母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 304


1#
發表於 13-11-8 08:55 |只看該作者
我仔仔出世3.5磅,而家就快三個月8磅幾,健康院話雖然體重唔合格但進度可以接受。佢除了住醫院頭幾日醫生加奶粉畀多d卡路里之外,一直全人奶。
由於仔仔埋身唔係好食到,所以我放產假期間一日泵八次,每隔幾日都儲到一包冰奶,返工前慢慢減泵到而家一日四次,奶量跌左,每日僅僅泵到佢一日所需。
雖然我夠奶餵仔,不過老爺奶奶爹地媽咪係咁叫我加一兩餐奶粉畀個仔,因為食奶粉重得快d喎。。。
不過我驚奶量再跌唔想減泵,泵出嚟唔食又浪費,屋企d冰奶又未食過唔想越儲越多。。。
唔係話早產或者瘦弱的bb食人奶更好的嗎?我已經食好多肉同飯架喇,點解我個仔重係咁瘦,點先可以令全人奶bb增磅增快d?


男爵府

積分: 7119


21#
發表於 13-11-16 11:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sicitsoi+於+13-11-16+發表泵

原帖由 chungmingma 於 13-11-16 發表
但係暖奶之後重分得開兩層嗎?我平時係搖下先暖架
我"畢"咗出嚟先暖。




複式洋房

積分: 304


20#
發表於 13-11-16 08:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chungmingma+於+13-11-08+發

原帖由 Sicitsoi 於 13-11-16 發表
泵奶淨係食面嗰浸cream就增重快啲,不過你可能要泵triple
但係暖奶之後重分得開兩層嗎?我平時係搖下先暖架


男爵府

積分: 7119


19#
發表於 13-11-16 05:33 |只看該作者

引用:我仔仔出世3.5磅,而家就快三個月8磅幾,健

原帖由 chungmingma 於 13-11-08 發表
我仔仔出世3.5磅,而家就快三個月8磅幾,健康院話雖然體重唔合格但進度可以接受。佢除了住醫院頭幾日醫生加 ...
泵奶淨係食面嗰浸cream就增重快啲,不過你可能要泵triple





伯爵府

積分: 17882

美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-11-15 17:39 |只看該作者

引用:雖然我個仔未出世已經畀醫生話佢生長得慢,

原帖由 chungmingma 於 13-11-09 發表
雖然我個仔未出世已經畀醫生話佢生長得慢,營養不良,但係聽到奶奶話我個仔甩頭髮咪因為營養不良囉,同埋媽 ...
人奶是對BB最好的食物,除非你嚴重營養不良,否則無需要懷疑你的奶唔夠營養,加油!我個女超鐘意食我的奶,幾乎一日到黑都要食,喊緊只要一埋身餵就收聲,好似安慰劑咁。不過泵出來用奶樽餵佢就無咁鍾意,要真係肚餓先肯食。


伯爵府

積分: 17882

美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 13-11-15 17:34 |只看該作者

回覆:全人奶追唔到體重要補奶粉?

我BB都係一開頭住院,有一日吊葡萄糖水無得食,之後食奶粉約一個禮拜,出院時體重比出世時低,返到屋企先轉人奶。


伯爵府

積分: 17882

美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-11-15 17:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+catcatcati+於+13-11-15+發表

原帖由 chungmingma 於 13-11-15 發表
我返工之後一日泵四次,每次170-210ml左右,仔仔通常食六餐,有時五餐,每次餵130ml,偶然食得晒,但通常淨 ...
唔好意思,咁佢3至4個鐘先至食一次,每次2至3安,好似食得少咗啲。因為我BB一個月時試過一餐奶粉食3安半,平時我埋身餵大約2個鐘就要食一次,有時隔一個鐘就要餵,因為我埋身唔知佢食幾多,但我估都唔少。可能你BB細食啦(純屬我個人意見),你有無試吓鼓勵佢食多啲或者餵密啲?我BB出世時7.1磅,一個月時9磅。


複式洋房

積分: 304


15#
發表於 13-11-15 12:58 |只看該作者

引用:請問你每次泵奶有幾多安?BB每日食幾多餐和

原帖由 catcatcati 於 13-11-15 發表
請問你每次泵奶有幾多安?BB每日食幾多餐和每餐食多少?
我返工之後一日泵四次,每次170-210ml左右,仔仔通常食六餐,有時五餐,每次餵130ml,偶然食得晒,但通常淨低10-50ml不等


伯爵府

積分: 17882

美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-11-15 09:55 |只看該作者

回覆:全人奶追唔到體重要補奶粉?

請問你每次泵奶有幾多安?BB每日食幾多餐和每餐食多少?


大宅

積分: 1493


13#
發表於 13-11-15 09:27 |只看該作者
千祈米放棄, 人奶係對BB最好既食物, 最天然最有營養,
你食番D有營養既食物, 芝士, 飲鮮奶, 食多D蔡雞飯或蒸排骨飯,
因為蒸飯會吸晒"送"的營養, 間中食下D花膠,朱腳,
等D奶杰D, 有營養D,增磅就會快D^^

食奶粉唔一定係重B, 我大仔出世8磅(大碼)唔啜唔食人奶, 食奶粉食一餐倒一餐,
食飽又唔訓覺,一個月AROUND重一磅,到三個月得個11磅咋..變左個細碼BB,
我都問左好多兒科醫生, 醫生話有食有訓有玩,無病就OK架啦...

至於細女, 出世7磅, 半人奶+半奶粉, 食得訓得, 3個月時就15磅..醫生叫減奶量同不要加餐數...不然就要減肥WOR...

所以太重都唔係一件好事, 最緊要佢地健康, 肥瘦都唔係問題...

總之有幾多人奶就餵幾多, BB係自己既, 跟住自己理念去做, 唔使理人地甘多囉~~
加油呀^^


禁止訪問

積分: 813


12#
發表於 13-11-14 18:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1898

我的育兒心得勳章


11#
發表於 13-11-9 14:53 |只看該作者
Egna 發表於 13-11-8 18:42
回覆 chungmingma 的帖子

食多啲肉類, 花膠, 豆腐, 啲奶都會白啲, 有營養啲.
聽講花膠啲奶會變杰,可能會難啲啜到喎...


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 13-11-9 12:17 |只看該作者
本帖最後由 bosch 於 13-11-9 12:18 編輯
chungmingma 發表於 13-11-9 09:09
雖然我個仔未出世已經畀醫生話佢生長得慢,營養不良,但係聽到奶奶話我個仔甩頭髮咪因為營養不良囉,同埋媽 ...

果d 唔係營養不良,係正常呀... 正如其他媽媽話, 果d 係胎毛, 就算係頭髮, 甩都係正常.

同埋d 奶有冇益同鍾唔鍾意食係兩回事. 薯片汽水夠冇益, d 人咪一樣鍾意食? 有d 野食就係有益至唔肯食.

唔駛懷疑自己. 人奶一定係有益, 多抗體係人都知, 如果計營養成份, 人奶係冇奶粉咁好營養係事實, 但人奶中既營養係以更易被吸收既狀態下出現, 而奶粉就用高濃度營養去被腸胃吸收, 即係話同一份量既奶粉同人奶去比較, bb 由人奶吸收既營養比重比奶粉高.

你同你老公都冇揀錯. 得閒煮餐靚送整個燭光晚餐多謝你老公同埋自己吧~


大宅

積分: 1134


9#
發表於 13-11-9 10:29 |只看該作者

引用:雖然我個仔未出世已經畀醫生話佢生長得慢,

原帖由 chungmingma 於 13-11-09 發表
雖然我個仔未出世已經畀醫生話佢生長得慢,營養不良,但係聽到奶奶話我個仔甩頭髮咪因為營養不良囉,同埋媽 ...
又一個冇常識嘅99,甩嗰d叫胎毛,我個女肥到小豬咁都keep住甩ga la




男爵府

積分: 6699


8#
發表於 13-11-9 09:49 |只看該作者

回覆:全人奶追唔到體重要補奶粉?

唔好減泵,唔好放棄!想佢重得好啲/飽啲既話,就係每餐餵完人奶後跟手再補50ml奶粉,唔使多,咁就又可以既吸收人奶既抗體,又可以食肥啲,係健康院姑娘教架,話唔好成餐人奶唔餵改食奶粉。

另外,試下食多啲雞蛋,肉,芝士等,多啲蛋白質得啲奶杰啲多啲脂肪,bb就會飽啲重啲,又係健康院姑娘教既。最緊要留意下要確保bb食到足夠既後奶呀~加油!減泵易,想追返就難架啦~


男爵府

積分: 7368

BK Milk勳章


7#
發表於 13-11-9 09:34 |只看該作者

引用:雖然我個仔未出世已經畀醫生話佢生長得慢,

原帖由 chungmingma 於 13-11-09 發表
雖然我個仔未出世已經畀醫生話佢生長得慢,營養不良,但係聽到奶奶話我個仔甩頭髮咪因為營養不良囉,同埋媽 ...
甩頭髮係正常wo,bb成瞓住响度,頭部摩擦多係會甩ga,bb甩咗果d baby hair,會長番出來的,唔駛擔心~


男爵府

積分: 7368

BK Milk勳章


6#
發表於 13-11-9 09:28 |只看該作者

引用:我仔仔出世3.5磅,而家就快三個月8磅幾,健

原帖由 chungmingma 於 13-11-08 發表
我仔仔出世3.5磅,而家就快三個月8磅幾,健康院話雖然體重唔合格但進度可以接受。佢除了住醫院頭幾日醫生加 ...
老實講,你囝囝唔算瘦,母乳裏面有抗體,奶粉係冇ga,而家你bb仲細,如果你而家減泵,係會少咗奶ga~

我覺得既然有奶就唔好浪費,餵到咪餵law


複式洋房

積分: 304


5#
發表於 13-11-9 09:09 |只看該作者

回覆:全人奶追唔到體重要補奶粉?

雖然我個仔未出世已經畀醫生話佢生長得慢,營養不良,但係聽到奶奶話我個仔甩頭髮咪因為營養不良囉,同埋媽咪話我d奶冇益,個仔唔鍾意唔肯食,就覺得好唔開心,佢地成日咁講搞到我都開始懷疑自己。。。而家得我老公堅持可以的話全母乳到個仔六個月大。。。:cry:


禁止訪問

積分: 2339


4#
發表於 13-11-8 18:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 13-11-8 17:29 |只看該作者
你夠奶既話就唔駛補奶粉. 健康院話重得好就得.

奶粉唔係增重既保證, 我上一胎就係想個b 重d, 又成日覺得自己夠奶咪補奶粉, 最後佢都冇因有飲奶粉而增磅快.

今次我個b 一出世係巨b, 而家重得慢左, 我諗緊補唔補奶粉, 增磅係其次, 最主要係我覺得硬係唔夠奶咁..

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo