嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 6980


1#
發表於 13-12-24 01:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 100


15#
發表於 13-12-30 09:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2737

BK Milk勳章


14#
發表於 13-12-29 19:14 |只看該作者
AhMi0723 發表於 13-12-26 00:45
咩叫G6PD..??

蠶豆症 , 小心睇清楚成份先比小朋友食就安全了.


以下圖片係衍生猴棗散


大宅

積分: 2737

BK Milk勳章


13#
發表於 13-12-29 18:17 |只看該作者
本帖最後由 baby_candy 於 13-12-29 18:19 編輯
lazywife 發表於 13-12-24 11:12
可以食余仁生猴棗末(緊記係“末”、因散有其他中藥成份、G6PD唔食得、我仔有G6PD、個半月感冒已經食过猴棗 ...

感冒應該食保嬰丹, 同埋你bb咁細就係中藥, 你真係好大膽


大宅

積分: 2088


12#
發表於 13-12-27 23:09 |只看該作者

回覆:G6PD 可以食猴早散或蛇膽陳皮川貝末

猴組末可以食。我仔都g6pd.食左兩支好哂。四百蚊拜拜!


禁止訪問

積分: 6980


11#
發表於 13-12-26 22:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6644

我的育兒心得勳章 DHA勳章


10#
發表於 13-12-26 14:26 |只看該作者
G6PD 唔可以食呢D, 去睇醫生最好, 唔好亂試!
衍生包裝有寫明唔G6PD唔食得, 其他牌子無寫都好, 都最好唔好食.
G6PD 食錯好大獲.


大宅

積分: 2230


9#
發表於 13-12-26 11:20 |只看該作者
回覆 MRS-SUM 的帖子

有蠶豆症嘅人喺西醫角度已知禁食中藥有蠶豆,臭丸,川蓮,黃蓮。但其實仲有好多未知中藥都會引致發病未證實。所以都係咪搏。尤其多種成份嘅成藥。


子爵府

積分: 10415


8#
發表於 13-12-26 10:38 |只看該作者

引用:可以食余仁生猴棗末(緊記係“末”、因散有

原帖由 lazywife 於 13-12-24 發表
可以食余仁生猴棗末(緊記係“末”、因散有其他中藥成份、G6PD唔食得、我仔有G6PD、個半月感冒已經食过猴棗 ...
你真係好大擔


大宅

積分: 4375


7#
發表於 13-12-26 00:51 |只看該作者

回覆:MRS-SUM 的帖子

如果唔食得就唔好試!!


大宅

積分: 4375


6#
發表於 13-12-26 00:50 |只看該作者

回覆:MRS-SUM 的帖子

如果阿B咳唔好,無發燒,食下猴棗散試下!


大宅

積分: 4375


5#
發表於 13-12-26 00:45 |只看該作者

引用:我知道衍生既猴棗散同埋蛇膽陳皮川貝末有G6

原帖由 baby_candy 於 13-12-24 發表
我知道衍生既猴棗散同埋蛇膽陳皮川貝末有G6PD既小朋友係唔食得
咩叫G6PD..??


禁止訪問

積分: 6980


4#
發表於 13-12-25 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24263


3#
發表於 13-12-24 11:12 |只看該作者

回覆:G6PD 可以食猴早散或蛇膽陳皮川貝末

可以食余仁生猴棗末(緊記係“末”、因散有其他中藥成份、G6PD唔食得、我仔有G6PD、個半月感冒已經食过猴棗末、好番、亦無不良反應、之後亦有食过几次),而其他野我無試、唔想博!


大宅

積分: 2737

BK Milk勳章


2#
發表於 13-12-24 04:33 |只看該作者
我知道衍生既猴棗散同埋蛇膽陳皮川貝末有G6PD既小朋友係唔食得

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo