自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   21


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


1#
發表於 13-11-19 12:21 |只看該作者
c6補咩都話“燥”,我燉過花膠,煲過己子圓肉旦茶,。。佢都話喉嚨痛,除左煲青紅羅白,魚湯 之外,仲可以煲咩吾燥呢? 謝謝回答~


男爵府

積分: 8042


32#
發表於 13-11-25 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kicochunchun+於+13-11-25+發

原帖由 SW_Ball 於 13-11-25 發表
今日煲左喇!老公話好飲呀!感謝!
啱飲就好喇!!!!


子爵府

積分: 11412


31#
發表於 13-11-25 19:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SW_Ball+於+13-11-24+發表可

原帖由 kicochunchun 於 13-11-25 發表
1。木瓜一個一隻手大啲既size~去皮去核切件
2。豬展果日豬肉佬切左廿三蚊比我,豬展要飛水
3。隨手拿左一執 ...
今日煲左喇!老公話好飲呀!感謝!
myphoto.jpg




大宅

積分: 2535


30#
發表於 13-11-25 09:33 |只看該作者
我老公又系燥底,而我就寒底,因而我都系煲的吾寒吾燥,大家好的!
合掌瓜牛篣西施骨湯
連藕花生猪展湯
栗子淮山煲西施
海底野百合海玉竹煲西施

開心生活!


珍珠宮

積分: 42279


29#
發表於 13-11-25 08:25 |只看該作者

回覆:一家之“煮”請入~

雜菜清湯


子爵府

積分: 14680


28#
發表於 13-11-25 08:02 |只看該作者

回覆:一家之“煮”請入~

清補涼煲豬展


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


27#
發表於 13-11-25 07:46 |只看該作者
其實清熱氣飲下菜湯都已經可以,滾菜水加片薑都可以有清熱功效,
滾水加薑淥完菜嘅菜水加DD鹽已經又好飲又清熱。要潤的話清補涼煲雞腳加一小舊瘦肉,
又好味又唔躁仲有骨膠添。西洋菜陳腎南北杏、蕃茄紅蘿蔔薯仔魚湯都好味。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


珍珠宮

積分: 31861

母親節2025勳章 2018父親節勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 13-11-25 07:32 |只看該作者
蘋果豬展


子爵府

積分: 12427


25#
發表於 13-11-25 07:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannymk+於+13-11-19+發表C6

原帖由 mosquitomon1031 於 13-11-24 發表
蜜瓜係用生果檔個d?



王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 13-11-25 06:48 |只看該作者

回覆:cat_1447 的帖子

清補涼
去藥材舖買一包料
有心機可落雞腳
否則用豬展亦夠清甜

http://www.healthsmart.com.hk/article/food/summer/F090045.aspx

            


子爵府

積分: 11412


23#
發表於 13-11-25 03:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SW_Ball+於+13-11-24+發表可

原帖由 kicochunchun 於 13-11-25 發表
1。木瓜一個一隻手大啲既size~去皮去核切件
2。豬展果日豬肉佬切左廿三蚊比我,豬展要飛水
3。隨手拿左一執 ...
麻煩晒你啊!好詳細啊!感謝!




男爵府

積分: 8042


22#
發表於 13-11-25 00:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kicochunchun+於+13-11-19+發

原帖由 SW_Ball 於 13-11-24 發表
可唔可以略略講下啲份量?我係要煮咖,但我真係唔叻
1。木瓜一個一隻手大啲既size~去皮去核切件
2。豬展果日豬肉佬切左廿三蚊比我,豬展要飛水
3。隨手拿左一執南北杏
4。一隻雪耳~浸發起好多架~met左個心
5。一條甜粟米~一開六
6。一磅甜栗子細粒的~我果邊買廿四蚊磅~去皮
7。一塊陳皮~浸軟刮“狼”
8。兩粒蜜棗~
9。八碗細湯碗水

先將所有材料掉曬入個煲到~
留下栗子同雪耳~
先煲一小時,然後再加栗子煲多一小時,然後加埋雪耳滾多幾滾就得
雪耳煲太耐會溶喔!


子爵府

積分: 11412


21#
發表於 13-11-24 23:31 |只看該作者

引用:我唔係一家之煮~不過會間唔使煮下野食~呢期

原帖由 kicochunchun 於 13-11-19 發表
我唔係一家之煮~不過會間唔使煮下野食~
呢期煲~
木瓜, 雪耳,粟米, 栗子, 豬"展", 加兩粒蜜棗, 南北杏~ ...
可唔可以略略講下啲份量?我係要煮咖,但我真係唔叻




子爵府

積分: 14376


20#
發表於 13-11-24 23:26 |只看該作者

引用:C6至愛合掌瓜甘荀粟米海底椰豬展蜜瓜螺頭豬

原帖由 fannymk 於 13-11-19 發表
C6至愛合掌瓜甘荀粟米海底椰豬展
蜜瓜螺頭豬展
雪梨蘋果
蜜瓜係用生果檔個d?


珍珠宮

積分: 33517

熱血勳章 好媽媽勳章


19#
發表於 13-11-24 23:25 |只看該作者

回覆:一家之“煮”請入~

試下煲多啲有雲岺/淮山的湯水,健脾



請勿打招呼~


子爵府

積分: 11833

大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 13-11-24 23:19 |只看該作者
回覆 cat_1447 的帖子

雪耳粟米蘿蔔燉乳鴿


大宅

積分: 4560


17#
發表於 13-11-24 23:17 |只看該作者

回覆:一家之“煮”請入~

菜乾陳腎紅蘿白煲豬


伯爵府

積分: 16671


16#
發表於 13-11-24 22:27 |只看該作者

回覆:cat_1447 的帖子

花旗参瘦肉啦!清清地補氣,想潤就雪梨雪耳煲豬,花膠係八搭咁滯,可以淮山杞子响螺花膠湯,燥底忌雞湯飲到發燒就冇謂啦!

點評

333s  好好飲!  發表於 13-11-24 22:44


珍珠宮

積分: 32281

hashtag影視迷勳章


15#
發表於 13-11-24 22:20 |只看該作者

回覆:一家之“煮”請入~

Me


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


14#
發表於 13-11-24 22:18 |只看該作者

引用:Quote:cat_1447+發表於+13-11-19+12:21+c6

原帖由 333s 於 13-11-24 發表
1. 如果喉嚨痛, 燥, 料放少一些
2. 煲大眾化的, 也一樣.
啲花膠係他人所送。我頂多買下磥頭,豬展。。。

Anyway u right!!! Thxthx!!

點評

333s  C6 飲少d. 你就飲多d. 他好. 你也好. 大家都好.  發表於 13-11-24 22:39

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo