自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


伯爵府

積分: 15625


1#
發表於 13-11-7 11:02 |只看該作者
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-11 16:00 編輯

可能有JM都知我提過..


我依家陀住B, 大肚反工, 日日唔夠瞓, 一星期反足6日, 老公有事唔反得工, 我份糧唔多, 租劏房去左一半...個個月清袋...屋企細, 搬唔到反去同屋企人住...想慳D都唔得...工作方面, 餐餐D客BOOK左時間又遲到(起碼15分鐘UP), 我就成日睇經理面色...再唔係就經理一時發癲, 又係我硬食....我都唔想反工...日日都好似受刑咁...但我無辦法, 收入得我一個....可以點...

成日要我睇佢面色都改變唔到個客遲, 一係就唔再做呢個客啫, 經理咁樣既情緒好影響我, 我唔係為左頭家, 以我既性格, 一早唔撈, 我做錯就話啫, 我無, 咁關我咩事...份糧包都唔係咁嫁..老實, 我真係唔想反工, 咁搞法, 我怕我影響到個胎囉...


伯爵府

積分: 15625


119#
發表於 13-11-11 23:21 |只看該作者
lumsiu 發表於 13-11-11 23:12
如果你去健康院產檢,姑娘只可以俾到診紙你,如果要醫生紙,你可以同姑娘講要見醫生攞醫生紙。
另外,產檢 ...
我問過要醫生開既醫生紙先會計病假.... 如果係醫院姑娘寫個D到診紙, 計NO PAY


大宅

積分: 2970

熱血勳章


118#
發表於 13-11-11 23:12 |只看該作者

引用:Quote:RSG媽媽+發表於+13-11-11+21:24+你如

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-11 發表
產檢個度, 我get到勞記個邊話要注x醫生寫既醫生紙先可以計有薪假, 如果係到診紙會唔計..呢個我都係有D唔 ...
如果你去健康院產檢,姑娘只可以俾到診紙你,如果要醫生紙,你可以同姑娘講要見醫生攞醫生紙。
另外,產檢係當病假,有4/5人工




伯爵府

積分: 15625


117#
發表於 13-11-11 23:11 |只看該作者
muskmelonmama 發表於 13-11-11 22:55
佢跟本唔可以做到啲咩去證明你令公司有重大損失。但你要小心 如果佢屈你偷嘢就有機會炒你。所以你走時自己c ...


唔係呀....咪咁喎...刑事喎...



伯爵府

積分: 15625


116#
發表於 13-11-11 23:10 |只看該作者
唉~~..我諗諗下佢有將其他同事大肚個時既情況同我比, 話佢地大部份頭3個月比較唔舒服, 有個連野都食唔到, 到中期已經無咩野, 但我到依家都重係咁, 同埋佢講到我好似似住大肚去呃假咁, 我係倫俊, 我認, 成日唔係撞呢到撞個度, 搞到成日要睇醫生, 其實係咪唔得嫁??


男爵府

積分: 9387


115#
發表於 13-11-11 23:07 |只看該作者

回覆:我好驚我頂唔順~~~update #83 轉PT??

份糧係包架(受氣)




大宅

積分: 2970

熱血勳章


114#
發表於 13-11-11 23:04 |只看該作者

回覆:我好驚我頂唔順~~~update #83 轉PT??

加油




複式洋房

積分: 211


113#
發表於 13-11-11 22:55 |只看該作者

回覆:我好驚我頂唔順~~~update

佢跟本唔可以做到啲咩去證明你令公司有重大損失。但你要小心 如果佢屈你偷嘢就有機會炒你。所以你走時自己check bag 有冇比人陷害你。我聽過有個case 就係話個員工偷文具都炒得。


公爵府

積分: 25102


112#
發表於 13-11-11 22:11 |只看該作者

回覆:我好驚我頂唔順~~~update #83 轉PT??

唔好咁傻聽個經理廢up 呀!你之前已經話唔妥你啦!轉咗pt 就唔會有有薪產假,有都係無薪產假,咩公司唔可以搵人頂你個位呀?請人返嚟就得啦,你就算轉咗pt 佢人手都唔夠架啦!擺明想慳產假,乜嘢都要白紙黑字,身份唔同咗就好難有同等待遇架啦!




瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


111#
發表於 13-11-11 22:08 |只看該作者
本帖最後由 RSG媽媽 於 13-11-11 22:09 編輯
CarrieNazi 發表於 13-11-11 22:04
產檢個度, 我get到勞記個邊話要注x醫生寫既醫生紙先可以計有薪假, 如果係到診紙會唔計..呢個我都係有D唔 ...

如果睇政府係比到診紙咋
唔理由唔得喎


伯爵府

積分: 15625


110#
發表於 13-11-11 22:04 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-11-11 21:24
你如果簽新CONTRACT 會由簽新CONTRACT果日開始計入職日期
即係會無左有薪產假 總之你阿頭話咩你都話維持現 ...


產檢個度, 我get到勞記個邊話要注x醫生寫既醫生紙先可以計有薪假, 如果係到診紙會唔計..呢個我都係有D唔明...


伯爵府

積分: 15625


109#
發表於 13-11-11 21:58 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-11-11 21:16
佢要證明到你有重大過失導致公司有損失先得
如果佢寫份野話你有咩做錯做得唔好叫你簽一定唔可以簽
...
知道 , 明白


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


108#
發表於 13-11-11 21:24 |只看該作者
本帖最後由 RSG媽媽 於 13-11-11 21:26 編輯
CarrieNazi 發表於 13-11-11 20:19
我上年8月入職

你如果簽新CONTRACT 會由簽新CONTRACT果日開始計入職日期
即係會無左有薪產假 總之你阿頭話咩你都話維持現狀
話埋比佢聽 你產檢佢係唔可以扣你糧/假
同埋你放假佢有責任安排人手 呢D係勞工法來架 佢唔跟就係違反勞工法


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


107#
發表於 13-11-11 21:16 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-11 21:03
我試過整錯過野, 個booking之前個客話cancel哂所有, 但我cancel既時候, 我cancel漏左一個...我覺得可能佢 ...
佢要證明到你有重大過失導致公司有損失先得
如果佢寫份野話你有咩做錯做得唔好叫你簽一定唔可以簽


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


106#
發表於 13-11-11 21:11 |只看該作者

引用:Quote:auhiyo+發表於+13-11-11+18:07+唔好

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-11 發表
轉左就無產假$$
咁我保持原狀好D..最少都要做到放產假??





伯爵府

積分: 15625


105#
發表於 13-11-11 21:10 |只看該作者
佢話今日問下個會計, 聽日再睇下點...

我都唔識點...聽日直接reject佢?!!


水晶宮

積分: 52355

畀面勳章 BK Milk勳章


104#
發表於 13-11-11 21:05 |只看該作者

回覆:我好驚我頂唔順~~~update #83 轉PT??

加油




伯爵府

積分: 15625


103#
發表於 13-11-11 21:03 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-11-11 19:09
除非你工作表現唔得佢先炒得你唔使賠
要要proof 先得


我試過整錯過野, 個booking之前個客話cancel哂所有, 但我cancel既時候, 我cancel漏左一個...我覺得可能佢覺得浪費左個個時間, 佢可以比其他人....

係咪炒得啦??


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


102#
發表於 13-11-11 20:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CarrieNazi+於+13-11-11+發表

原帖由 auhiyo 於 13-11-11 發表
做pt係冇產假錢架,而且產險根本唔可以扣錢,如果你都諗住轉公既,就同勞工處講。

...
好明顯經理比個坑你踩

唔好理!死都撐落去!真係唔舒服就比醫生紙請假!

你轉part time佢都要請full time架啦




公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


101#
發表於 13-11-11 20:33 |只看該作者

引用:Quote:muskmelonmama+發表於+13-11-11+19:2

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-11 發表
我上年8月入職
唔好轉part time

我建議去勞記問清楚,順便有個查詢record,他日有爭㘭時有野跟下




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo