自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   4


伯爵府

積分: 15625


1#
發表於 13-11-19 12:35 |只看該作者
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-27 16:01 編輯

CASE : http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=9487703
今個星期日, 如常食飯休息, 去左花街買BRA, 反到屋企就唔知點解個肚唔舒服, 瞓左一陣, 到夜晚7,8點, 我好似肚柯, 係我柯緊既時候, 個口都吐反哂我食過既野...之後如事者柯左幾次, 到半夜, 我去左睇急症, 因為我20幾周, 可以直接上產科, 我都柯到水, 我都留唔到便比醫生, 醫生都只有叫我飲多D水...唔嘔就得...咁就已經搞到星期一(尋日), 咁我咪請假...我都知經理一定唔高興.

今日反工, 佢就話咁樣請假法唔得, 就話不如轉PART TIME, 產假會有...

例如我之前已經反左10個月啦, 個2個月反PART TIME, 咁產假既錢就照計...10000*10 + 5000(當)*2

一係就簽CONTRACT, 個份CONTRACT係由依家起計到放產假, 唔可以請假...同有其他條件....

唉~~~點算....


SORRY, LONG STORY...


伯爵府

積分: 15625


193#
發表於 13-11-27 16:01 |只看該作者
憤怒~~

個新同事上星期尾開始放AL, 佢本來尋日反工, 點知佢請SL, 今日病住咁反工, 早上經理比佢自己係房休息, 依家3點半都唔夠就收左工...

擺明大細超啦...我上星期重柯緊都C反黎, 又唔見佢叫我早D走??

氣難下~~~


大宅

積分: 3342


192#
發表於 13-11-23 17:01 |只看該作者

回覆:CarrieNazi 的帖子

你老板咁衰。你預左生完都5會有好日子過, 倒不如到時轉工啦


大宅

積分: 3994


191#
發表於 13-11-23 14:38 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我

唔好簽,最多生完唔做,佢咁衰,你簽佐就未必有好日子你過



伯爵府

積分: 15625


190#
發表於 13-11-23 14:31 |只看該作者
月光兔 發表於 13-11-23 10:22
但你自己都要先清楚了解咗自己既權益, 必要時要識 SAY NO

知道...


公爵府

積分: 25102


189#
發表於 13-11-23 10:22 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-23 10:14
無用, 我反工係星期一至六, 9半至6半....我都係要請, 除非唔做


但你自己都要先清楚了解咗自己既權益, 必要時要識 SAY NO


伯爵府

積分: 15625


188#
發表於 13-11-23 10:14 |只看該作者
lovestarry001 發表於 13-11-22 17:48
回覆 CarrieNazi 的帖子

其實你真係要同老細講, 每個女性員工都有懷孕0既機會, 亦都會放產假, 咁緊張不如 ...

無用, 我反工係星期一至六, 9半至6半....我都係要請, 除非唔做


公爵府

積分: 25102


187#
發表於 13-11-22 19:52 |只看該作者

引用:+本帖最後由+CarrieNazi+於+13-11-22+17:48

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-22 發表
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-22 17:48 編輯

佢今日無提,佢唔提,我唔出聲,唔理囉,到時問我咪答唔 ...
佢唔提你就唔好理佢,繼續返工放工算了



點評

CarrieNazi    發表於 13-11-23 10:13


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


186#
發表於 13-11-22 17:48 |只看該作者
回覆 CarrieNazi 的帖子

其實你真係要同老細講, 每個女性員工都有懷孕0既機會, 亦都會放產假, 咁緊張不如以後唔好請女人。

如果員工身體不適就要係咁逼員工轉型式同埋俾咁多壓力係完全唔合理, 佢應該自己趁早預備請多個PART TIME又好, 長工又好, 係黎頂替你放產假囉. 咁唔通你放產假果10個星期, 佢公司暫停營業咩?

至於你自己, 你產檢可唔可以約星期六下午果D時間等你請小半日假呀?
.........................................


伯爵府

積分: 15625


185#
發表於 13-11-22 17:41 |只看該作者
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-22 17:48 編輯

佢今日無提,佢唔提,我唔出聲,唔理囉,到時問我咪答唔得, 佢成日似住要顧公司,又話呢樣個樣,大佬呀,公司運作你自己諗啦,我幫埋你,咁你份糧係咪比埋我呀?我都知一個員工請假麻煩,但都無計,我一早講左我有左,就要有準備,難聽d講,佢根本就無錢同時請個part time,2個recep共存唔到


公爵府

積分: 25102


184#
發表於 13-11-22 17:38 |只看該作者
lovestarry001 發表於 13-11-22 17:33
回覆 月光兔 的帖子

累積0既病假, 只係適用於連放4日以上0既病假, 單日果D係不包括在內架. ...


我意思係叫樓主4 日咁攞


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


183#
發表於 13-11-22 17:33 |只看該作者
回覆 月光兔 的帖子

累積0既病假, 只係適用於連放4日以上0既病假, 單日果D係不包括在內架.
.........................................


公爵府

積分: 25102


182#
發表於 13-11-22 14:47 |只看該作者
lovestarry001 發表於 13-11-22 10:18
睇下係請咩假, 產檢或因懷孕因起的病可以當病假, 有4/5人工, 但係如果係一般唔舒服, 就要睇下你公司平時有 ...


就算公司無SICK LEAVE ALLOWANCE, 跟勞工法例僱員每月有兩日病假, 最高可累積到120 天, 樓主你問清楚勞工處你個CASE 可唔可以享有"有薪病假"啦, 你公司咁對你, 你就正正規規咁同佢行勞工法例啦, 總知比乜你簽都唔好簽


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


181#
發表於 13-11-22 10:18 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-19 12:55
HEA到生, 咁我產假前請假係咪只係扣人工炸??

睇下係請咩假, 產檢或因懷孕因起的病可以當病假, 有4/5人工, 但係如果係一般唔舒服, 就要睇下你公司平時有冇俾SICK ALLOWANCE你喎
.........................................


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


180#
發表於 13-11-22 10:14 |只看該作者
只要你頂得住佢0既冷言冷語, 你一日唔答應佢都冇權轉你任何工作岗位或型式, 我果陣都係咁, 大住個肚俾老細逼轉PART TIME.

你千其唔好簽任何文件, 因為你點知佢會唔會俾TRICKS 你令你冇晒你應得0既人架!! 唔好理佢, 睇醫生就拎醫生紙, 有咩事留到你生完個B先算啦!

.........................................


公爵府

積分: 25102


179#
發表於 13-11-22 09:16 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-21 23:47
唉…唔洗扮,我都真係唔舒服,好辛苦呀!得反個2個幾3個月,唔好搞我啦
亞b d野都重未準備,走佬袋又未有時 ...


好憎呢D 公司, 僱員委曲求全都唔得, 下下要迫人入絶路.

我以前做過一間好大好大既"某利"保險又係咁, 嗰時簽明一年合約, 返咗無耐就有咗, 我知嗰時就算有產假都係無薪產假, 呀姐又照我肺話我小便去得多, 又話我唔OT, 要朝九晚九, 成日流啡, 收工仲要拿拿林趕去打安胎針, 差D攪到我無仔生, 後來我辭工唔做, 你未走 D 所謂既同事已經當你迫路人. 我有生之年都唔會幫襯呢間"某利"保險.

佢再迫你就睇私家醫生, 4 日4日咁駁住個病假直到你生. 最多病假人工出 5 份4, 佢奈你唔何.


大宅

積分: 2021


178#
發表於 13-11-22 02:24 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我? update #96, #155

不如你試下打去平機會,睇下幫唔幫到你!



點評

月光兔    發表於 13-11-22 09:08


大宅

積分: 3313


177#
發表於 13-11-22 02:02 |只看該作者
回覆 CarrieNazi 的帖子

轉左產假後一樣炒...HK對孕婦就係咁唔公平


伯爵府

積分: 15625


176#
發表於 13-11-21 23:47 |只看該作者
月光兔 發表於 13-11-21 21:03
咁你仲更加要堅持同搵定後路啦,擺明有心裝你,你都要預咗轉工先好呀,大大話話嗰份產假糧都夠頂一頭半個月 ...
唉…唔洗扮,我都真係唔舒服,好辛苦呀!得反個2個幾3個月,唔好搞我啦
亞b d野都重未準備,走佬袋又未有時間同精神準備,我無咩時間啦! 唉,放過我啦


公爵府

積分: 25102


175#
發表於 13-11-21 21:03 |只看該作者

引用:Quote:月光兔+發表於+13-11-21+14:06+仲有

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-21 發表
唉~~問左啦...

如果我同意轉PT, 到時有咩事係有機會按PT合約做法...
咁你仲更加要堅持同搵定後路啦,擺明有心裝你,你都要預咗轉工先好呀,大大話話嗰份產假糧都夠頂一頭半個月啦,下次佢再同你講你就扒暈扮唔舒服,隨身携帶支葯油。




首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo