唯


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


25#
發表於 13-10-25 18:01 |只看該作者

引用:我仔仔都係小一生,佢之前都係咁,唔睇題目

原帖由 siufufu 於 13-10-25 發表
我仔仔都係小一生,佢之前都係咁,唔睇題目就做做做,得過快字。後黎學校叫我地買枝營光筆比佢地highlight ...
呢個方法好啊,但未必間間學校俾咁做?

同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


子爵府

積分: 13632


24#
發表於 13-10-25 18:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wong_cat+於+13-10-25+發表有

原帖由 christinefh 於 13-10-25 發表
小一仲未慣慢慢來!!我屋企果個依家小三,都唔睇!!
Me too.....小三d中文又多又深,仲大鑊。。。
數學仲有得操下。。。中文我直到投降


伯爵府

積分: 18329

BK Milk勳章 畀面勳章


23#
發表於 13-10-25 18:00 |只看該作者

回覆:wong_cat 的帖子

我仔仔都係小一生,佢之前都係咁,唔睇題目就做做做,得過快字。後黎學校叫我地買枝營光筆比佢地highlight題目既重要字,買左後可能佢覺得highlight字好得意,而家睇題目真係認真左,你不如試下


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


22#
發表於 13-10-25 17:54 |只看該作者

引用:sorry++,+題外話++,+請問你門剛升小一的小

原帖由 amandadog 於 13-10-25 發表
sorry , 題外話 , 請問你門剛升小一的小朋友還要午睡嗎? 我女放學回家,食了一些点心,就說要睡覺, 不比佢 ...
我果個唔使瞓,三點半放學返黎,換衫食嘢,四點就開始做功課&玩,佢大約到左八點幾會好眼瞓,跟住九點瞓,第二朝七點起身

同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


伯爵府

積分: 16603

玩具勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 13-10-25 17:48 |只看該作者
唉,我個小三仔又係咁,佢學校仲要係數學三年級上學期就教下學期嘅書,下學期就四年級上學期嘅書,我個仔又懶又明D唔明D,c未.而家D小學真係囉命.


男爵府

積分: 6061


20#
發表於 13-10-25 17:28 |只看該作者
我數學由細到大都好差...現家又咪係好漢一條

放心啦....唔好大緊張,

如果唔係...攪到小朋友一見到文字題就怕左..

甘就麻煩


珍珠宮

積分: 33191

畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 13-10-25 17:26 |只看該作者
數學既文字題,真係冇辦法,我會要佢讀一次題目,跟住解釋,如果見到還剩幾多,即係減數,一共有幾多,即係加數.....要佢記住....
另外,真係冇辦法,平時要操,如果唔係到考試時出事就弊....


侯爵府

積分: 20558

好媽媽勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-10-25 17:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+christinefh+於+13-10-25+發

原帖由 wong_cat 於 13-10-25 發表
咁有冇因為咁錯好多?
睇都吾睇,亂做!!!


子爵府

積分: 13764

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


17#
發表於 13-10-25 17:12 |只看該作者
無問題, 你可以俾佢瞓少些, 例如平時要2個鐘, 而家只准瞓1個鐘, 其實小朋友放學返黎想瞓下好正常, 精神好些, 做功課都醒些


侯爵府

積分: 22752

馬年勳章


16#
發表於 13-10-25 17:09 |只看該作者
amandadog 發表於 13-10-25 17:05
sorry , 題外話 , 請問你門剛升小一的小朋友還要午睡嗎? 我女放學回家,食了一些点心,就說要睡覺, 不比佢 ...
我囝一樣,放學後食完茶點要訓一陣(唔訓做做下功課都會訓覺著,同埋做得好慢),但千奇唔好俾佢訓太耐(我個訓40分鐘左右),晚上9:30可以訓到,因為第二朝六點幾要起.


子爵府

積分: 13144


15#
發表於 13-10-25 17:05 |只看該作者
sorry , 題外話 , 請問你門剛升小一的小朋友還要午睡嗎? 我女放學回家,食了一些点心,就說要睡覺, 不比佢訓, 就集中不到精神做功課, 見佢真的好眼訓, 但訓了中午 , 晚上9点幾上床,又睡不着, 要11点幾先訓到, 明天7点又要起床, 請問大家有什麼好方法呢? Thanks !

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo