夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1669


1#
發表於 13-11-26 04:05 |只看該作者
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=668952646458044&id=100000299453210&__user=740764890




水晶宮

積分: 64537

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 玩具勳章 冬日勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 13-11-26 15:31 |只看該作者

回覆:你們覺得對嗎?

咁自己都要負下責任


侯爵府

積分: 20380


12#
發表於 13-11-26 14:59 |只看該作者
圍城!


大宅

積分: 1376


11#
發表於 13-11-26 13:55 |只看該作者

引用:純粹看到,不喜勿插!+ +

原帖由 baby_saiyan 於 13-11-26 發表
純粹看到,不喜勿插!
嫁個好老公就無上述情況;
嫁到個PK老公就百分百正確!


從前你倆為什麼執手起誓
難捱的關口請你記住原委
努力保衛


伯爵府

積分: 17228

馬年勳章


10#
發表於 13-11-26 12:29 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 13-11-26 12:30 編輯

1/ 揀老公唔揀家人, 是誰決定?

2/ 妳為何要跟他走? 貪什麼?

3/ 他有對妳作出過承諾嗎? 按你的經驗, 他有沒有做到過?

4/ 未生孩子前, 他有沒有應承他會負責? 他的責任是否妳可接受? 以往的承諾有沒有對現過? 做人/生人之前有沒有詳細考慮過?

5/ 請不要投訴婚姻, 有很多人的婚姻都很美滿, 幸福的! 只是妳運氣,要求,經驗或策略跟人不同…

6/ 如果只是自己一相情願, 就不要怪責人了!


伯爵府

積分: 15559

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-11-26 11:43 |只看該作者

回覆:你們覺得對嗎?

純粹係佢唔識揀,佢自己講到咁委屈,仲乜仲一齊!


伯爵府

積分: 19582


8#
發表於 13-11-26 11:41 |只看該作者
呢篇野係答唔出家庭係乜, 因為太自私.


禁止訪問

積分: 2578


7#
發表於 13-11-26 11:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25538


6#
發表於 13-11-26 11:23 |只看該作者
咁委屈唔好結婚, 唔好生仔啦. 但好多時又會迫個男人結婚, 又迫人生仔.. 咁個男人同您結婚又得到d咩? 唔好話幫人生仔....仔女係自己都有份...唔係幫人地生架.


大宅

積分: 2073


5#
發表於 13-11-26 08:02 |只看該作者

回覆:你們覺得對嗎?

只能認同小小,心態問題,自卑,人生係自己嘅。首先,點解要無自己家人?點解係為佢生小朋友?小朋友係自己嘅,係我呢個世界上最珍貴嘅寶貝。係,有啲男人係唔好,會有外遇,自己亦應該自我反省,可能可以搵到個更好同珍惜自己嘅呢?最重要係自己都可以活得精彩。成日講到為咗個男人點點點,點解唔係為自己做自己想做嘅嘢呢?懂得愛自己先懂愛別人,別人才會愛你!




大宅

積分: 1669


4#
發表於 13-11-26 04:09 |只看該作者

回覆:你們覺得對嗎?

純粹看到,不喜勿插!
myphoto.jpg




大宅

積分: 1669


3#
發表於 13-11-26 04:08 |只看該作者

回覆:你們覺得對嗎?


myphoto.jpg




大宅

積分: 1669


2#
發表於 13-11-26 04:08 |只看該作者

回覆:你們覺得對嗎?

真的這樣嗎?
myphoto.jpg




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo