自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5007


1#
發表於 14-3-15 12:35 |只看該作者
我仔宜家2歲,佢有時會突然發燒(39,40度都有),咁食退燒藥就會退,帶睇醫生check 過全部耳仔喉嚨又無問題,咁跟住過2日佢有好返啦? 請問你哋小朋友會唔會咁架?


禁止訪問

積分: 7614


2#
發表於 14-3-15 13:00 |只看該作者

回覆:小朋友發燒但又無病徵?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6858


3#
發表於 14-3-15 13:09 |只看該作者

回覆:小朋友發燒但又無病徵?!

我個囡之前出玫瑰疹俾突然高燒,時退時唔退,過幾日,出咗疹就無燒




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo