自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 4371


1#
發表於 13-11-6 15:23 |只看該作者
我同樓上鄰居的恩怨自10年前引起…..
話說當時仲讀緊書ge我放考試假係屋企溫書. 樓上單位頭果幾日都有鑽牆, 但夜晚9/10點就會停. 到有一晚11點幾12點仍斷斷續續有鑽牆聲, 而且仲係咁發出移動傢私聲音. 我忍無可忍, 最後打電話去管理處投訴. 管理員上黎我屋企, 係問口了解咗一陣就上去同樓上單位講. 好快就再冇鑽牆聲, 但果晚間唔中有大力跳ge聲, 直至好夜都有.
我初初以為事件告一段落, 但原來哩個只係開始, 因為之後幾乎每晚(日頭返學, 家人返工)都有移動傢私聲/跳地聲/剁"針"板聲/玻璃珠倒落地下ge彈跳聲. 我肯定佢係故意, 因為哩d騷擾持續咗10年, 頭幾年日日都有而且持續好耐, 不過10點過後就冇咁密. 哩2,3年就少咗, 隔1日甚至兩三日.
我為咗避佢, 之後ge考試去自修室溫, 放假冇約人留係屋企但又太嘈的話, 我會出去行下超市, 過一陣再返去. 希望佢有一日玩厭唔再做哩d無聊野.....
Actions speak louder than works


禁止訪問

積分: 4470


71#
發表於 13-11-7 23:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4371


70#
發表於 13-11-7 23:43 |只看該作者

引用:我隔離屋個仔係有問題,佢差不多日日朝早七

原帖由 vickilau 於 13-11-07 發表
我隔離屋個仔係有問題,佢差不多日日朝早七點幾就對住個窗大叫,放完學返到屋企又嚟過,經常用力dum地,dum ...
純粹猜測,個小朋友可能有過度活躍

Actions speak louder than works


子爵府

積分: 11919


69#
發表於 13-11-7 15:44 |只看該作者
我隔離屋個仔係有問題,佢差不多日日朝早七點幾就對住個窗大叫,放完學返到屋企又嚟過,經常用力dum地,dum 到我間屋地板都震,佢阿媽同佢出街又係大鑊野,佢會一路大叫,一支箭標去lift口,佢阿媽叫都叫唔住,我個女試過午睡比佢嚇到喊醒



伯爵府

積分: 16651


68#
發表於 13-11-7 12:52 |只看該作者

回覆:分享: 麻煩-古怪鄰居

似有病,如果係玩人,係玩自己。


珍珠宮

積分: 31854


67#
發表於 13-11-7 12:36 |只看該作者

回覆:分享: 麻煩/古怪鄰居

樓上兩家人唔知乜事有積怨出出入入鬥大力閂門,一戶見另一戶出門就開門閙交,追佢落樓想打佢,警都報過幾次,有次搞到消防員都黎埋check消防,搞到其他鄰居要做維修執番正啲嘢!仲要日日聽埋佢地啲閂門聲,成日屋都震!

呢兩家人真係累人累物!全幢大廈得佢呢兩戶咁衰咁黑人憎。



這樣初階的髮飾「你」也看在眼內?! 其實世界很大,出去看看開闊自己的眼界吧!   歡迎「你」對  號  入  座。       


大宅

積分: 4371


66#
發表於 13-11-7 12:16 |只看該作者

引用:回覆+vvyy1016+的帖子樓主,+有可能係D舊水

原帖由 201331 於 13-11-06 發表
回覆 vvyy1016 的帖子

樓主, 有可能係D舊水管既聲, 仲要係幾層樓以上O (吾係物插)
我都希望係誤會,不過應該唔關水管事,因為我住哩個公屋早幾年翻新換晒水管。
而果d波子聲/移動傢私聲並唔係只係近水管位發出,你會聽到同感受到d傢私由睡房移去另一間房/大力將傢私放落地/站係高位跳落地,d波子聲系好平均散落地嘅聲。
雖然有jm話可能係果味野,但我唔認為。因為件事係由我投訴完立即出現,而且因為哩棟公屋走廊唔系密封,所以我懷疑如果唔係管理員同佢講樓下投訴就係佢一直打開門,咁啱聽到我同管理員係門口嘅對話而報復。

Actions speak louder than works


大宅

積分: 4371


65#
發表於 13-11-7 11:54 |只看該作者

引用:Quote:vvyy1016+發表於+13-11-6+19:26+睇完

原帖由 brainmum 於 13-11-06 發表
我同事都好慘架, 比個痴線佬攪
見佢朝早返工無咩精神
真係遲早變埋痴線...
跟蹤你你要小心wor, 哩d事唔可以忍下就算

Actions speak louder than works


男爵府

積分: 5644


64#
發表於 13-11-7 04:18 |只看該作者

回覆:vvyy1016 的帖子




珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


63#
發表於 13-11-7 04:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siumeow+於+13-11-06+發表如

原帖由 vvyy1016 於 13-11-06 發表
我認為唔係果味野,因為樓上有人住,有一次係樓下信箱拎信時咁啱有個四十幾歲個樣幾"渨所"嘅男人係樓上單位 ...
你覺得呢~有人住既地方就無果d?

果果咁諗,就唔會有咁多故仔聽啦~



我是一隻喵


大宅

積分: 2055


62#
發表於 13-11-6 21:16 |只看該作者
回覆 vvyy1016 的帖子

樓主, 有可能係D舊水管既聲, 仲要係幾層樓以上O (吾係物插)

我亞媽屋企都係咁, 有波子聲同移動家私聲, 夜晚靜左勁明顯, 有D人好夜用水, D波子聲勁嘈O

幾年前大夏維修, 換左D水管, 好好多O


公爵府

積分: 26184


61#
發表於 13-11-6 21:02 |只看該作者

回覆:分享: 麻煩-古怪鄰居

我對面d小朋友成曰㩒我門鐘,畫花我門口幅牆,講過 嘈過 閙過都係,同佢阿媽講叫佢教下小朋友 聽完就算 早兩日先大大聲閙過去話 再玩門鐘就報警


男爵府

積分: 6188


60#
發表於 13-11-6 20:57 |只看該作者
brainmum 發表於 13-11-6 18:57
如果乾淨的一仔...過期週刊之類, d人放係垃圾房,
我都會拎返屋睇,
睇完再拎返垃圾房.........
以前我都會將的睇完的報紙雜誌拎出去,有的阿婆會汁去賣,我OK的,會好整齊疊好一疊放,現在不會了,都係直接拎落垃圾房


男爵府

積分: 9548


59#
發表於 13-11-6 20:54 |只看該作者
本帖最後由 fiona_k 於 13-11-6 20:57 編輯
vvyy1016 發表於 13-11-6 17:55
Thx
我度門係空心,裝新門又好大工程同好貴

空心門的話貼隔音膠應該冇乜用 如果你都係打算買的話, 留意日本城o個隻台灣牌子有2款, 記得買質量高d o個隻, 不過佢厚5mm, 如果你個門la得2-3mm, 可以直接試其他款

有JM話用戲院入口o個種厚窗簾去隔音, 或者你可以試下.
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4779615


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


58#
發表於 13-11-6 20:37 |只看該作者

回覆:分享: 麻煩-古怪鄰居

咁無聊


水晶宮

積分: 63416

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


57#
發表於 13-11-6 20:22 |只看該作者

引用:我同事慘情百倍佢樓上個痴線佬,而佢每晚整

原帖由 brainmum 於 13-11-06 發表
我同事慘情百倍

佢樓上個痴線佬,而佢每晚整啲聲嘈你,晚晚半夜嘈住晒,問你死未
下??點知你同事上網?

~ 神的恩典夠我用~
~用流淚撒種的 必歡呼收割~


公爵府

積分: 25943


56#
發表於 13-11-6 19:43 |只看該作者
vvyy1016 發表於 13-11-6 19:34
哈哈哈不失為一個好方法
不過如果俾屋企人見到我咁,可能以為傻果個係我

咪係, 明明你比人攬, 逼不得已做返d野,
最慘d人重以為傻果個係你
because you only see what you want to see
事實往往是殘酷的
它不會總是按照你所希望的方式發展


公爵府

積分: 25943


55#
發表於 13-11-6 19:41 |只看該作者
vvyy1016 發表於 13-11-6 19:26
睇完你形容,我覺得好心寒,哩個人好變態

我同事都好慘架, 比個痴線佬攪
見佢朝早返工無咩精神
真係遲早變埋痴線...

-----------------------------------------------
我就遇到個變態佬跟足5年
because you only see what you want to see
事實往往是殘酷的
它不會總是按照你所希望的方式發展


大宅

積分: 4371


54#
發表於 13-11-6 19:34 |只看該作者

引用:Quote:vvyy1016+發表於+13-11-6+18:00+哈哈

原帖由 greenpea 於 13-11-06 發表
有媽媽咪教放在個大的洗衣網裡fing上去,咁個波就不會周圍彈
哈哈哈不失為一個好方法
不過如果俾屋企人見到我咁,可能以為傻果個係我

Actions speak louder than works


大宅

積分: 4371


53#
發表於 13-11-6 19:31 |只看該作者

引用:我樓上好正常,不過乞人憎我住村屋地下花園

原帖由 siukei17 於 13-11-06 發表
我樓上好正常,不過乞人憎

我住村屋地下花園⋯⋯
咁你地都好危險喎,佢俾人追數累埋你地

Actions speak louder than works

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo