美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 575


1#
發表於 14-2-21 14:56 |只看該作者
甚少化妝, 應該畫眼線先定塗眼影先?
最後先上定妝粉?


侯爵府

積分: 21273


2#
發表於 14-2-21 15:17 |只看該作者

引用:甚少化妝,+應該畫眼線先定塗眼影先?最後先

原帖由 sapphireyin 於 14-02-21 發表
甚少化妝, 應該畫眼線先定塗眼影先?
最後先上定妝粉?
我係先上eyeshadow再上眼線。
眼影前先上eye base...
碎粉係未畫眼之前已經掃左




侯爵府

積分: 20210


3#
發表於 14-2-21 15:48 |只看該作者

回覆:應該畫眼線先定塗眼影先?

先畫眼線再搽眼影,再補下d眼線




翡翠宮

積分: 76272


4#
發表於 14-2-21 16:04 |只看該作者

回覆:應該畫眼線先定塗眼影先?

Smokey eye 或者上深色眼影妝就先上眼線當base. 再上眼影,尾補眼線。
其他情況都常先上眼影後上眼線,有是唔想睫毛夾食咗我條眼線我會用埋mascara 先畫眼線





男爵府

積分: 6922

畀面勳章


5#
發表於 14-2-21 16:16 |只看該作者
眼影先


水晶宮

積分: 58252


6#
發表於 14-2-21 16:25 |只看該作者

回覆:應該畫眼線先定塗眼影先?

我係咁樣…

先畫內眼線再畫外眼線,上眼影後,再上多次眼線。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo