夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5807


1#
發表於 13-12-20 17:03 |只看該作者
本帖最後由 KYU_CHEER 於 13-12-30 16:03 編輯

DEL~


大宅

積分: 2793


40#
發表於 13-12-23 16:35 |只看該作者
KYU_CHEER 發表於 13-12-23 08:54
唔好意思, 我返工先有時間覆

多謝晒大家意見呀


係啦,睇下妳同佢講將婚期延後佢有咩反應.如果佢無反應就證明佢都未想結婚住.


男爵府

積分: 5729


39#
發表於 13-12-23 14:15 |只看該作者
對你好好有咩用?
你自己諗下即使日後佢呀媽有咩唔啱,
佢要係當你同佢呀媽之中取其一佢會點選擇?
一係咪就係叫你忍!


男爵府

積分: 5729


38#
發表於 13-12-23 11:50 |只看該作者
怕呀媽?
走啦
依d男人無出色

點評

KYU_CHEER  咁又唔可以咁講, 佢對我好好o既~  發表於 13-12-23 13:40


子爵府

積分: 10331


37#
發表於 13-12-23 11:22 |只看該作者
怕亞媽先係大問題.

佢亞媽唔LIKE你? 唔係同你結婚點解要驚問亞媽?

點評

KYU_CHEER  係呀, 佢阿媽唔太中意我~  發表於 13-12-23 13:43


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 13-12-23 09:35 |只看該作者

引用:佢好怕佢阿媽架?係就堅唔好結第2個O岩唔O岩

原帖由 mini1204 於 13-12-20 發表
佢好怕佢阿媽架?
係就堅唔好結
第2個O岩唔O岩就唔知; 不過怕阿媽怕到野都唔敢講既男人我就好驚驚.
我都佢呢啲驚,簡直係神級,咁裙腳,我諗我一陣伸開佢

By the way,未來99好唔鍾意你咩?咩事佢咁驚同佢講結婚?

不如你先諗就算無呢個同事,你哋係咪可以對一世?




男爵府

積分: 5121


35#
發表於 13-12-23 09:16 |只看該作者
KYU_CHEER 發表於 13-12-20 17:03
我覺得呢度ge 各位jm比較客觀,
所以想o係度向大家求教
其實你男友唔想結婚.... 我係你既話一定唔會迫佢同自己結婚。免得日後話係我當日迫佢結婚,好難聽。所以我會STOP唔攪結婚既野,因為好多時急就章走左去結婚唔等於一定得到你想要既野(家)。反而有可能係拗交既導火線。
而那個男同事.... 你覺得有機會既不妨試吓同佢相處(但唔一定要拍拖住),因為你都識講你都人到中年,個男人適合與否其實相處一排就知。祝... 一切順利。


男爵府

積分: 5807


34#
發表於 13-12-23 09:03 |只看該作者
本帖最後由 KYU_CHEER 於 13-12-30 16:03 編輯

DEL~


男爵府

積分: 5807


33#
發表於 13-12-23 08:54 |只看該作者
唔好意思, 我返工先有時間覆

多謝晒大家意見呀
男友其實係有D性格我係唔中意, 不過之前唔夠客觀咁去睇,
而家只係因為有個人比較, 所以先發現到問題...
我都知要先同男友傾下先

同事方面,
都係做住朋友先
始終真係追你果陣就乜都好

我都唔想為結婚而結婚,
之前催逼男友搞結婚而睇唔到佢d缺點同問題嚴重性,
或者我會提出將婚期延後,
睇下佢有冇改善先再算


水晶宮

積分: 70028


32#
發表於 13-12-23 00:57 |只看該作者

引用:唔好為生仔而結婚你對個男同事又唔係熟點知

原帖由 717x717 於 13-12-23 發表
唔好為生仔而結婚

你對個男同事又唔係熟





男爵府

積分: 6478


31#
發表於 13-12-23 00:55 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎?

其實你如果係真係愛你男友的話 就算邊個追都應該動搖唔到你架喎 你男友係咁既性格你都知道好耐 依家有人追你就咁 好似唔係咁好




別墅

積分: 786


30#
發表於 13-12-23 00:16 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎

唔好為生仔而結婚

你對個男同事又唔係熟

點知一定好過依家個個,要試過先知


大宅

積分: 1655


29#
發表於 13-12-23 00:02 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎

其實我覺得你有點矛盾…你好想結婚,但男友終於著手搞,你又想拖下揀下先…你都識講啦,你人到中年,就算你同事係想結婚都唔會同你一拍即婚呀?你到底問清楚自己想點未架?不如搞清楚自己先諗其他野啦!


大宅

積分: 2928


28#
發表於 13-12-22 15:01 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎

既然簡邊個都係錯,就簡有錢又捨得花係你身上果個,問題對方肯唔肯取你。


侯爵府

積分: 22886


27#
發表於 13-12-22 12:10 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎

我會揀自己鍾意嗰個


男爵府

積分: 8951


26#
發表於 13-12-21 19:43 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎

我覺得你首先要同男友講你嘅不安先,希望佢未來點樣,又問下對大家婚後嘅睇法,希望佢可改啲乜野。。。大家一齊左5-6年,佢係咪一直都係咁?咁佢個人hea啫,但對你係咪一條心?

你話追你嗰個人,我覺得個個男人,開頭都係一定對你好架啦,博唔過喎!


男爵府

積分: 9780


25#
發表於 13-12-21 13:51 |只看該作者
本帖最後由 blinkgogo 於 13-12-21 13:51 編輯

回覆 KYU_CHEER 的帖子

你幾多歲?

我同你故事有D似

識左個新男仔,同拍左六年半既男友分手,定哂日子,全世界包括佢話我悔婚,其實無人向我求過婚,佢亦一直唔想結婚生仔,只係我想

到而家半年,我仍然覺得自己當初做左好正確決定,

唔好覺得咩可惜唔可惜,問自己鐘意邊個?可唔可以同而家呢個男朋友一生一世?想唔想佢做bb個爸爸?

我唔敢講當初如果無識到新呢個男朋友我會唔會繼續結婚,一日未結婚就仲有得揀

我同你一樣目標好清晰,知道自己好想結婚生仔,ex同我目標,價值觀都好唔同,我知未必同新果個可以開花結果,咩可能都有

有可能同EX我忍你你忍我一世,可能同EX離婚,可能同新果個好開心咁結婚,可能最後同新果個分手做剩女

但係咩決定都好,唔好後悔

SupportSupoort~


子爵府

積分: 11395


24#
發表於 13-12-21 10:01 |只看該作者
jm , 唔好咁急結婚,

趁後生,諗清楚!

點評

KYU_CHEER  我都唔後生喇, 3字頭喇..但我都會諗清楚自己想要咩生活先~多謝你  發表於 13-12-23 08:57


大宅

積分: 4476


23#
發表於 13-12-21 09:15 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎?

相處左5,6年,你唔了解佢的性格嗎?今日先知佢係咁定男同事事出現令你有比較?



點評

KYU_CHEER  exactly!!!我其實知佢性格係有缺憾, 只係一直自己當睇唔到...  發表於 13-12-23 08:56


大宅

積分: 1123


22#
發表於 13-12-21 07:19 |只看該作者

引用:我覺得呢度ge+各位jm比較客觀,+所以想o係度

原帖由 KYU_CHEER 於 13-12-20 發表
我覺得呢度ge 各位jm比較客觀,
所以想o係度向大家求教
我曾經都有你呢d諗法,但其實你同事可能有d好既性格你男友係無,但你男友有某d好既性格可能你同事都無架啵!人比人比死人啊!到你同你同事一齊,佢一樣會有某d缺點架嘛,唔通你又去搵第二個咩?你諗一諗番你以前d ex,可能佢地都會有優點同缺點,你覺得以前d ex好d,定而家呢個好d丫,最緊要係佢果d缺點你可唔可以接受得到,如果可以接受到既話,就唔好改變喇,最緊要係要知足,如果唔係,你永遠都搵完呢個,覺得唔好又去搵第2個,會沒完沒了

點評

KYU_CHEER  同意你觀點, 我男友某d優點, 同事真係冇~我都知可能只係自己唔知足  發表於 13-12-23 08:55

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo