母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4902


1#
發表於 13-11-16 00:03 |只看該作者
囝囝七個半月,一日一埋身四泵,放假全埋身。平時泵一次兩邊加會有三安半至四安。哩兩日得返兩安半左右,嚴重無心機。


男爵府

積分: 9646


8#
發表於 13-11-16 11:28 |只看該作者
我B 7個半月..諗住食固體會食少D奶啦..點知自己個量都少埋..完全日日清..日日追奶中..


大宅

積分: 4902


7#
發表於 13-11-16 11:10 |只看該作者

回覆:澄晴媽媽 的帖子

有用嗎?未食有幾多,食咗多返幾多?


禁止訪問

積分: 2229


6#
發表於 13-11-16 09:42 |只看該作者

回覆:hcp1304 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4902


5#
發表於 13-11-16 00:27 |只看該作者

回覆:siufongcheung 的帖子

我係囝囝六個半月時已經嚟咗第一次m喇!


男爵府

積分: 6203


4#
發表於 13-11-16 00:23 |只看該作者

回覆:愈泵愈少\"_\"

我就6個月,都係每次得4-5安。呀囡仲要唔肯埋身。。。準備補粉




大宅

積分: 1829


3#
發表於 13-11-16 00:16 |只看該作者

回覆:愈泵愈少"_"

同路人喎……
早論病一病就上唔返去lu…
泵多幾次,食more milk plus都無用……
我已經打定輸算
再係咁就要阿b食多餐固體……


大宅

積分: 2000


2#
發表於 13-11-16 00:12 |只看該作者

回覆:愈泵愈少\"_\"

我都係,上星期出trip
返到蒞泵兩邊加埋先2安
平時都有4-5安,少咗一半
呢2日特登埋身多一次泵多次
勉強追返至3安半

但你都餵咗成7個月
會唔會就蒞m?




首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo