親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 8245


1#
發表於 13-10-30 10:43 |只看該作者
12月19﹣25日,台北
一家4口,兩大兩細,
小朋友4歲及1歲半,
去7日6夜自由行,但已超過10年未去過台灣,
所以都唔知應該點行程,
各位可唔可以比啲意見我,
萬分感激


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


63#
發表於 13-11-8 05:21 |只看該作者

引用:Baby+boss同棟還有玩具反斗城,騎士堡,加

原帖由 夏日之夫 於 13-11-01 發表
Baby boss同棟還有玩具反斗城,騎士堡,加百貨商場飲食店
好正甘


男爵府

積分: 8245


62#
發表於 13-11-8 03:29 |只看該作者

回覆:Dinosaur430 的帖子

babyboss係一個比小朋友扮演不同行業的遊戲


大宅

積分: 1937


61#
發表於 13-11-8 01:56 |只看該作者

引用:Quote:GogoCheung+發表於+13-11-1+09:31+回

原帖由 gordonccc 於 13-11-01 發表
很感謝你的意見
第三天,baby boss玩到關門的話,我怕細女會好悶。
唔好意思呀,想問下baby boss係咩嚟架?我也會在12月18號2大2小去台北。thx



大宅

積分: 2285


60#
發表於 13-11-7 22:44 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

住桃圄, 六&小都在桃園縣, 會近過台北.


大宅

積分: 2285


59#
發表於 13-11-7 22:39 |只看該作者
回覆 loloyan 的帖子

小叮噹科學館 與 叮噹(多啦A夢)無関, 最好夏天去玩水.


禁止訪問

積分: 628


58#
發表於 13-11-4 03:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5261


57#
發表於 13-11-3 20:51 |只看該作者
12312 發表於 13-11-3 19:56
陽明山市內,近故宮果面,浸溫泉,看花。

宜蘭距離台北一小時多些,浸溫泉,農產品類
多謝


珊瑚宮

積分: 119921


56#
發表於 13-11-3 19:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovececing+於+13-10-30+發表

原帖由 Cocoyuan 於 13-11-03 發表
請問宜蘭和陽明山是不是好近臺北市?宜蘭主要玩d咩?陽明山是不是只有看風景,幾點最好?many thanks 因為从 ...
陽明山市內,近故宮果面,浸溫泉,看花。

宜蘭距離台北一小時多些,浸溫泉,農產品類


男爵府

積分: 8245


55#
發表於 13-11-3 18:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gordonccc+於+13-11-03+發表

原帖由 12312 於 13-11-03 發表
香港有大既旅行社有訂
謝謝


男爵府

積分: 5261


54#
發表於 13-11-3 18:48 |只看該作者

引用:你地7日6夜,有冇諗過走出台北市,去陽明山

原帖由 lovececing 於 13-10-30 發表
你地7日6夜,有冇諗過走出台北市,去陽明山/宜蘭等地方呀
請問宜蘭和陽明山是不是好近臺北市?宜蘭主要玩d咩?陽明山是不是只有看風景,幾點最好?many thanks 因為从未去過


珊瑚宮

積分: 119921


53#
發表於 13-11-3 17:59 |只看該作者

引用:回覆+12312+的帖子想問下去飛牛牧場既話,

原帖由 gordonccc 於 13-11-03 發表
回覆 12312 的帖子

想問下去飛牛牧場既話,可以點book住宿呀?因為我上飛牛網頁,無得線上訂房呀。
可以email問呀


珊瑚宮

積分: 119921


52#
發表於 13-11-3 17:58 |只看該作者

引用:回覆+12312+的帖子想問下去飛牛牧場既話,

原帖由 gordonccc 於 13-11-03 發表
回覆 12312 的帖子

想問下去飛牛牧場既話,可以點book住宿呀?因為我上飛牛網頁,無得線上訂房呀。
香港有大既旅行社有訂


男爵府

積分: 8245


51#
發表於 13-11-3 17:44 |只看該作者
回覆 12312 的帖子

想問下去飛牛牧場既話,可以點book住宿呀?因為我上飛牛網頁,無得線上訂房呀。


珊瑚宮

積分: 119921


50#
發表於 13-11-2 23:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+12312+於+13-11-01+發表新竹

原帖由 loloyan 於 13-11-02 發表
即是小人國入面嗎?但有JM話巳closed 左幾年呀。如重開就好了,我個囝勁鐘意叮當。

...
小人國既多叮噹無了成5年啦(桃園)。

呢個在新竹。


大宅

積分: 3409


49#
發表於 13-11-2 23:38 |只看該作者

回覆:唔該幫忙安排行程及住宿

7 days is too much




男爵府

積分: 8245


48#
發表於 13-11-2 23:37 |只看該作者

回覆:夏日之夫 的帖子

謝謝呀,很詳細呀


大宅

積分: 2170


47#
發表於 13-11-2 23:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+loloyan+於+13-11-01+發表請

原帖由 12312 於 13-11-01 發表
新竹
即是小人國入面嗎?但有JM話巳closed 左幾年呀。如重開就好了,我個囝勁鐘意叮當。


禁止訪問

積分: 628


46#
發表於 13-11-2 01:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245


45#
發表於 13-11-2 00:40 |只看該作者
回覆 12312 的帖子

謝謝
請問有無包車資料呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo