自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   6


禁止訪問

積分: 8336

畀面勳章


1#
發表於 13-12-6 12:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4141

BK Milk勳章 畀面勳章


148#
發表於 13-12-9 18:49 |只看該作者
回覆 mandy_lee 的帖子

果個女人真係有病…
阿女可能要做四眼妹…


大宅

積分: 3589


147#
發表於 13-12-9 18:48 |只看該作者

引用:回覆+fwsaefong+的帖子我係後尾去個討論區

原帖由 mandy_lee 於 13-12-09 發表
回覆 fwsaefong 的帖子

我係後尾去個討論區發了個留言再唔delete 個手提我會報警先掣止咗. 而佢搵細佬打來 ...
心理變態架


男爵府

積分: 6972


146#
發表於 13-12-9 18:36 |只看該作者
回覆 fwsaefong 的帖子

我係後尾去個討論區發了個留言再唔delete 個手提我會報警先掣止咗. 而佢搵細佬打來個陣是用樓下管理處打來, 而個個JM 都係單親各位小心.


禁止訪問

積分: 8336

畀面勳章


145#
發表於 13-12-9 18:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6726

認識瑞士牛牛第一回 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


144#
發表於 13-12-9 17:40 |只看該作者
回覆 Mrslau1030 的帖子

係啊, 嘜唔係傾好曬先約交收咩...
臨時又講價, 如果覺得貴, 當初就唔好CONFIRM 交收啦


水晶宮

積分: 70010


143#
發表於 13-12-9 16:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+T.C.MAMA+於+13-12-09+發表暫

原帖由 Mrslau1030 於 13-12-09 發表
林時講價個d 好似逼人賣比矩咁





大宅

積分: 4141

BK Milk勳章 畀面勳章


142#
發表於 13-12-9 16:51 |只看該作者
回覆 mandy_lee 的帖子

呢個世界乜人都有,畀著我會報警…
阿女可能要做四眼妹…


禁止訪問

積分: 8336

畀面勳章


141#
發表於 13-12-9 16:32 |只看該作者

引用:暫時d+買/賣家好好人既...只係有一次,+明明

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8336

畀面勳章


140#
發表於 13-12-9 16:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+T.C.MAMA+於+13-12-09+發表暫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8336

畀面勳章


139#
發表於 13-12-9 16:29 |只看該作者

引用:見到呢個TOPIC+令我想起一個兇佈經歷,+唔知

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8336

畀面勳章


138#
發表於 13-12-9 16:26 |只看該作者

引用:回覆+Mrslau1030+的帖子我試過放過張舊年老

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3297


137#
發表於 13-12-9 12:17 |只看該作者

引用:見到呢個TOPIC+令我想起一個兇佈經歷,+唔知

原帖由 mandy_lee 於 13-12-09 發表
見到呢個TOPIC 令我想起一個兇佈經歷, 唔知條友會不會看到但我估係佢做.
話說我賣一張COUPON 關於食, 佢要 ...
真係好恐怖喎


男爵府

積分: 6972


136#
發表於 13-12-9 12:00 |只看該作者
見到呢個TOPIC 令我想起一個兇佈經歷, 唔知條友會不會看到但我估係佢做.
話說我賣一張COUPON 關於食, 佢要求減價OK 無問題, 但佢可以講了成個非常之慘,勁慘的原因叫我去減, 當時我已經好反感, 好似有話唔賣. 點知佢晨早樓樓 7點幾夾硬迫個仔打來叫我EE 可不可以賣比佢, 跟住我好似無講咩只係聽到個細佬係後面對佢媽講" 我講咗啦 " .
跟住有一日我返工好莫名其妙, 手提有不停男性問我係唔係想做朋友, 係唔係想搵人食飯, 又有人問我是不是有門票賣, 講真我係好少係2手個邊賣嘢, 呢件事令我想起某人做, 各位一定好想知點解我會有咁多人打來, 跟住一路到中午又有一個男人打來, 佢問我是不是得罪了人, 有人將我手提放係一個討論區社交網好似關於SEX TOPIC, 而另一個賣票就放了係另一個TOPIC, SEX TOPICE 個邊搵不到個個人POST, 但賣票就搵到, 仲要開個新A/C 來POST 貼, 所以各位JM 真係要小心.


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


135#
發表於 13-12-9 11:19 |只看該作者

引用:Quote:beiette+發表於+13-12-9+10:16+其實

原帖由 T.C.MAMA 於 13-12-09 發表
所以後來我覺得先到先得好D, 有其他人好有誠意, 咩都CONFIRM 曬, 點解我唔賣俾佢先呢? ...
係~ 但佢地唔會覺得係自己問題……


男爵府

積分: 6726

認識瑞士牛牛第一回 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


134#
發表於 13-12-9 10:19 |只看該作者
beiette 發表於 13-12-9 10:16
其實我覺得係有心買既就不如拿拿聲傾好同confirm埋啦,我好多客話要,問佢要乜size,又唔覆,但隔成日先再 ...

所以後來我覺得先到先得好D, 有其他人好有誠意, 咩都CONFIRM 曬, 點解我唔賣俾佢先呢?


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


133#
發表於 13-12-9 10:16 |只看該作者

引用:暫時d+買/賣家好好人既...只係有一次,+明明

原帖由 T.C.MAMA 於 13-12-09 發表
暫時d 買/賣家好好人既...

只係有一次, 明明大家都講好幾錢, 當日交收, 我仲拎埋返公司, 交收前一小時, 問 ...
其實我覺得係有心買既就不如拿拿聲傾好同confirm埋啦,我好多客話要,問佢要乜size,又唔覆,但隔成日先再覆…… 我真心以為佢唔要先賣俾其他人


男爵府

積分: 6726

認識瑞士牛牛第一回 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


132#
發表於 13-12-9 10:09 |只看該作者
暫時d 買/賣家好好人既...

只係有一次, 明明大家都講好幾錢, 當日交收, 我仲拎埋返公司, 交收前一小時, 問我可唔可以$30蚊, 我賣$40...我覺得好嬲, 如果價錢唔岩就唔好約我啦, 我緊係唔賣啦

係有一次, 佢明明話全新, 點知個包裝都開左, 原來係件貨全新,個包裝唔係...
價錢仲好似貴左, 呢下令我唔開心....

有jm 問有興趣想買, 最後2日無覆, 我賣左俾第2個, 佢覺得我呃佢


大宅

積分: 4141

BK Milk勳章 畀面勳章


131#
發表於 13-12-9 10:00 |只看該作者
回覆 Mrslau1030 的帖子

我試過放過張舊年老麥大富翁金至尊1,000蚊coupon叫人有意PM,點知有條友係唔熟性定有心玩嘢,係咁係個帖度問幾錢,我PM佢開幾錢後,佢就直接回覆兼開埋我個底價話太貴,再公開回問100蚊得唔得…
我今年又中咗兩張500蚊,仲諗梗放唔放好﹗
阿女可能要做四眼妹…


男爵府

積分: 7305


130#
發表於 13-12-7 19:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Nannymui+於+13-12-06+發表我

原帖由 beiette 於 13-12-06 發表
同佢講接受現實……
我真係想同佢講,如果真係單親又冇錢,就唔好貪牌子既野啦:pppp:


首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo