夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


大宅

積分: 1820


1#
發表於 13-11-11 02:11 |只看該作者
當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人跟佢同佢當時既初戀女友合照,心裡好酸,扮睇唔到,打算第二日拎果張相出黎掉/燒左佢


子爵府

積分: 14059


116#
發表於 13-11-15 04:32 |只看該作者

回覆:ngan2012 的帖子

收埋相簿咪叫好囉,當年拍拖回佢鄉下時發現張8R貼正大廰塊鏡度呀!當時c6襯我唔覚摵走咗,到我生埋大仔(3年後)回郷時張相又貼返出來喎!今年回鄕張相仲貼住架,我孫都同佢生咗2個啦!啲老人家真係唔理人感受架!




大宅

積分: 3709


115#
發表於 13-11-14 22:48 |只看該作者
以前去男友屋企幫佢執房, 見到有男友同EX既相
男友知我發現左好緊張(可能果時岩岩一齊)..攬住左我
之後佢主動就話拋左佢...因為驚我唔開心

之後一齊耐左日子, 佢又發現以前EX織比佢條頸巾真係到
問我可唔可以KEEP, 因為唔想浪費喎


複式洋房

積分: 326


114#
發表於 13-11-14 22:22 |只看該作者

回覆:肥豆媽咪 的帖子





侯爵府

積分: 24346


113#
發表於 13-11-14 21:58 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

我唔會介意呢啲,呢啲係佢嘅回憶,應專重。除非佢錶起佢放係屋企就話啫!


大宅

積分: 2565


112#
發表於 13-11-14 09:56 |只看該作者
每個人都有過去, 都過左去啦, 燒乜鬼丫~~~


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


111#
發表於 13-11-14 04:55 |只看該作者

引用:當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1820


110#
發表於 13-11-14 01:20 |只看該作者

引用:我c6都keep+同ex+一齊去好朋友婚宴既相,+有

原帖由 一罐可樂 於 13-11-14 發表
我c6都keep 同ex 一齊去好朋友婚宴既相, 有好多張相, 我都有少少唔like, 不過算啦, 都過左去, 反而最嬲係c6 ...
有冇同你c6投訴?


珍珠宮

積分: 37715

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 畀面勳章


109#
發表於 13-11-14 00:07 |只看該作者
我c6都keep 同ex 一齊去好朋友婚宴既相, 有好多張相, 我都有少少唔like, 不過算啦, 都過左去, 反而最嬲係c6個所謂好兄弟(佢係ex既契哥喎), 一見面就update ex 近況比我c6 知, 所以我次次見親c6呢個兄弟, 都會勁黑面


伯爵府

積分: 16478


108#
發表於 13-11-13 23:36 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

我會叫佢掉!!


子爵府

積分: 10310


107#
發表於 13-11-13 23:30 |只看該作者

引用:當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人

原帖由 ngan2012 於 13-11-11 發表
當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人跟佢同佢當時既初戀女友合照,心裡好酸,扮睇唔到,打算第二日拎 ...
我c6歷屆咁多位ex嘅相仲喺度:pppp:
我十幾年又無諗過掉咗,呢d佢過去,佢想掉時就由得佢,放喺度暫時唔阻我




侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


106#
發表於 13-11-13 22:44 |只看該作者
回覆 小寶貝兒 的帖子

同情你 但忍唔住笑左


珍珠宮

積分: 30295


105#
發表於 13-11-13 17:29 |只看該作者
ky0416 發表於 13-11-12 12:57
所以你呢d思想真係好幼稚
如果係要掛住一個人
我...... 我都冇開聲要掉佢D野..... 我又唔係樓主......
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


珍珠宮

積分: 34871


104#
發表於 13-11-13 12:58 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

有咩好燒吖倒不如大方d仲好


大宅

積分: 1820


103#
發表於 13-11-13 12:43 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

其實都唔知係我太小家定我對佢呢個ex太敏感,以前初戀男友直頭俾左佢同佢ex既相我keep,我都冇乜反應,仲笑佢ex好豬反而對呢個既ex超級反感


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


102#
發表於 13-11-13 10:16 |只看該作者
回覆 ngan2012 的帖子

...............
大量d啦..

男朋友姐, 我直頭見到我老公有添..
有咩問題, 每個人都有過去!

其真你應該要唸,
你咁小事都介意,
你有幾愛你男朋友?
你地關係咁小事你就嬲?
好經唔起風浪..
樓主唔夠成熟呀, 唔好結婚住呀
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


101#
發表於 13-11-13 10:11 |只看該作者
emma200978 發表於 13-11-11 10:39
回覆 ngan2012 的帖子

其實真係好緊要咩對於一張相!?


大宅

積分: 1157


100#
發表於 13-11-13 09:56 |只看該作者
我自己都會keep住我EX D 相,一盒EX的信同禮物,有時我都會同老婆一齊睇,佢成日笑我以前少少事都要嬲一大餐 , 我老婆都知我EX以前送了個生日公仔比我,而家就比左我個亞仔玩緊


侯爵府

積分: 20025


99#
發表於 13-11-13 08:34 |只看該作者
點解要去燒人地既野,我覺得咁樣好冇禮貌

係佢EX咁又點呢,留為紀念都唔得?

只是對自己沒有信心的人才會咁做吧....

大方D啦.


子爵府

積分: 11204

好媽媽勳章 大廚勳章


98#
發表於 13-11-13 08:11 |只看該作者
講大方,我覺得我c6就相當大方,佢其中個伙計,由細玩到大,係勾左佢個ex,有次呢個人問我知唔知,佢同我c6的過去种种,我話聽過吓,佢仲問我,你接受到咩,我話,關我咩事,呢d係你地的過去,每個人都有過去,我是後來的人,不過,如果你地依家都係咁,我就接受唔到啦.

我都有就呢件事問過我c6,佢話嬲一個人好辛苦架.


最近知呢個ex有cancer,我仲叫佢搵埋一齊出黎喝茶

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo