0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 859


1#
發表於 13-11-24 14:36 |只看該作者
我冇餵,但D人成日話人奶好,攪到我有少少內疚


大宅

積分: 1376


26#
發表於 13-12-4 15:57 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga?

其實我覺得有就俾,無就奶粉都好好啊。我都係餵左幾日轉晒奶粉,我同bb都好,他又無再黃我又休息得好d.其實生完媽媽本身都好辛苦的,人奶係好好,但如果各自有原因不餵都不用內疚的。健康就好




大宅

積分: 1170


25#
發表於 13-11-30 10:39 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga?

我仔一滴人奶都未飲過,有時都覺得好對唔住佢




別墅

積分: 859


24#
發表於 13-11-30 09:53 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga

因為成日見到post話人奶幾好幾好咁,未生之前冇留意咁多,到你冇餵嘅時候先見到,再加上身邊果D人奶ma,成日都講人奶好好,所以有D唔開心



複式洋房

積分: 111


23#
發表於 13-11-30 02:11 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga

內咩疚。我生兩個都係食奶粉,我老公個邊既長…輩係咁話我,到而家一個就兩歲,一個4個月都健健康康。反而我老公有個親友三個食人奶,有兩個成日病。


禁止訪問

積分: 2912


22#
發表於 13-11-27 19:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10381


21#
發表於 13-11-27 17:58 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga

都唔洗怪自己既,最緊要bb健健康康啫


大宅

積分: 4558


20#
發表於 13-11-27 13:31 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga?

樓主,我第一胎時好想餵全人奶但可惜好努力都只半人奶至九個月,我當時好唔開心,但而家回望只是小事一樁,因為餵人奶呢件事只是bb生命𥚃好小部份,每個人當時都衡量過所有方面包括內外情況才作決定,當時你做了當時來說最好的決定,不需內咎。而家第二胎我本著餵到就餵的心態竟暫時全人奶,甘又點唔代表好叻,反而日日泵奶訓少左好辛苦。




侯爵府

積分: 24737

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


19#
發表於 13-11-27 09:54 |只看該作者
疌都冇俾人奶, bb 早產, 自己又遲上奶, 到有奶時bb 已唔飲了


珍珠宮

積分: 36041

2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-11-27 09:47 |只看該作者
我都冇喂過


禁止訪問

積分: 221


17#
發表於 13-11-26 23:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3956


16#
發表於 13-11-26 19:07 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga

我都係餵到幾多得幾多


公爵府

積分: 27000

叻叻勳章


15#
發表於 13-11-26 10:54 |只看該作者
其實唔一定要既.......無你都唔想...有未餵囉..


珍珠宮

積分: 47707


14#
發表於 13-11-26 10:50 |只看該作者
點解內疚?
我都係食奶粉大,我而家肥施大隻..

我自己個囡都食更奶粉..


水晶宮

積分: 72641


13#
發表於 13-11-26 10:28 |只看該作者

回覆:Tracysun 的帖子

甲狀腺不能餵人奶嗎?我都食緊,醫生話ok的


禁止訪問

積分: 1902

BK Milk勳章


12#
發表於 13-11-25 23:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4309


11#
發表於 13-11-25 23:44 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga?

放棄左咪算囉。食奶粉都好多 bb 肥肥白白健健康康架




水晶宮

積分: 59284


10#
發表於 13-11-25 16:33 |只看該作者
有啲媽媽冇咩奶就唔會喂~~
不過人奶先係對bb最好嘅食物~~
可以嘅話都儘量喂人奶~~


別墅

積分: 859


9#
發表於 13-11-25 15:24 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga

我生完兩個星期子宮發炎要食抗生素,所以醫生叫我唔好餵,最慘係BB本身唔肯埋身,我奶量少到每日夠佢飲一餐,所以放棄咗


子爵府

積分: 13753


8#
發表於 13-11-25 14:34 |只看該作者
我都系冇喂過人奶,我都知道BB最好就系喂人奶,都系幾內疚嘅~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo