夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


洋房

積分: 99


1#
發表於 13-10-30 15:15 |只看該作者
本帖最後由 gloriahilton 於 13-11-1 03:41 編輯

我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老邁,99上咗天堂。定居香港係因為C6唔鍾意外國嘅生活。我哋經濟都OK唔錯,但係我就越嚟越唔開心。身邊人都羡慕我有D仲妒忌我,話我搵到個好老公。我老公經常要出差應酬傾生意。好少時間喺屋企。我成日都覺得好孤獨,佢亦唔係一個浪漫體貼嘅人。好多生活上嘅嘢我都要自己搞掂,細緻到要裝新窗簾等。亦包括仔仔所有嘢,都冇人可以商量。自己決定自己搞。我C6每日都會打電話返嚟,傾得唔夠10分鐘就趕住收線。我聽得最多嘅就係:“老婆,今晚我要傾成哩單生意,要同XX飲酒,你早D瞓,BYEBYE。”我成日都話,不如你錄定音,每晚都係電話播俾我聽就算。我發燒病都要照顧個仔,佢冇時間問候我。佢俾好多物質我,名牌,昂貴嘅嘢,車,樓,物業,錢。身邊朋友都非常羡慕我,但唔知道我背後嘅辛酸。佢返嚟屋企好多嘢都就曬我,我想吃乜,去邊,旅行都係豪玩。但我感覺到嘅快樂卻好短暫。我喊住聽佢傾,佢話我生在福中不知福,又話我無理取鬧亂發脾氣,我每次都同佢講我想要你多D關心同陪我,唔係物質嚟陪我。佢話佢會,但過咗一陣又打回原形。傾失敗一單生意(若我當時同佢吵架),佢就會話係我搞禍咗佢單生意。有一段時間,佢同佢D F講話佢老婆有精神病,我好傷心,佢點可以咁樣講我。我係香港好少朋友,我住咗哩度都唔夠5年,覺得香港好難識真心嘅朋友,大家覺得好似有利用價值先會同你來往,同我喺外國唔同,我喺外國好多F,有時只可以同佢哋電話或WHATAPP到傾計呻下。人生路不熟,唯一可以依靠就係我C6,但係我覺得好寂寞好唔開心。我又唔想俾屋企人知道我唔開心。我同我C6都一齊9年啦,我甚至開始懷疑佢當我喺乜?以前我覺得女仔生得靚好多著數,依家我覺得我自己好似件傢俬嘅被人擺係屋企,阿仔又細,又冇人幫我湊一陣,我真係一步都行唔開,想搵朋友行下街散下心都冇可能。我好想同C6分開,大家再諗下咁樣喺埋一齊又有咩意思?佢尋晚唔記得打俾我,我打俾佢,大喊鬧佢,我覺得你就算要傾生意要應酬,都可以抽小小時間打個電話俾我呱,你已經出差咗3個禮拜,我頂咗3個禮拜,中間仲發埋燒,佢即刻話唔好吵,返嚟同我計劃去旅行。我聽唔落去,我唔想每一次我傷心崩潰時你用物質嚟填補我嘅傷心。各位JM,我覺得自己好可憐。
之前有請過幾個工人,菲印都有,都好衰,所以依家轉咗請鍾點EE,一日八個鍾幫輕下我。
之前亦有認識一D媽咪朋友,但友誼卻維持好短暫(果一年大家相處得都幾開心,成日約埋一齊玩),當大家小朋友都唔係同一個學校返學時,我有搵佢哋,佢哋都唔多得閑。久而久之,就真係唔係再約。至於新媽咪都有識,可惜我卻處處碰壁。講真,我從來都好低調,唔會講俾人知我有冇錢。平時出嚟我唔會SHOW名牌,話題唔會圍繞物質。都係佢哋一點一滴咁發現到我有冇錢。當然我都有係香港識到D幾好嘅女性朋友,都有聯絡同出黎,但唔會成日見,因為我好難抽到時間。我識到好果D女性朋友都未有BB,都返工,佢哋放工嘅時間我又要湊仔,所以就等到周末先得,大多數周末時間我又想帶個仔周圍去玩,所有都有KEEP住一個月左右見一至兩次。

其實我好羡慕果D每晚又或者隔晚可以見到老公嘅女人。我已經儘量適應一個人嘅生活,但當日積月累就會爆。平時得閑時就得仔仔返學果兩三個鍾,我又要吃飯,又要買餸,仲有好多鎖碎嘅事做,加上渣車接送放學都要時間(路上嘅時間),所剩時間無多。我其實要求唔係好多,我衹希望佢記得每日同我傾傾計,而唔係話俾我知佢又要去飲酒啦等等之類嘅說話。當佢同我講又要生意商機時,我一點感覺一D興趣都冇。可能有D人會覺得有物質,話知個C6做乜,我唔係果種有物質就乜都無所謂嘅女人。

點評

cindyleung0728  十卜  發表於 13-11-15 12:25
車仔人    發表於 13-11-4 21:49
fafacat  祝福你, 要做一個智慧媽媽! 老公也需要你獨立  發表於 13-11-1 03:18
fafacat  知你不重視物質, 精神上都要獨立, 在家時開創世電視, 你才知世界是寄居  發表於 13-11-1 03:16


大宅

積分: 1949


110#
發表於 13-11-15 11:59 |只看該作者
我好明白樓主嘅空虛感。

我本人係幾廿歲人都仲愛情大過天嘅戀愛動物,奈何搞出異地戀仲要C6唔生锈有過小三之餘仲唔願捨棄搞曖昧,我唯有斬攬。當日因為分居二地,我好掛住C6但都係得個掛字冇得掂。樓主C6已好好差不多日日都打俾你,起碼你都可以聽到佢把聲。生活水平處於無憂嘅況狀,其實好多活動可以諗,只係你將注意力太過集中於C6身上,先會越見心靈空虛。

我最難過嘅時候自己買啲佛學嘅心靈書嚟睇,自此明白咗好多道理,心態唔同哂。而家一個人帶住女都叫開心,當然有另一半愛錫我就好啦,但好明白人不能貪心,而且一切都係冥冥中嘅安排。

學似有JM話齋,當你C6日日陪住你,可能你又另有挑剔嘅地方啫。

我嘅睇法,只要C6唔係另外心有所屬(女人),我係絕對尊重佢對事業嘅投入嘅。樓主盡量發掘多啲自己嘅興趣啦,香港地都好多各式各樣嘅興趣班你可以參與嘅,時間任擇,再唔係,你請私人教導亦得。不過如果你心態仍然係咁,俾咩你你都只會心不在焉。

心態決定日子。加油啊!


侯爵府

積分: 21294


109#
發表於 13-11-9 17:57 |只看該作者

引用:我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國

原帖由 gloriahilton 於 13-10-30 發表
本帖最後由 gloriahilton 於 13-11-1 03:41 編輯

我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老 ...
我仔都係3歲,我同老公日日返工,得星期日可以去街,我地都好辛苦!你試下返下工,做下part time就知揾錢辛苦,


大宅

積分: 1323


108#
發表於 13-11-9 17:48 |只看該作者
請工人,然後參加d自己鍾意既興趣班,唔好擔心個工人湊唔掂個仔,你去興趣班都係講緊幾個小時內既事。
你最大問題係無自己生活圈子,所以同時間比左好大壓力你老公,因為你個世界只圍住佢轉。
我明白你,亦唔覺得你公主病,只係你係香港無人無物,所以鑽左牛角尖。
行前一步,你就會發現其實問題並不嚴重。
加油!


大宅

積分: 2469


107#
發表於 13-11-9 17:36 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

奉勸你出完這帖子,更加要小心認識新朋友




男爵府

積分: 7999


106#
發表於 13-11-9 15:33 |只看該作者

引用:至少你有錢,可以搵個工人分擔下!報下興趣

原帖由 kella 於 13-10-30 發表
至少你有錢,可以搵個工人分擔下!報下興趣班。你諗下,窮既人!一樣要好似你咁負責屋企所有野、個老公咪又 ...
x2


洋房

積分: 76


105#
發表於 13-11-9 15:03 |只看該作者
無咩朋友又係慘D既, 試下開心見誠咁兩公婆傾下吖, 佢會明白你既~

我都無太多朋友, 但最緊要活得開心~


大宅

積分: 2995


104#
發表於 13-11-9 14:04 |只看該作者
回覆 Bicanna 的帖子

你咁有錢,請一個 , 甚至兩個工人乜自由都返黎啦?
到你老公好多時間陪你但又無錢時你又會呻架,
你好幸福呀


男爵府

積分: 6081


103#
發表於 13-11-8 14:35 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

咁我又唔覺得樓主公主病或哂命喎,講真,自己都做女人,都明白想老公錫同關心自己,老公錫永無厭多,(除非感情出問題姐), 有時身邊朋友有時唔明呢種心情,然後將佢情況同自己比較 ,話 "你咪好囉,我仲慘。" 咁樓主越搵唔到人傾就越鑽牛角尖。

我睇得出樓主你老公其實都好錫你,不過男人同女人既expectation 唔同,佢以為自己已很好,但其實又滿足唔到你要求,淨係叫你什麼做人要知足,其實無用的,我諗你亦唔好淨係focus哂嚮仔女同老公度,就算是full time mom, 你也要自己self develop, 你既然經濟應該唔錯,有無諗過自己有乜夢想?有無咩係結婚前想做,但掛住返工無做到?而家你生活好,就算有個仔,每日都可抽時間做。set個goal遠d, 盡力去實現,要老公同仔女支持你,唔好以為3歲唔識,你同佢講 "仔,媽媽而家要返學/去練習跑馬拉松,到時畢業/比賽果陣你要黎同媽媽打氣呀!" 既可做個好榜樣,又可有返自己真正既人生。唔好再淨係諗住老公點點點了。加油。



公爵府

積分: 26605


102#
發表於 13-11-8 09:12 |只看該作者

引用:+本帖最後由+gloriahilton+於+13-11-1+03:4

原帖由 gloriahilton 於 13-10-30 發表
本帖最後由 gloriahilton 於 13-11-1 03:41 編輯

我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老 ...
有很多野錢係買不到!
很多時,有麵包就冇愛情,有愛情就冇麵包!
如果你樣靚又有錢,無明友都好正常!
女人係善妒的,她們只會覺得你無病呻吟
上黎呻下算la




洋房

積分: 75


101#
發表於 13-11-6 18:20 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

建議妳去睇精神科,公主病 咁幸福都係度怨,係咪想曬命???:pppp:




複式洋房

積分: 126


100#
發表於 13-11-4 19:38 |只看該作者
回覆 gloriahilton 的帖子

加油!!


侯爵府

積分: 20164


99#
發表於 13-11-4 18:41 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

睇完,可能你覺得對佢既要求唔高,但你有無意識到你無野做,但就將個焦點放系個老公度,佢未必都有甘既時間黎回應你!
我有時都忙到唔好話電話,就算一個信息都未必得閑發俾我老公,可能你會問系咪真系忙到連發個信息既時間都無?肯定唔系啦,去個廁所既時間都可以發啦。但真系忙起上黎時根本唔會諗呢d野,但並唔代表我唔關係個老公啵。
你地大家系個屋企既角色都唔同,你覺得佢唔夠關心你既同時,你又有無體諒佢為頭家付出既辛苦?你估做三陪去應酬真系甘開心咩。當你體諒到佢既辛苦,你只會覺得肉痛而唔系覺得佢唔關心你喇。
好好同老公傾下啦。


男爵府

積分: 5768


98#
發表於 13-11-4 18:32 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

我都知冇老公喺身邊係差D,但你老公出去搵錢都係為屋企,針冇兩頭利架,可能係你生活比較悶,不如試下將BB讀全日班,自己利用呢D時間去返兼職,得閒上興趣班,自己上又得,親子又得,例如親子甜品班,或者放假去下playhouse;至於你老公嗰方面,慢慢溝通下,你都識講老公就晒你,其實佢唔係話剩係比物質你,而係男人唔係咁識表達,如果你成日話佢反而會有反效果,下次佢打比你話傾生意,你可以話:老公,加油呀,你一定得架,唔使擔心我同BB,你傾完早D返!一個成功男人既背後好需要一個體諒又聰明既女人


大宅

積分: 1186


97#
發表於 13-11-4 18:03 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

有錢已經好過好多家庭,請人睇住個細,自己出去發展自己既興趣或者生意。。你既世界唔係只有你老公,你係獨立個體,你老公無時間陪你,咪放多啲時間係自己仔仔身上,出去學多啲野,自然識到朋友,時間好快過又充實。。你成日chur 住個老公,只會令你兩個關係惡化。。




別墅

積分: 604


96#
發表於 13-11-4 15:58 |只看該作者
回覆 casyan 的帖子

我都系,落班仲要趕住翻去湊女做家務,真系超辛苦。


大宅

積分: 3192


95#
發表於 13-11-4 08:58 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

呢個世界都係無個樣就要個樣,永遠都係隔離飯香。我明你要多啲關心,但如果老公日日坐係屋企無錢開飯,你會點揀?而且佢做野忙都會打俾你,有旅行會同你去,再咁落去,鬧走佢你唔好後悔


子爵府

積分: 11544


94#
發表於 13-11-4 08:22 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

我完全明白,因為我有同樣經歷,嗰種痛苦不為人道。我最後選擇分手,而家要返工,詳情容後再分享。


大宅

積分: 2224


93#
發表於 13-11-4 01:36 |只看該作者

回覆:大C 的帖子

我都同意有時體諒系互相的。你試下畿日都唔好打俾他等他主動打俾你時他就會想起你。跟住就要多d同他講仔仔可愛開心野。話仔仔好掛住他之類所男人有時要似風箏時放時紧。但条線要揸的紧。


複式洋房

積分: 164


92#
發表於 13-11-4 01:21 |只看該作者

回覆:gloriahilton 的帖子

有時間探訪屋企人


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo