夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2338


1#
發表於 13-11-12 01:11 |只看該作者
其實件事都半年前 ,
不過呢排見有d jm 講起類似呢又諗返起
話說 我男朋友半年前因為有d事 搬左去第2度暫住
之後H女人 有一晚搵我男友話 佢比人放左飛機 係我男友暫住屋附近 未見過個環境 可唔可以上去睇下

我男友又比左佢上去 之後話返比我知
咁我緊係覺得個H女仔有d 問題啦

各位jm 點睇 ?

因為我同男友已經因為H女嘈過幾次 ,
有次嚴重到差d分手 ,
jm 有興趣分析嗎 ?



珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-11-15 10:03 |只看該作者
回覆 fungling1314 的帖子

簡單d講, 你話你肯定你男友同H冇野..
而家唔係有冇野, 而係你男友都有份做緊一D你會冇安全感同咪令你唔開心既事..
係KEEP住做...
呢個"行為" 你係咪接受到?

如果你係咁相信佢係對H冇野,
其實你大可以由佢地繼續相處, 反正你都咁相信你男友。
咁..其實你擔憂咩?

你話你男友唔想對人咁絕,
有D野你唔同人絕情, 人地就係會踩上心口..
呢樣野你男友係絕對要負最大責任..
佢開左對門比人入..

個女人都有問題..
但如果對門一早關左, 佢根本唔會有位入..

順便提提你,
所有關係一開頭都係冇野架..
好多分枝關係都係從糾纏中發展出黎!

你話唔想佢有女朋友後冇女性朋友..
但如果明知個女性對自己有興趣, 對要比佢KEEP?
咁但係你又唔係真心放心..
咁樣..偉大嗎?

愛係包容..
但唔係縱容!
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


男爵府

積分: 8177


23#
發表於 13-11-14 01:15 |只看該作者
本帖最後由 renewdanny 於 13-11-14 01:16 編輯

唔洗講甘多,你開多個FB ac扮仔,響你自己fb到留下d 曖昧說話,睇你男友點 lor.


已刪除用户

積分: 42578


22#
發表於 13-11-14 01:15 |只看該作者

回覆:呢個女人求咩呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2338


21#
發表於 13-11-14 01:02 |只看該作者
Jolin_Yuen 發表於 13-11-13 10:13
唔好將件事推晒落個女人到,

覺得個女人唔知打咩主意..
或者因為我男朋友以前既病 ,
佢到宜家既性格都好固執 , 唔中意人地點佢做野 ,
人地比佢既方法佢一定唔會全盤接受 ,
所以當我話 :"我唔係要你絕交 , 我係想你同佢講清楚 "時 , 佢都唔會跟住做 佢講話 , 佢想珍惜每一個同佢捱過抑鬱既朋友 , 亦覺得一個人肯同你做朋友係一種緣份 , 所以佢想好好珍惜
咁所以佢冇跟住我講既野做 , 但佢有用另一d 方法試圖去改善 (不過冇效)

我知道佢對H女人真係 0 feeling , 完全唔過電 , (我有check佢電話同fb )
佢因為唔想我再懷疑佢(其實我唔係懷疑佢= =") , 佢連fb 都deactive左 ,
whatsapp 次次都係H女人搵佢 .
佢都真係同左H講:"我女朋友唔係咁中意係fb 留言留到咁"
但H係有心既 , 我男朋友果頭講完 , 轉個頭H又去留左d瞹眛留言 , 明激我

點講好呢 ,
我唔想因為一朵邪花去破壞我同我男朋友既關係 ,

我都覺得佢都應該有d私人空間 , 唔係話有左女朋友就冇女性朋友 ,
我真係想佢睇清楚一個人


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 13-11-13 10:13 |只看該作者
唔好將件事推晒落個女人到,

覺得個女人唔知打咩主意..

牛唔飲水...
你明架啦..

如果你男朋友係咁愛你, 咁為你,
佢只要企硬, 唔so佢, 根本冇任何機會比別人,
你今日亦唔需要上黎出post..

唔好再唸佢點樣愛自己..
唔理佢咩行為係表現出"愛你"..
佢呢件事已經可以推翻晒所有!
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 13-11-13 10:10 |只看該作者
回覆 fungling1314 的帖子

一個男人係愛你, 根本唔會做d你唔鐘意既事..
個女人慘? 比佢上屋企睇環境?
等於遲鈍?

你話你地嘈親佢都實逗你..
好多男人出去包二奶, 都一樣唔肯同老婆離婚..

樓主, 唔好咁天真..
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


大宅

積分: 3619

BK Milk勳章


18#
發表於 13-11-13 10:04 |只看該作者

回覆:呢個女人求咩呢

其實兩個都有問題,你同你男人講你帶男人上來訓只系朋友,佢心情吾好,你問佢得吾得!佢顧個女人都吾顧你感受,黎d人扮豬食老虎,個女人點解要咁不斷搵你男人呢!?系因為你男人俾位佢入佢先入到炸!
連黎點安全感都俾吾到,你會好辛苦嫁!!


男爵府

積分: 8177


17#
發表於 13-11-13 09:53 |只看該作者
只要H女唔介意, 你男友又有得食免費餐, 你真係無計ga wor, 自求多福. btw, 你男友都唔緊你咯, 你甘緊張做咩姐, 搵個啦, 唔通又等有左bb先黎後悔, 到時男友拍拍law友走人,你就真係.... 甘就一世...


男爵府

積分: 8177


16#
發表於 13-11-13 09:43 |只看該作者
fungling1314 發表於 13-11-12 23:45
呢句出自我男友個口
我同H女人冇見過面 , 只係知有個咁既人存在

香港雖然細, 但邊有甘岩響佢住既附近出現話比人放飛機. 你男友作咩都得啦. 做戲咩


子爵府

積分: 10008


15#
發表於 13-11-13 00:05 |只看該作者
我系你講真我會選擇分手

戀愛應該簡簡單單,甜甜蜜蜜,1對1,甘多女性又要單獨約會食飯我接受唔到

趁後生搵個愛自己錫自己好過,

問題晤系H到,系你男友愛你晤夠,你搞到自己甘辛苦,心力交瘁,樣又殘值得咩?

自己好好唸下

今天再大的事,到了明天就是小事,
今年再大的事,到了明年就是故事。
不需要太計較、太在意,一切都會過去。


大宅

積分: 2338


14#
發表於 13-11-12 23:59 |只看該作者
rose1984 發表於 13-11-12 23:50
佢反而覺得大家冇野做咩要避

起碼都要尊重你而避拉,你自己唸
yes !
我有咁講 !
我覺得佢冇尊重我 ,
我既要求唔係要佢同H絕交 , 佢自己都有d 女性朋友 ("丫妹" , 中學同學果d , 我都由佢同d女性朋友食飯)
我只不過係要佢同H講清楚 ,
唔想H成日講埋晒d咁既野 ( H 幾個月左右就會搵我男友食下飯 )

前排我嘈到要分手 , (我真係好唔中意咁樣)
個H 女人仲話自己唔係D咁既意思 , 係唔係有誤會 , 有誤會不如大家出黎食飯講清楚
我#R$%#%$ , 個女人真係好有機心 , 一係我男朋友面前就扮到楚楚可憐 , 我就做晒衰人 !
JM 有冇方法令我男朋友睇清楚呢個H女人真面目


大宅

積分: 2338


13#
發表於 13-11-12 23:52 |只看該作者
xoshan1025 發表於 13-11-12 18:02
點解仲有H嘅嘢喺度?
唔係佢d野 ,
係H女人成日係我男友fb 留言
有一次H女人仲夠薑問我男友 : 你識到我算唔算好彩丫 ? 喂 ! 我嬲到 !
條女到底有冇放過我在眼內ga !


子爵府

積分: 10008


12#
發表於 13-11-12 23:50 |只看該作者
fungling1314 發表於 13-11-12 23:44
我唔在場丫 好彩我男朋友道德底線都ok , 佢包容唔到一段關係有第3者 (因為佢ex就係不停出軌既人)
我 ...

佢反而覺得大家冇野做咩要避

起碼都要尊重你而避拉,你自己唸

今天再大的事,到了明天就是小事,
今年再大的事,到了明年就是故事。
不需要太計較、太在意,一切都會過去。


大宅

積分: 2338


11#
發表於 13-11-12 23:48 |只看該作者
yanchengsc 發表於 13-11-12 16:16
你可以同佢講:你可吾可以,吾好同H太好朋友,我吾鐘意,睇下佢點
有講過 ,
佢少左同H女人whatsapp ,
但H女人成日係佢fb 留言 ,
留d言又勁瞹昧 ! 嬲到呢 !



大宅

積分: 2338


10#
發表於 13-11-12 23:45 |只看該作者
renewdanny 發表於 13-11-12 16:40
家陣D人食咩ga, 個個都天真嬌甘既.
以下呢句係H女講你知定你男友講你知??
有一晚搵我男友話 佢比人放左飛 ...
呢句出自我男友個口
我同H女人冇見過面 , 只係知有個咁既人存在


大宅

積分: 2338


9#
發表於 13-11-12 23:44 |只看該作者
本帖最後由 fungling1314 於 13-11-12 23:46 編輯
rose1984 發表於 13-11-12 01:37
你當時在場?我覺得晤系蠢,系無咩道德底線,好易出事

H女人點煩都好,問題依然系你男友度,佢明知你晤中意,就 ...

我唔在場丫 好彩我男朋友道德底線都ok , 佢包容唔到一段關係有第3者 (因為佢ex就係不停出軌既人)
我同佢講左好多次啦 ,
我話 我唔係唔比你同佢做朋友 , 但我覺得你應該有避嫌的意識
佢反而覺得大家冇野做咩要避



大宅

積分: 3600


8#
發表於 13-11-12 18:02 |只看該作者

引用:Quote:rose1984+發表於+13-11-12+01:17+夜

原帖由 fungling1314 於 13-11-12 發表
本帖最後由 fungling1314 於 13-11-12 01:28 編輯
點解仲有H嘅嘢喺度?


男爵府

積分: 8177


7#
發表於 13-11-12 16:40 |只看該作者
家陣D人食咩ga, 個個都天真嬌甘既.
以下呢句係H女講你知定你男友講你知??
有一晚搵我男友話 佢比人放左飛機 係我男友暫住屋附近 未見過個環境 可唔可以上去睇下


子爵府

積分: 12256


6#
發表於 13-11-12 16:16 |只看該作者
你可以同佢講:你可吾可以,吾好同H太好朋友,我吾鐘意,睇下佢點

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo