自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 2640


1#
發表於 13-10-28 22:30 |只看該作者
話說我囝囝平時都多野講嘅。。。識自己個名,幾歲,住邊等等。。。
今年報K1,上星期lN左2間學校。。。1間係心兒嘅!
本來滿懷希望
點知囝囝果日全程封嘴,一句都唔講,又唔答老師
返到屋企爸爸問:囝囝老師今日問你,你做咩唔答呀?唔識答定唔知呀?
囝囝:我唔識佢:pppp:
到我再同囝囝講:如果老師問你,你要答老師喎!如果唔答就無禮貌!
跟住我再問囝囝:老師問你叫咩名?你點答呀?
囝囝:我唔答:pppp:

有冇高人可以分享下教囝心得呀!



點評

windkyk  好有性格,阿媽頭痛了  發表於 13-10-29 12:36
biancaho7  好有性格  發表於 13-10-29 12:21


子爵府

積分: 10164


27#
發表於 13-10-29 14:01 |只看該作者
可唔可以早少少到間學校,比小朋友熟悉一下環境,
又介紹佢知,有老師一陣會同佢傾偈,睇下佢有幾乖etc,
個人經驗,比小朋友在學校玩一輪至in,大人同細佬都會relaxed好多!


子爵府

積分: 14876


26#
發表於 13-10-29 12:48 |只看該作者
小朋友interview好睇心情, 呢D情況好正常. 你地緊張左少少了.
開開心心in 完然後去玩啦, 唔好問佢"頭先點解唔...."。


侯爵府

積分: 24689


25#
發表於 13-10-29 12:39 |只看該作者

回覆:心力交卒。。。好累。。。(有D長)

媽媽:如果你鐘意來呢間學校玩(Sir滑梯、玩具、波波池和看圖書等等)就要好叻叻咁同老師傾計,如果老師覺得你好乖,就會歡迎你,你就可以入黎讀書⋯⋯
(以前我個親戚個囡又係一時時答人,佢媽媽面試前講,阿囡好積極答老師問題。





侯爵府

積分: 24689


24#
發表於 13-10-29 12:38 |只看該作者

回覆:心力交卒。。。好累。。。(有D長)

媽媽:如果你鐘意來呢間學校玩(Sir滑梯、玩具、波波池和看圖書等等)就要好叻叻咁同老師傾計,如果老師覺得你好乖,就會歡迎你,你就可以入黎讀書⋯⋯
(以前我個親戚個囡又係一時時答人,佢媽媽面試前講,阿囡好積極答老師問題。




子爵府

積分: 10469

陪月勳章


23#
發表於 13-10-29 12:32 |只看該作者

引用:話說我囝囝平時都多野講嘅。。。識自己個名

原帖由 kelly100117 於 13-10-28 發表
話說我囝囝平時都多野講嘅。。。識自己個名,幾歲,住邊等等。。。
今年報K1,上星期lN左2間學校。。。1間 ...
呢下嘢係好失望,教個仔已經難,又好難控制老師的想法,教學校都講眼緣,唔好比太大壓力自己




大宅

積分: 2640


22#
發表於 13-10-29 12:16 |只看該作者

引用:我同個女講..+去同老師傾計,,玩車車so+far+

原帖由 hikki1201 於 13-10-29 發表
我同個女講.. 去同老師傾計,,玩車車
so far 暫時表現都算OK
希望你都有好消息唔洗籮籮戀




大宅

積分: 2640


21#
發表於 13-10-29 12:11 |只看該作者

引用:回覆+kelly100117+的帖子我女細個時都係咁,

原帖由 vickyching817 於 13-10-29 發表
回覆 kelly100117 的帖子

我女細個時都係咁, 為有利誘
我暫時唔希望用到剎手簡住




禁止訪問

積分: 4309


20#
發表於 13-10-29 12:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2640


19#
發表於 13-10-29 12:09 |只看該作者

引用:上年去一間幼稚園簡介會,校長教小朋友咁細

原帖由 akimaybe 於 13-10-29 發表
上年去一間幼稚園簡介會,校長教小朋友咁細,面對陌生人會驚係好正常,佢教可上網download老師既大頭相,做 ...
好有趣呀,都係好方法
多謝分享




男爵府

積分: 7980


18#
發表於 13-10-29 12:08 |只看該作者
我同個女講.. 去同老師傾計,,玩車車
so far 暫時表現都算OK


子爵府

積分: 13014


17#
發表於 13-10-29 12:03 |只看該作者
回覆 kelly100117 的帖子

我女細個時都係咁, 為有利誘



翡翠宮

積分: 79221

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


16#
發表於 13-10-29 11:52 |只看該作者
天生女人購物狂


大宅

積分: 1272


15#
發表於 13-10-29 11:32 |只看該作者

回覆:心力交卒。。。好累。。。(有D長)

上年去一間幼稚園簡介會,校長教小朋友咁細,面對陌生人會驚係好正常,佢教可上網download老師既大頭相,做個面罩,家長帶上老師樣既面罩話同小朋友玩返學校去課室,等老師(家長)同小朋友玩上堂玩具之類。等小朋友有心理準備原來老師會咁同佢玩。你可試吓!


大宅

積分: 2640


14#
發表於 13-10-29 10:06 |只看該作者

回覆:心力交卒。。。好累。。。(有D長)






禁止訪問

積分: 29958


13#
發表於 13-10-29 00:49 |只看該作者

回覆:心力交卒。。。好累。。。(有D長)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2640


12#
發表於 13-10-29 00:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kelly100117+於+13-10-28+發

原帖由 cky2009 於 13-10-29 發表
小朋友interview真係睇彩數
我姨甥女平日好叻,in其中一間心儀果時都係封咀唔出聲,因為媽媽教唔好 ...
咁用左咩方法令佢解封呀




珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-10-29 00:43 |只看該作者

引用:話說我囝囝平時都多野講嘅。。。識自己個名

原帖由 kelly100117 於 13-10-28 發表
話說我囝囝平時都多野講嘅。。。識自己個名,幾歲,住邊等等。。。
今年報K1,上星期lN左2間學校。。。1間 ...
小朋友interview真係睇彩數
我姨甥女平日好叻,in其中一間心儀果時都係封咀唔出聲,因為媽媽教唔好同陌生人講野


大宅

積分: 2640


10#
發表於 13-10-29 00:40 |只看該作者

引用:Quote:kelly100117+發表於+13-10-28+22:30+

原帖由 spicymama 於 13-10-29 發表
我舊年都係In左頭兩間,呀囡一句都無答人,第三間開始,我用左利誘既方法,萬試萬靈,interview果日早啲帶佢去超 ...
多謝你分享
不過我仲想睇下有冇其他方法先,希望唔洗用剎手簡




大宅

積分: 2640


9#
發表於 13-10-29 00:37 |只看該作者

引用:我個女又係今年報K1,其實佢識講幾多野下(

原帖由 Holam920 於 13-10-29 發表
我個女又係今年報K1,其實佢識講幾多野下(如果佢夠胆講嘅時候),早排見咗一間,唔係最想入,但面試表現都 ...
我都成日同自己講『隨緣』吧!不過有時候又真係唔到你唔急




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo