你幾多歲?
我同你故事有D似
識左個新男仔,同拍左六年半既男友分手,定哂日子,全世界包括佢話我悔婚,其實無人向我求過婚,佢亦一直唔想結婚生仔,只係我想
到而家半年,我仍然覺得自己當初做左好正確決定,
唔好覺得咩可惜唔可惜,問自己鐘意邊個?可唔可以同而家呢個男朋友一生一世?想唔想佢做bb個爸爸?
我唔敢講當初如果無識到新呢個男朋友我會唔會繼續結婚,一日未結婚就仲有得揀
我同你一樣目標好清晰,知道自己好想結婚生仔,ex同我目標,價值觀都好唔同,我知未必同新果個可以開花結果,咩可能都有
有可能同EX我忍你你忍我一世,可能同EX離婚,可能同新果個好開心咁結婚,可能最後同新果個分手做剩女
但係咩決定都好,唔好後悔
SupportSupoort~