美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2989


1#
發表於 13-11-23 13:31 |只看該作者
有咩牌子係sell天然又好用?例如origins


大宅

積分: 1115


70#
發表於 13-12-1 22:11 |只看該作者
Base formula既ALOE GEL...我都有買過黎用~試過溝綠泥或花水fu面
但勁起粒粒~之後先上網CHECK返...
佢有好多成份都對SKIN唔太好....所以之後拎黎FU HAND/FOOT就算....
花水亦唔係純正,但初入門或者唔係敏感SKIN都oK...


別墅

積分: 589


69#
發表於 13-12-1 21:57 |只看該作者

引用:Quote:JudyJudyJudy+發表於+13-11-25+06:40

原帖由 sleepycat 於 13-11-25 發表
rosehip oil 可以溝落d cream 度。NYR rosehip 有50ml, 抵過響萬0買 紅色盒果隻rosehip。
Rosehip oil 同 rose facial oil 又有咩分別呢?


別墅

積分: 589


68#
發表於 13-12-1 21:55 |只看該作者

回覆:guigui82 的帖子

試緊 eminence
Mask 就ok
Mositurizer.就試左幾隻都覺得乾
好彩買sample 試咋



別墅

積分: 589


67#
發表於 13-12-1 21:52 |只看該作者

引用:回覆+cha99+的帖子你講的幾個牌子,+除左NYR

原帖由 guigui82 於 13-12-01 發表
回覆 cha99 的帖子

你講的幾個牌子, 除左NYR, 我都有用過少少Apivita. 潤唇膏和eye cream 都OK, 但好多人 ...
Apivita 既mask 都唔係好岩我
用仙人掌mask 有吉吉地既感覺
所以都唔敢試其他產品


子爵府

積分: 14018


66#
發表於 13-12-1 21:48 |只看該作者
回覆 cha99 的帖子

你講的幾個牌子, 除左NYR, 我都有用過少少Apivita. 潤唇膏和eye cream 都OK, 但好多人話好的Mask, 我覺得麻麻。所以話護膚品好個人, 人人感覺唔同。


別墅

積分: 589


65#
發表於 13-12-1 21:37 |只看該作者

引用:回覆+JudyJudyJudy+的帖子我用緊佢嘅Franki

原帖由 guigui82 於 13-11-24 發表
回覆 JudyJudyJudy 的帖子

我用緊佢嘅Frankincense系列, 用緊facial serum, hydrating cream, mask 同eye ...
我仲有幾年四十,所以都想搵d 潤d 既護膚品
用左幾年雪花秀
而家想轉organic 試下
睇左好多post
Aesop
Apivita
Caudalie
NYR
Eminence

好多隻,都唔知點試好


別墅

積分: 589


64#
發表於 13-12-1 21:34 |只看該作者

回覆:guigui82 的帖子

係,睇番上面,原來你答過我,嘻嘻,謝謝


別墅

積分: 589


63#
發表於 13-12-1 21:33 |只看該作者

引用:Quote:JudyJudyJudy+發表於+13-11-25+06:40

原帖由 sleepycat 於 13-11-25 發表
rosehip oil 可以溝落d cream 度。NYR rosehip 有50ml, 抵過響萬0買 紅色盒果隻rosehip。
如果有sample 買黎試就好
我皮膚好難攪,50 ml 咁大支,唔岩好浪費


子爵府

積分: 14018


62#
發表於 13-12-1 21:25 |只看該作者
回覆 cha99 的帖子

我在專門店買的。在海港城的Facesss和銅鑼灣的誠品裡有counter.


別墅

積分: 589


61#
發表於 13-12-1 21:22 |只看該作者

引用:回覆+JudyJudyJudy+的帖子我用緊佢嘅Franki

原帖由 guigui82 於 13-11-24 發表
回覆 JudyJudyJudy 的帖子

我用緊佢嘅Frankincense系列, 用緊facial serum, hydrating cream, mask 同eye ...
NYR ?
上網買嗎?
唔知有冇sample
賣,試下先


大宅

積分: 3277


60#
發表於 13-11-30 20:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jojo728+於+13-11-26+發表我

原帖由 cha99 於 13-11-30 發表
香港邊度有得賣?
你上网search 下Santa Maria Novella ,我而家轉下轉下,差不多全部用佢,上次買野見到紅姑都買緊^^Melvita 我之前試过,贪佢平,又話自己有機,用到起敏感我用唔到


別墅

積分: 589


59#
發表於 13-11-30 19:19 |只看該作者

引用:我懷孕後,表姐介绍用smn+,意大利已经400年

原帖由 jojo728 於 13-11-26 發表
我懷孕後,表姐介绍用smn ,意大利已经400年,天然,好多明星用,four seasons spa products

...
香港邊度有得賣?


禁止訪問

積分: 6292


58#
發表於 13-11-26 12:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11814


57#
發表於 13-11-26 11:32 |只看該作者
emem0215 發表於 13-11-26 11:00
It's skin, 佢哋主打天然,不含人做香料,由韓國皮膚科医生在韓國大學實驗室做測試的。

...

我唔信


複式洋房

積分: 214


56#
發表於 13-11-26 11:27 |只看該作者
I have been using Melvita for 1 year, it is good!


禁止訪問

積分: 2406


55#
發表於 13-11-26 11:00 |只看該作者

回覆:蒙羅麗莎 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3277


54#
發表於 13-11-26 10:18 |只看該作者

回覆:天然護膚品牌子

我懷孕後,表姐介绍用smn ,意大利已经400年,天然,好多明星用,four seasons spa products


大宅

積分: 1201


53#
發表於 13-11-26 08:23 |只看該作者

回覆:蒙羅麗莎 的帖子

你上base formula ge 官網丫,好多選擇,壓縮mask 我上網bid 最平個d




禁止訪問

積分: 6292


52#
發表於 13-11-25 20:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo