自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 602


1#
發表於 07-7-18 13:46 |只看該作者
我係爸爸一名,因為太太無用電腦,所以一些關於個仔既問題,都會由我嚮bk討論區代問,但唔知係咪因為係男人,好多時問D好普通既野都得唔到回應,只好摷返D舊post參考啦。
只希望各位媽媽唔好亂諗,唔係個個男人入討論區都係想搵食既﹙當然有D係啦!﹚,親子並唔係媽媽專利。
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid225/pcf65ea518be162d4ec70ff76be1a5cc4/e9174368.jpg[/img]


侯爵府

積分: 20366


2#
發表於 07-7-18 13:51 |只看該作者
點會唔 "jum" 你玩呢
不過你唔講... 人地點會知你係爸爸呀...

原文章由 ppccyy2001 於 07-7-18 13:46 發表
我係爸爸一名,因為太太無用電腦,所以一些關於個仔既問題,都會由我嚮bk討論區代問,但唔知係咪因為係男人,好多時問D好普通既野都得唔到回應,只好摷返D舊post參考啦。
只希望各位媽媽唔好亂諗,唔係個個男 ...


伯爵府

積分: 17739

魅力王子


3#
發表於 07-7-18 13:51 |只看該作者
i dont know u are a man/daddy bor .....

i first one welcome u la

next time i answer your question ar when i see your topic

[ 本文章最後由 shah 於 07-7-18 13:52 編輯 ]


侯爵府

積分: 21529


4#
發表於 07-7-18 13:52 |只看該作者
Hi,ppccyy2001


梗係唔係因為你既性別而唔答你,只不過可能你問d問題咁啱果個時候無人答姐:mrgreen: !我究成日開topic又冇人答la!


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


5#
發表於 07-7-18 13:56 |只看該作者
原文章由 ppccyy2001 於 07-7-18 13:46 發表
我係爸爸一名,因為太太無用電腦,所以一些關於個仔既問題,都會由我嚮bk討論區代問,但唔知係咪因為係男人,好多時問D好普通既野都得唔到回應,只好摷返D舊post參考啦。
只希望各位媽媽唔好亂諗,唔係個個男 ...


hi ppccyy2001,

呢度好多靚太/C9坐鎮,實會有問必答喎...

[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 07-7-18 14:01 編輯 ]


男爵府

積分: 5754


6#
發表於 07-7-18 14:00 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-7-18 13:56 發表


hi ppccyy2001,

呢度好多靚太/C9坐鎮,實會問有必答喎...



公爵府

積分: 27683


7#
發表於 07-7-18 14:00 |只看該作者
原文章由 ppccyy2001 於 07-7-18 13:46 發表
我係爸爸一名,因為太太無用電腦,所以一些關於個仔既問題,都會由我嚮bk討論區代問,但唔知係咪因為係男人,好多時問D好普通既野都得唔到回應,只好摷返D舊post參考啦。
只希望各位媽媽唔好亂諗,唔係個個男 ...


5關事gai.
可能你出個topic BK mami/dad 5識答.
又或者係無'共明'咪5回應law.


侯爵府

積分: 20366


8#
發表於 07-7-18 14:02 |只看該作者
係啦係啦... ChunChun_Daddy 個名都話明係 daddy.. 都有人睬佢... 唔洗驚...

原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-7-18 13:56 發表


hi ppccyy2001,

呢度好多靚太/C9坐鎮,實會有問必答喎...


大宅

積分: 2627

睛靈勳章


9#
發表於 07-7-18 14:02 |只看該作者
原文章由 ppccyy2001 於 07-7-18 13:46 發表
我係爸爸一名,因為太太無用電腦,所以一些關於個仔既問題,都會由我嚮bk討論區代問,但唔知係咪因為係男人,好多時問D好普通既野都得唔到回應,只好摷返D舊post參考啦。
只希望各位媽媽唔好亂諗,唔係個個男 ...


你唔講都唔知你係爸爸啦
然開朗輕舟渡,雨甘露豐碩途。


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 07-7-18 14:05 |只看該作者
原文章由 ppccyy2001 於 07-7-18 13:46 發表
我係爸爸一名,因為太太無用電腦,所以一些關於個仔既問題,都會由我嚮bk討論區代問,但唔知係咪因為係男人,好多時問D好普通既野都得唔到回應,只好摷返D舊post參考啦。
只希望各位媽媽唔好亂諗,唔係個個男 ...

唔多見你有出 topic 問問題 wor!你響邊度發問多 d 架,等我留意下,如果我識答嘅,一定回應!不過,我其實都有好多好多野係唔識架 wor!


伯爵府

積分: 15536


11#
發表於 07-7-18 14:06 |只看該作者
我好多時POST野都會石沈大海,真係唔關妳係爸爸定係媽媽既事。


侯爵府

積分: 20366


12#
發表於 07-7-18 14:14 |只看該作者
係呀... 要得閒 "new" 返個 post 出黎... 人地先睇到嫁...
你知啦... 人流禁多... "炸" 一聲 D post 都沈左落去 lu~

原文章由 mylulu007 於 07-7-18 14:06 發表
我好多時POST野都會石沈大海,真係唔關妳係爸爸定係媽媽既事。


伯爵府

積分: 15661


13#
發表於 07-7-18 14:15 |只看該作者
z點會呀~唔會的~~~~~


男爵府

積分: 6598

醒目開學勳章


14#
發表於 07-7-18 14:24 |只看該作者
親子呢d野.... 老少咸宜...歡迎之至啦...


禁止發言

積分: 58


15#
發表於 07-7-18 14:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5253

好媽媽勳章


16#
發表於 07-7-18 14:28 |只看該作者
原文章由 AA媽媽 於 07-7-18 14:24 發表
親子呢d野.... 老少咸宜...歡迎之至啦...


禁止訪問

積分: 8013


17#
發表於 07-7-18 14:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36471


18#
發表於 07-7-18 14:40 |只看該作者
你o甘識講野,實多人回應啦!


原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-7-18 13:56 發表


hi ppccyy2001,

呢度好多靚太/C9坐鎮,實會有問必答喎...


子爵府

積分: 11959


19#
發表於 07-7-18 14:45 |只看該作者
而家咪好多人回應你lor,我都好少見你d post 嘅,可能沉左底你無up番佢上黎la!


大宅

積分: 2081


20#
發表於 07-7-18 14:47 |只看該作者
原文章由 RonicaKwok 於 07-7-18 13:51 發表
點會唔 "jum" 你玩呢
不過你唔講... 人地點會知你係爸爸呀...


係囉.....點會知你係男人姐, 比你笑C我
係咪你D問題有問題呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo