夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   6


複式洋房

積分: 362


1#
發表於 13-11-21 22:39 |只看該作者
今日同個死佬嘈交,問左一個問題後,我真的心死了!
嘈交起因因為個女係學校打人要見訓導主任,
於是佢發脾四,專登撞落我到,我手拎佢仔仔飲剩1安奶跟手倒寫哂,我個團火就嚟料!同佢嘈左好耐!!!
簡單講講我同c6既背景
(因為我c6之前同過xx一齊,仲有個女,但係2人無結婚而家已經分開左幾年,個女就跟佢,佢之後識左我,跟住我地就一齊上年我有左bb於是就結婚。p.s我係係佢地分開之後一年我先識c6!!)
C6:我無左xx都係咁,無左你一樣會有第2個。你徐左幫我湊女湊仔之外,無野幫到我
我:咁你即係因為bb先同我結婚啦!
C6:有一半原因係!(語氣幾肯定呀!)
我:咁得啦!唔使講啦!
……


Bb喊,一間打埋下半場!!


別墅

積分: 829


31#
發表於 13-11-26 16:58 |只看該作者

回覆:hate3party 的帖子

你應該心平氣和咁同佢講;

(“當初你年青已不負責任咁令世上多個没有母愛完整家庭的女兒。
而你同他一齊,是因:為爱他,才接受一个有女兒的他
而亦因為爱他才會為兩人生下愛情結精品。
請他用心想一想才答你,到底什麼原因才一齊?“)

如果沒有真心爱你,重有下半世咁長。我會叫他保重,彭彭聲立刻走


禁止訪問

積分: 3741

畀面勳章


30#
發表於 13-11-26 15:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 13-11-25 03:16 |只看該作者

回覆:哀莫大於心死

賤到呀,咁怏D搵個過幫佢湊2件喇,巴閉




36日咋...緊張緊張


別墅

積分: 850

畀面勳章


28#
發表於 13-11-24 19:08 |只看該作者

回覆:哀莫大於心死

乜野責任都推晒落你度,佢係咪無責任先,攪野既時侯又唔見佢咁有理!不知所謂

幸福並非是什麼都一帆風順,而是擁有處理難題的能力。


子爵府

積分: 12943


27#
發表於 13-11-24 16:34 |只看該作者

引用:今日同個死佬嘈交,問左一個問題後,我真的

原帖由 Reneemimi 於 13-11-21 發表
今日同個死佬嘈交,問左一個問題後,我真的心死了!
嘈交起因因為個女係學校打人要見訓導主任,
於是佢發脾 ...
「 C6:有一半原因係!(語氣幾肯定呀!)
我:咁得啦!唔使講啦!」

咁另一半原因呢?


大宅

積分: 1372


26#
發表於 13-11-23 20:26 |只看該作者

你個男人都唔愛你,如果愛你都吾會講這些説話.


伯爵府

積分: 18300


25#
發表於 13-11-22 15:05 |只看該作者

引用:今日同個死佬嘈交,問左一個問題後,我真的

原帖由 Reneemimi 於 13-11-21 發表
今日同個死佬嘈交,問左一個問題後,我真的心死了!
嘈交起因因為個女係學校打人要見訓導主任,
於是佢發脾 ...
依個男人都唔知咩係愛


禁止訪問

積分: 4309


24#
發表於 13-11-22 14:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8177


23#
發表於 13-11-22 13:44 |只看該作者
鬧到火紅火綠, 有咩說話講唔出, 新聞都成日有果D初而口角,繼而動武喇. 鬧交梗係你一句我一句駁著去ga la, 駁唔到就輸, 呢d基本上係黙應, 講左d hurt人既說話真係好正常, 唔通駁緊火既時候,每講一句都要停一停諗一諗. so funny


大宅

積分: 1376


22#
發表於 13-11-22 13:40 |只看該作者

引用:今日同個死佬嘈交,問左一個問題後,我真的

原帖由 Reneemimi 於 13-11-21 發表
今日同個死佬嘈交,問左一個問題後,我真的心死了!
嘈交起因因為個女係學校打人要見訓導主任,
於是佢發脾 ...
前提 : --
如果你唔能夠平心靜氣坐底同老公傾;

如果你可以靜落黎但你無能力令佢靜落黎慢慢傾;

咁你忍到就忍,忍唔到就走!係咁多。

唔可以平靜理性咁商量,永世解決唔到問題,比咩方法、比咩理據你,都無用!

從前你倆為什麼執手起誓
難捱的關口請你記住原委
努力保衛


禁止訪問

積分: 1478


21#
發表於 13-11-22 13:24 |只看該作者

回覆:哀莫大於心死

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2838


20#
發表於 13-11-22 10:32 |只看該作者
咁講都得


男爵府

積分: 5768


19#
發表於 13-11-22 10:10 |只看該作者

回覆:哀莫大於心死

你c6咁講野架


珍珠宮

積分: 31496


18#
發表於 13-11-22 08:00 |只看該作者

回覆:哀莫大於心死

奉子成婚就係呢個壞處了!

我有2個朋友都係奉子成婚,佢地話每次老公同佢地吵架一定會提及到「如果唔係有左b,我唔會咁快結婚囉」or 「當初係你逼我嘅…」等等~ 不過通常啖氣落左大家都無事嘅

始終有左小朋友,唔多唔少結婚就係要考慮呢個因素多於自己意願,c6 衝口而出啫,唔好咁嬲啦,睇多2日睇下佢補唔補鑊先算

點評

Cutemom0808    發表於 13-11-22 11:21
QQdevil  所以從來不主張奉子成婚  發表於 13-11-22 10:28


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


17#
發表於 13-11-22 03:26 |只看該作者

引用:第2回C6可能見到我着,就話啦C6:依家大把

原帖由 Reneemimi 於 13-11-22 發表
第2回
C6可能見到我着,就話啦
C6:依家大把人都係因為有左先結婚架!10個有9個都係!
我喊了,正正就係我c6曾經講過既佢雖然無個女要我湊!但就講過話係我要結婚,又話我自己會負責個bb!!

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


禁止訪問

積分: 17917

BK Milk勳章 畀面勳章


16#
發表於 13-11-22 02:19 |只看該作者

引用:個女你無份既?你c6想你幫佢做d咩?湊小朋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6709


15#
發表於 13-11-22 01:56 |只看該作者

回覆:哀莫大於心死

個女你無份既?你c6想你幫佢做d咩?湊小朋友生仔煮飯仲唔夠?想你出黎做野賺錢?咁要叫佢出錢請工人先喎!不過佢都講到咁絕,我係你就帶bb走喇,一個唔愛你既男人,要受佢氣仲慘過無老公!


複式洋房

積分: 206


14#
發表於 13-11-22 01:41 |只看該作者

回覆:Reneemimi 的帖子

有D男人成日發脾氣就會講野唔經大腦去傷害個老婆,好明顯佢係意氣說話,你地都仲細,一段關係要多少少時間磨合,加油!




大宅

積分: 2105


13#
發表於 13-11-22 01:34 |只看該作者
唉,明白你的

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo