自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


1#
發表於 13-12-12 07:44 |只看該作者
見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊箱話bob就教得好……我對邊個教得點無意見,但有一樣野有感而發:
其實父母一樣咁教,兄弟姊妹都會唔同性格啦!自己或者身邊例子比比皆是,兄弟姊妹中有好好性格也有好衰格,有公主/公子也有好為人設想型。
父母一定想仔女好,也一定會教,但性格有時真係天生架

點評

falalala  認同  發表於 13-12-13 14:57
py0412    發表於 13-12-13 13:47
YuYuMother    發表於 13-12-13 13:40
miffymiffy    發表於 13-12-13 12:29
mrsma1120  同意  發表於 13-12-13 12:24
Cutemom0808  x4  發表於 13-12-12 16:25
chungsfamily  x 3  發表於 13-12-12 15:36
阿斯巴甜  x 2  發表於 13-12-12 15:10
maxisau    發表於 13-12-12 09:09
jaycee_mami  同意性格是天生, 同一個父母教都有不同效果  發表於 13-12-12 08:37


珍珠宮

積分: 45360


60#
發表於 13-12-13 17:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+傻貓貓+於+13-12-12+發表真係

原帖由 春卷 於 13-12-12 發表
我自己小朋友,係教足十年,由教,兇,鬧,打,解釋,講道理…佢都唔肯主動叫人,我投晒降!有時 ...
同我仔一樣, 主動叫人 ? 如果佢肯比我提示之後叫我都收貨啦。


公爵府

積分: 27536

環保接龍勳章


59#
發表於 13-12-13 17:05 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發

又岩喎,我細細個就妹仔咁,我家姐就一向都公主啲


大宅

積分: 4521

BK Milk勳章


58#
發表於 13-12-13 16:58 |只看該作者
同意樓主!!


男爵府

積分: 6296

育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 13-12-13 14:50 |只看該作者
其實咩為之教得好?

唔發脾氣,唔駁咀就叫好?
我個女好乖,又成熟;但係我都會俾人話我唔識教.教到個女冇童真!!
  


伯爵府

積分: 17678


56#
發表於 13-12-13 14:47 |只看該作者
本帖最後由 mybabylove 於 13-12-13 14:48 編輯

小朋友係張白紙,父母教咩,小朋友就會接受D咩,父母既錯,唔應該放係小朋友身上!更何況,唔係你肯教,小朋友就一定會接受!


禁止訪問

積分: 3659


55#
發表於 13-12-13 14:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1800


54#
發表於 13-12-13 14:29 |只看該作者

引用:見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


53#
發表於 13-12-13 14:24 |只看該作者

引用:Quote:ChristieMing+發表於+13-12-12+16:25

原帖由 adam112 於 13-12-13 發表
我當然明白,我個女都係好硬頸既人(血統問題),不過我比佢更硬頸。佢出街唔叫人,近的話我會叫工人帶佢返 ...
多謝你嘅提點,因為一直懷疑細仔有adhd,所以一直對佢有一種包容,而家等緊做評估,某程度上,我真係唔會用咁嚴厲嘅方法對佢,如果佢真係adhd,好多行為唔係佢控制得到,一二再被鬧被罰,會好影響到佢,會對自己好負評。因為有過大仔嘅經驗(大仔係add+亞氏保加),所以對細佬嘅事特別小心處理。anyway,多謝你嘅分享和鼓勵。


翡翠宮

積分: 87403


52#
發表於 13-12-13 13:56 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發

其實,我個人有少少覺得個性係天生,有人好動有人好靜,有人比較活潑有人比較文靜,有人聰明有人學野比較慢,人人都有長處短處、優點缺點,但我相信如果教育方法正確,有好多野係有機會可以令其進步同改善,但要時間囉,同埋問題係有邊個可以講人地的教仔方法啱唔啱佢的小朋友呢??

正正就係教仔無一套方程式,所以做人父母先咁難,仲要就住小朋友每個唔同的發展階段而一路變,所以其實父母同小朋友一樣,每天都在不斷學習~


大宅

積分: 4995


51#
發表於 13-12-13 13:48 |只看該作者

回覆:CINDYC 的帖子

認同。 有時唔係唔教, 只係 "未教到/未教好". 小朋友個個不同。 我唔相信同一個阿媽教會幾兄弟姐妹既性格,行為一樣。喺小朋友未達理想時。 多點包容。相信好多家長都在努力中。


珍珠宮

積分: 45160


50#
發表於 13-12-13 13:43 |只看該作者
真係架...........
有d 教到斷氣, 都教唔掂.......


珍珠宮

積分: 44656


49#
發表於 13-12-13 13:42 |只看該作者
究竟我是誰 發表於 13-12-12 08:42
BK好多寬己嚴人嘅判官


同意!! 淨係識得批評人!!

小朋友永遠都係不易受控架啦! 而家做父母真係好難架!


水晶宮

積分: 50254


48#
發表於 13-12-13 13:39 |只看該作者

引用:教小朋友真係唔易...+我明白當中的難度...+

原帖由 lojo11 於 13-12-12 發表
教小朋友真係唔易... 我明白當中的難度... 除非係好親的家人, 一般我都唔comment人地的教法... 因為了解唔 ...
我都因教女的同時一路學習。早前同阿女講,因佢而令自己脾氣改善了很多,不想她學了我的壞脾氣!


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


珍珠宮

積分: 40292


47#
發表於 13-12-13 13:39 |只看該作者

回覆:春卷 的帖子




侯爵府

積分: 21874


46#
發表於 13-12-13 13:38 |只看該作者

引用:見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊

原帖由 春卷 於 13-12-12 發表
見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊箱話bob就教得好……我對邊個教得點無意見,但有一樣野有感而發: ...
同意


水晶宮

積分: 50254


45#
發表於 13-12-13 13:36 |只看該作者

引用:見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊

原帖由 春卷 於 13-12-12 發表
見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊箱話bob就教得好……我對邊個教得點無意見,但有一樣野有感而發: ...
同意,絕大多數父母都會教,但有些小朋友不受教本身已經很煩惱/傷心! 請大家批評及說別人沒家教的同時先停一停,想一想,無謂出口傷人(我其實不知樓主所說是那一位小朋友,但有感而發!)


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


44#
發表於 13-12-13 12:18 |只看該作者


大宅

積分: 1589


43#
發表於 13-12-13 12:14 |只看該作者

回覆:傻貓貓 的帖子






男爵府

積分: 8328


42#
發表於 13-12-13 12:13 |只看該作者
ChristieMing 發表於 13-12-12 16:25
你講o既已經中o左.......都係o個句, 唔係唔教, 而係佢太頑強, 除非唔帶佢去街, 否則一定遇到難題, 當然, …
我當然明白,我個女都係好硬頸既人(血統問題),不過我比佢更硬頸。佢出街唔叫人,近的話我會叫工人帶佢返屋企,遠的話會要佢罰企,一日唔叫就乜都冇得做冇得食。試過真係成餐飯都唔叫,返到屋企繼續罰,我會叫所有人唔好理佢。試多幾次佢會開始有D避忌,之後出街前再同佢講會見到邊個,要叫人,唔叫冇得去。

當然個個小朋友都唔同,用既方法都可能唔同,不過我覺得做大人如果要教小朋友,最緊要就係堅持同硬心腸

我唔係咩專家,亦冇見過你個仔,所以唔知咩方法可以幫到你,不過就你所講“易喊易怒易情緒化”呢D係好典型係太多關注同愛生活下既產物。

打個比喻,如果佢玩火玩刀爬窗你會唔會阻止佢?佢堅持你會點,我相信你一定會想盡辦法,宜唔會話努力左,不過佢都係咁,冇辦法。雖然個比喻比較極端,但我係想指出如果要教,要阻止,係咪真係會完全冇辦法?

不過如果你真係覺得自已盡左力,問心無愧,就唔需要理其他人點睇點諗。

我相信個個家長都想自已仔女好,想教好自已仔女性,共勉之
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo