母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   3


伯爵府

積分: 16821


1#
發表於 13-11-11 00:27 |只看該作者
成日聽 jm 們講每日有六條濕片就即係夠

但想問下一條既定義係咩? 濕到淋晒定係就咁一篤家叫濕片?

同埋我 bb 未滿月時一日十幾條片,而家兩個月,但係片數量少左

有時仲一日唔夠六條,但佢又食得訓得,咩即係有無問題呀?

呢兩星期 bb 食奶時間好浮動,有時準時兩個鐘,有時訓左可以三四個鐘先食,佢耐左食就會少左片,我都唔知叫唔叫佢起身食好

同埋滿月後佢日間開始訓少左,但呢兩星期又訓返多左,基本日期都成食完奶就訓,係要我嘈佢 料佢玩先醒,但係一個鐘到又訓返

係夜晚有三,四個鐘醒,十二點就訓 ,咁樣有無問題呢?


子爵府

積分: 12243


29#
發表於 13-11-16 13:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+草+於+13-11-11+發表回覆+~su

原帖由 ~sunshine~ 於 13-11-13 發表
剛滿月頭兩星期佢好似開始幾好,日間有時都可以2.5 - 3 小時食一次,但呢兩星期佢日間又變返個幾鐘一次,真 ...
可能是猛長期呀,約2,4,6個月會特別食得,身高體重增得快啲,好好享受同把握




大宅

積分: 3725


28#
發表於 13-11-15 23:31 |只看該作者

引用:我BB唔知點解,一日有超多次大便,有時連續

原帖由 catcatcati 於 13-11-15 發表
我BB唔知點解,一日有超多次大便,有時連續大幾次,我諗起碼12次。係而家一個半月大先開始少啲。

...
頭一個月好多架,我高峰期一日換15-18次片!我仲以為佢肚痾Tim.....一踏入兩個月就跌得好快嚇死人!




大宅

積分: 3725


27#
發表於 13-11-15 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wmkcnw+於+13-11-15+發表咁就

原帖由 ~sunshine~ 於 13-11-15 發表
我以為大便唔計添,原來計埋 ,咁我唔洗驚啦!
我bb 一日都有三四次大便
我之前咪又係以為大便唔計:pppp::pppp:

我係新手媽媽,真係好多野唔識!





大宅

積分: 3725


26#
發表於 13-11-15 23:26 |只看該作者

引用:Quote:Foxyrabbit+發表於+13-11-13+18:07+

原帖由 wmkcnw 於 13-11-15 發表
咁就OK LAR, TOTAL 有7條片.

姑娘話濕片即係大約7-8湯匙水. 或者1次大便.
明白哂 hee hee




水晶宮

積分: 55158

畀面勳章


25#
發表於 13-11-15 19:30 |只看該作者

引用:我BB唔知點解,一日有超多次大便,有時連續

原帖由 catcatcati 於 13-11-15 發表
我BB唔知點解,一日有超多次大便,有時連續大幾次,我諗起碼12次。係而家一個半月大先開始少啲。

...
消化唔好會便便,其實無乜大問題


伯爵府

積分: 17882

美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-11-15 18:31 |只看該作者

回覆:全人奶b 濕片問題

我BB唔知點解,一日有超多次大便,有時連續大幾次,我諗起碼12次。係而家一個半月大先開始少啲。


伯爵府

積分: 17882

美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 13-11-15 18:29 |只看該作者

回覆:全人奶b 濕片問題

我無數住有幾多塊濕片,不過佢話6塊“濕透”就無,一日換大約8塊有時重啲多啲有時少啲輕啲,滿月返去磅增重非常理想,由出世3.24kg到滿月4kg,所以我唔擔心亦都無理佢。


伯爵府

積分: 16821


22#
發表於 13-11-15 16:53 |只看該作者

引用:Quote:Foxyrabbit+發表於+13-11-13+18:07+

原帖由 wmkcnw 於 13-11-15 發表
咁就OK LAR, TOTAL 有7條片.

姑娘話濕片即係大約7-8湯匙水. 或者1次大便.
我以為大便唔計添,原來計埋 ,咁我唔洗驚啦!
我bb 一日都有三四次大便


侯爵府

積分: 22200

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 13-11-15 14:42 |只看該作者
Foxyrabbit 發表於 13-11-13 18:07
我個女每日得2條有咁上下重量既濕片,其餘有4-5條便便或少少濕既片



...

咁就OK LAR, TOTAL 有7條片.

姑娘話濕片即係大約7-8湯匙水. 或者1次大便.


大宅

積分: 3725


20#
發表於 13-11-13 22:03 |只看該作者

引用:回覆+Foxyrabbit+的帖子都唔係差好多,+嚇得

原帖由 於 13-11-13 發表
回覆 Foxyrabbit 的帖子

都唔係差好多, 嚇得我. 以為得兩條濕片添. 2m唔洗太擔心啦, 佢唔夠會追食. ...
原來我一直誤會左濕片既意思係一片好重好多尿尿既尿片!原來其他都計,咁我放心哂 thanks




伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


19#
發表於 13-11-13 20:48 |只看該作者
回覆 Foxyrabbit 的帖子

都唔係差好多, 嚇得我. 以為得兩條濕片添. 2m唔洗太擔心啦, 佢唔夠會追食.


大宅

積分: 3725


18#
發表於 13-11-13 18:11 |只看該作者

引用:回覆+Foxyrabbit+的帖子你女幾大?+得兩條太

原帖由 於 13-11-13 發表
回覆 Foxyrabbit 的帖子

你女幾大? 得兩條太少, 即係全日只早晚換一次? 你係全埋身? BB有冇成日訓, 佢啜唔 ...
今日2m8d,應該啜到,不過最緊開始嘆奶,飲慢左,飲下停下,我要叫佢同不停轉姿勢佢先大力啜




大宅

積分: 3725


17#
發表於 13-11-13 18:08 |只看該作者

引用:濕大約2篤就ok.+同埋6條片係計埋大便.+如果

原帖由 wmkcnw 於 13-11-13 發表
濕大約2篤就ok. 同埋6條片係計埋大便. 如果你買日本片, 佢吸得好好, 真係一日大小便加埋4張左右.

佢體重無 ...
我用緊H牌M size.....




大宅

積分: 3725


16#
發表於 13-11-13 18:07 |只看該作者

引用:回覆+~sunshine~+的帖子噢,+原來誤會左,+有

原帖由 於 13-11-13 發表
回覆 ~sunshine~ 的帖子

噢, 原來誤會左, 有5-9塊非常ok, 擔心得兩條片的姊妹咋. ...
我個女每日得2條有咁上下重量既濕片,其餘有4-5條便便或少少濕既片




伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


15#
發表於 13-11-13 17:21 |只看該作者
回覆 ~sunshine~ 的帖子

噢, 原來誤會左, 有5-9塊非常ok, 擔心得兩條片的姊妹咋.


伯爵府

積分: 16821


14#
發表於 13-11-13 17:16 |只看該作者

引用:回覆+~sunshine~+的帖子你留意下佢係啜(認

原帖由 於 13-11-13 發表
回覆 ~sunshine~ 的帖子

你留意下佢係啜(認真食)定係梅梅下, 因為得兩條真係唔OK, 如果佢有成日訓的積象, ...
佢有啜架,但有時啜到訓著,我會拍佢既,佢有時醒返繼續啜,有時唔醒
兩條唔係我呀,我仔唔穩定,有時一日有8,9 條,
有時一日得五,六條乍
上次一個月時未有咁情況,醫生仲話全人奶一個月重左兩磅係好好成績叫我繼續
但佢係呢兩個星期先有咁樣,今個月仲有兩日先返健康院,

我諗緊會唔會係佢大食左,我唔夠奶,諗緊補唔補粉比佢




大宅

積分: 2000


13#
發表於 13-11-13 15:12 |只看該作者
回覆 Foxyrabbit 的帖子

大概2~3粒2A電池咁上下


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


12#
發表於 13-11-13 15:09 |只看該作者
回覆 ~sunshine~ 的帖子

你留意下佢係啜(認真食)定係梅梅下, 因為得兩條真係唔OK, 如果佢有成日訓的積象, 要同佢去健康院. 佢滿月打針, 健康院冇咩意見?


伯爵府

積分: 16821


11#
發表於 13-11-13 14:56 |只看該作者

引用:回覆+~sunshine~+的帖子如果bb冇成日訓,+又

原帖由 於 13-11-11 發表
回覆 ~sunshine~ 的帖子

如果bb冇成日訓, 又都滿月, 都ok啦, 佢唔夠會叫食, 應該唔會放過你. 唔好少得太誇 ...
剛滿月頭兩星期佢好似開始幾好,日間有時都可以2.5 - 3 小時食一次,但呢兩星期佢日間又變返個幾鐘一次,真係餵到好氣餒,好辛苦,完全無晒時間,好想補粉,但見佢又食得訓得玩得,又唔捨得,但再咁落去我就快頂唔順喇,自己連飯都食唔到


首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo