美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 2172


1#
發表於 13-12-14 16:15 |只看該作者
有無jm睇過?掂嗎?


大宅

積分: 2172


50#
發表於 14-2-21 17:06 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

我食左一個月 104輕到97 我自己除左訓得無咁好之外 唔覺有其他副作用 (可能多年前試過洛美婷 副作用爆燈)我食藥前都係做運動同控制食 但去到104就停步 去番8年前嘅雙位數字


珍珠宮

積分: 32135

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


49#
發表於 14-2-19 13:38 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

基本上你俾錢佢佢就俾藥你,我試過一次過問佢攞3個月藥佢都照俾。


食左一年佢啲藥,就算做運動都落唔到磅,仲肥過之前



我要記低 這些 那些 全部心事 從筆尖話你知
每兩天一次 你要揭開 信箱 接收 甜蜜故事
郵差會配合地 投入 我隔空的愛意


禁止訪問

積分: 493


48#
發表於 14-2-19 07:37 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5187


47#
發表於 14-2-19 01:57 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

明顯佢開既藥有興奮制之類既野,真係會食到人痴線




男爵府

積分: 7132

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 14-2-19 01:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yaniexd+於+14-02-18+發表杜

原帖由 Gloria.a 於 14-02-18 發表
斷斷續續3/4年啦
你唔驚佢啲負作用? 佢隻藥好得但最近負作用客死我去唔到次所




伯爵府

積分: 15559

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 14-2-18 17:09 |只看該作者
我未結婚時睇佢...係減到...但好多side effect.. 口臭, 心跳快.. 手腳長期冰冷..易暈..

感覺身體好差...好病咁... 同埋無食會反彈...


禁止訪問

積分: 1227


44#
發表於 14-2-18 16:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3339

BK Milk勳章


43#
發表於 14-2-18 14:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Gloria.a+於+14-02-18+發表泰

原帖由 Yaniexd 於 14-02-18 發表
杜個隻你食左幾耐?
斷斷續續3/4年啦




男爵府

積分: 7132

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 14-2-18 13:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yaniexd+於+14-02-18+發表你

原帖由 Gloria.a 於 14-02-18 發表
泰國果隻好似都冇乜料到可能我冇副作用唔慣
杜個隻你食左幾耐?




大宅

積分: 3339

BK Milk勳章


41#
發表於 14-2-18 12:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Gloria.a+於+14-02-16+發表我

原帖由 Yaniexd 於 14-02-18 發表
你可否講下泰國個隻?我想轉,杜個隻我開始無料到食緊第三個月



...
泰國果隻好似都冇乜料到可能我冇副作用唔慣




男爵府

積分: 7132

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 14-2-18 12:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yaniexd+於+14-02-16+發表邊

原帖由 Gloria.a 於 14-02-16 發表
我印象中最勁係灰紅色。因為我朋友勁肥係灰紅,之後係白紅,白綠。好似未見過藍色
一種 ...
你可否講下泰國個隻?我想轉,杜個隻我開始無料到食緊第三個月




大宅

積分: 2511


39#
發表於 14-2-17 15:57 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

我好多年前讀中學已經睇過佢,以前佢出名好nice,不過唔知係咪佢每日實在睇太多人減肥,近排我生完仔再睇佢佢已經變得勁唔nice,佢啲藥係得但真係有大家所講既side effect囉,但我除左心跳快,少少口乾同冇乜食慾之外都有咩其他,不過我只會食佢啲葯做輔助,我仲會配合埋飲食同跳鄭多燕,我生完144ibs,三個月到減左22Ibs,而家122,目標100Ibs,當我達到目標就會停食,而繼續配飲食同跳鄭多燕黎keep fit




大宅

積分: 2511


38#
發表於 14-2-17 15:47 |只看該作者

引用:有食開,食綠色藥。可能食得太耐,d副作用

原帖由 Gloria.a 於 14-02-16 發表
有食開,食綠色藥。可能食得太耐,d副作用冇咁勁。
近期仲試緊泰國果隻減肥藥



...
我想問你係咪食yxxhxx嗰隻?我一向食dr.杜呢隻覺得有啲食純左想試下泰國嗰啲,泰國有隻叫魔芋粉好似都好得同埋佢食完可以令皮膚靚靚唔會好似其他減肥葯禁殘食左,有無聽過?




大宅

積分: 3339

BK Milk勳章


37#
發表於 14-2-16 22:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Gloria.a+於+14-02-16+發表係

原帖由 Yaniexd 於 14-02-16 發表
邊隻色勁啲?問佢又話得一種
我印象中最勁係灰紅色。因為我朋友勁肥係灰紅,之後係白紅,白綠。好似未見過藍色
一種既意思係其實隻隻藥都係一樣,不過入面有d重份量d。




大宅

積分: 3339

BK Milk勳章


36#
發表於 14-2-16 22:55 |只看該作者

引用:Quote:Gloria.a+發表於+14-2-16+19:56+有食

原帖由 Herajanie 於 14-02-16 發表
你有無食過紅色?
綠色 藍色 紅色邊隻劑量重D?
食過




大宅

積分: 3424


35#
發表於 14-2-16 21:03 |只看該作者
Gloria.a 發表於 14-2-16 19:56
有食開,食綠色藥。可能食得太耐,d副作用冇咁勁。
近期仲試緊泰國果隻減肥藥



...


你有無食過紅色?
綠色 藍色 紅色邊隻劑量重D?


男爵府

積分: 7132

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 14-2-16 21:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yaniexd+於+14-02-16+發表佢

原帖由 Gloria.a 於 14-02-16 發表
係呀,以前食過紅色,不過隔左年冇食佢就開番綠色比我
邊隻色勁啲?問佢又話得一種




大宅

積分: 3339

BK Milk勳章


33#
發表於 14-2-16 20:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Gloria.a+於+14-02-16+發表有

原帖由 Yaniexd 於 14-02-16 發表
佢主動比綠色你?我食開藍色,可能又係食得耐,開始唔work
係呀,以前食過紅色,不過隔左年冇食佢就開番綠色比我




男爵府

積分: 7132

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 14-2-16 20:07 |只看該作者

引用:有食開,食綠色藥。可能食得太耐,d副作用

原帖由 Gloria.a 於 14-02-16 發表
有食開,食綠色藥。可能食得太耐,d副作用冇咁勁。
近期仲試緊泰國果隻減肥藥



...
佢主動比綠色你?我食開藍色,可能又係食得耐,開始唔work




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo